quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Die blijft nog wel even aan de macht.
Die 40% korting bij de supermarkt wil ze natuurlijk niet zomaar opgeven.
Volgens mij heeft 'ie die al. Hij werkt niet en krijgt toch geld van de staat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef eight het volgende:
Als Willem Alexander de pensioens gerechtigde leeftijd heeft bereikt.
Bram lokt jou alleen maar naar de tv... maar er komt niets over Bram...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan slaat ze samen met Bram op de vlucht?
failquote:Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef Jojoke het volgende:
Excuses voor de mega-kickMaar ik moet mijn gokje even ergens posten, zodat ik binnenkort kan zeggen: zie je wel, ik zei het toch
![]()
Wanneer kondigt Koningin Beatrix haar aftreden aan?
27 september 2012![]()
Gokje gebaseerd op 1) het vermoeden dat ze aftreedt in april 2013, 2) logica, 3) een natte vinger
Dan zit ze voorlopig nog wel even want die zie ik niet meer wakker worden.quote:
Van mij mag ze opbokken met haar gebrek aan medeleven e.d Hardwerkend Nederland maar inleveren en inleveren, terwijl ze zelf te kennen heeft gegeven NIKS in te leveren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:38 schreef Scjvb het volgende:
Wij hebben de Koninklijke familie hoog in het vaandel staan. Ik denk zelf dat onze vorstin best nog enkele jaartjes meekan op de troon zodat onze Kroonprins en Maxima voorlopig nog de tijd hebben voor hun kinderen. Ikzelf tenminste gun het hen van harte. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Van mij mag ze opbokken met haar gebrek aan medeleven e.d Hardwerkend Nederland maar inleveren en inleveren, terwijl ze zelf te kennen heeft gegeven NIKS in te leveren.
Percentagegewijs krijgt ze dus meer van onze centen. Nee, dat wijf mag dood neervallen.
Meerwaarde heeft ze niet en lintjesknippen is een makkelijk te delegeren iets.
Als je nu ieder jaar een keer zegt dat ze over een week gaat aftreden, heb je 1/365e kans dat je het een keer goed hebt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Jojoke het volgende:
Zo, nog minder dan 24 uur. Morgen nog even popcorn halen. Rond 20:00 zit ik voor de buis![]()
Zou wel een knaller zijn, niemand (behalve mijn speurneus) die het had gegokt. Ook grote kans dat ik voor niks met mijn popcorn zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |