Ik blijf de OP leuk vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!!![]()
Game on!!!![]()
Have fun!!!
![]()
Origineel gejat.quote:
Ik kijk er wel altijd een beetje naar uit, maar het is niet zo dat ik er wakker van lig enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie vindt hier ESC het hoogtepunt van het jaar?
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zoiets heb ik ook, maar dan wel iets erger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk er wel altijd een beetje naar uit, maar het is niet zo dat ik er wakker van lig enzo.
Eén van dequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel altijd enorm tof om het te kijken en vooral in combinatie met FOK!. Dat is toch wel een klein hoogtepuntje in mijn FOK!jaar
.
Dat laatste heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén van de
Hoop ik dan. Maar ik kijk altijd wel het hele jaar uit naar weer het volgende songfestival ja!
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel altijd enorm tof om het te kijken en vooral in combinatie met FOK!. Dat is toch wel een klein hoogtepuntje in mijn FOK!jaar
.
Ja, en zweten omdat je alles bij wil houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste heb ik ook wel.
[..]
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.
Ja, die halve finale heb ik dus moeten missen toen omdat er iets tussendoor kwamquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt geweldig om het met FOK! samen te volgen idd, alleen jammer dat er dan zoveel en zo snel gepost wordt (remember vorig jaar, snelste topic EVER op FOK!?) dat je het halve songfestival mist
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.
Maesquote:
Goed zo!quote:
Oei, heb je het vorige topic teruggelezen?quote:
Jep, maar betekent dat dat ze zonder jurk gaat trouwen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oei, heb je het vorige topic teruggelezen?
quote:
Alleen als je op dat moment in een ander land bent dat in die eerste halve finale meedoetquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vraagje: Kan Nederland nu eigenlijk ook in de eerste halve finale zijn stem geven (dus via Spanje of het Verenigd Koninkrijk)?
Als die afspraak verzet blijft worden zou vleeskleurig nog een optie kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, maar betekent dat dat ze zonder jurk gaat trouwen?
Komt goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik vind het een tikkie schandalig hoor, want stel dat je je mail niet had gelezen vandaag?
Dan had je daar morgen voor niets gestaan dus. Sms me morgen even of je nog mail terug hebt alsjeblieft.
Nee hoor, die jurk gaat in de 2e week van mei klaar zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die afspraak verzet blijft worden zou vleeskleurig nog een optie kunnen worden.
Fixed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, die jurk gaat in de 2e week van mei klaar zijn.
Al moet ik hem haar persoonlijk afmaken
Alleen in dat geval zou je toch met heel Nederland vlak voor de finale naar Duitsland kunnen gaan, om dan vervolgens voor een hoge Nederlandse score in Duitsland te zorgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je op dat moment in een ander land bent dat in die eerste halve finale meedoet
Dat zou kunnen, maar dat gebeurt toch niet in de praktijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen in dat geval zou je toch met heel Nederland vlak voor de finale naar Duitsland kunnen gaan, om dan vervolgens voor een hoge Nederlandse score in Duitsland te zorgen?
Ik dacht dat Sietse dat eerste uit had gesloten. Ik hoop alleen niet dat de presentatoren Israël weer zo de hemel in gaan prijzen. Gadverdamme, wat was dat vreselijk zeg!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat gebeurt toch niet in de praktijk
Andere landen zouden dat namelijk dan ook gewoon kunnen doen en die doen dat ook niet.
Maar het heeft uiteraard een reden dat Turkije en Armenië bijna altijd 12 en 10 punten krijgen van Nederland.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sietse dat eerste uit had gesloten. Ik hoop alleen niet dat de presentatoren Israël weer zo de hemel in gaan prijzen. Gadverdamme, wat was dat vreselijk zeg!Door de vakjury en het werk van de presentatoren om mensen aan te sporen om op Israël te gaan stemmen gingen er opeens 10 punten naar Israël. 10 punten!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen voor het land vanwaaruit je belt/smst. Als je in Nederland bent, kun je niet voor Nederland stemmen. Als je in Duitsland bent, via een Duits netwerk, dan kan dat wel door gewoon de Duitse televotingnummers te bellen/smsen. Je kan uiteraard niet vanuit Duitsland naar de Nederlandse nummers bellen.
Er wordt weleens gesuggereerd dat als je maar genoeg mensen over de grens stuurt om te laten bellen, je dan vanzelf die 12 punten binnensleept. Dat is niet alleen erg lastig omdat de televoting maar 50% van het resultaat is, maar je ook onbeschrijflijk veel mensen moet gaan verplaatsen om enig effect te veroorzaken. En zelfs als je dat in één land lukt, ben je nog weinig opgeschoten want voor een plekje in de top-10 moet je van veel landen punten krijgen.
Overigens is het weleens zo dat in landen het nummer om voor je eigen land te bellen gewoon werkt, bijvoorbeeld omdat ze die nummers alleen in blokken kunnen activeren. Stel dat je in Nederland kunt stemmen door te bellen naar 0900-17xx, waarbij xx de startplaats is, en Nederland start als 12e, mensen in theorie dus naar 0900-1712 kunnen bellen. Dit nummer verschijnt uiteraard niet in beeld op televisie. Desalniettemin zijn er elk jaar weer mensen die, ondanks de duidelijke vermelding dat je *niet* op je eigen land kunt stemmen én het nummer niet verschijnt, denken dat het helpt om toch stiekem 0900-1712 te bellen. Die stemmen zijn uiteraard ongeldig.
Uiteraard kan ik geen gedetailleerde mededelingen doen over ons televoting-platform, maar elke poging om de boel te saboteren met robo-calls, bulk sms of dergelijke praktijken wordt naadloos weggefilterd.
Met de nadruk op 'sterren'?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als pasen en pinksterren op één dag vallen
Normaal valt het ook wel weer mee. En je kan er van alle kanten omheen draaien, maar hij zong gewoon vals.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederland heeft toch altijd veel punten naar Israel gestuurd?
Ah, 2013, 28 april.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als pasen en pinksterren op één dag vallen
Kneitervalsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Normaal valt het ook wel weer mee. En je kan er van alle kanten omheen draaien, maar hij zong gewoon vals.
Dus heb ik er nog steeds onbegrip voor.quote:
Wat een mupkequote:
Waar het kind op ligt? Mijn arm.quote:
Cat heb je nog iets gehoord van die mensen die Zaterdag voor Libby langs geweest zijn?quote:
Ik vond het ook een verschrikking!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dus heb ik er nog steeds onbegrip voor.
"Een prachtig gezongen liedje van Israël."
"Wat staat Israël verrassend laag, zeg!"
Ik dacht dat de vakjury wat meer op de zang ging letten.
Nope, ze moesten nog een afspraak bij de andere poes maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cat heb je nog iets gehoord van die mensen die Zaterdag voor Libby langs geweest zijn?
Een dronken naakte Ll.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien als we zo'n rukhut incl sauna nemen en je gooit genoeg bier in me ga ik wel. maar of je dat wil
Pardonquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ook Erik haalt altijd van alles door elkaar.
Da's dus geen exclusief homo ding?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ook Erik haalt altijd van alles door elkaar.
Een troost, ik ben dan niet zo goed met (sleutel)gaatjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een dronken naakte Ll.
Hm. Let me think....
Dat hoef je mij niet (meer) te vertellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een troost, ik ben dan niet zo goed met (sleutel)gaatjes
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een troost, ik ben dan niet zo goed met (sleutel)gaatjes
Greys, LL en kamers is sowieso geen goede combinatie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet (meer) te vertellen
Ik weet het, als Ll dronken is vergrijpt hij zich aan een fles Spa Appelquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hoort het, je hoeft niet bang te zijn Greys.
Dat is anders een prima combinatiequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys, LL en kamers is sowieso geen goede combinatie.
Mwah, ik vond het best leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys, LL en kamers is sowieso geen goede combinatie.
Welke kamer keer?quote:
Alle keren wel eigenlijk!quote:
*klik*quote:
Welke foto's? Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, die foto's. Dat je die ook echt gepost hebt Ll
.
Volgende keer even nadenken he?quote:
Ze waren toch best kunstzinnigquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, die foto's. Dat je die ook echt gepost hebt Ll
.
Weggeedit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Welke foto's? Wie? Wat? Waar?
Nou ja, het was net zeebanket! Garnaal, mossel, een soort van mayonaise.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze waren toch best kunstzinnigzoveel zag je niet
En maar goed ook.quote:
Waren ze zo hi-res dat je zelfs de mayo zagquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, het was net zeebanket! Garnaal, mossel, een soort van mayonaise.
De hoeveelheid plastic folie detoneerde een beetje. Jammer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, het was net zeebanket! Garnaal, mossel, een soort van mayonaise.
Dan was je waarschijnlijk te laat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die Greys had weggeedit? Ik zag daar niet eens een foto!
Wel een interessant camerastandpunt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waren ze zo hi-res dat je zelfs de mayo zagdat wist ik niet. op m'n mobiel leek het wat meer blurry.
Sorry Greys![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze is nog best lenig voor 38 25+quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een interessant camerastandpunt.
Uhm... knap, zal ik zeggen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Dit was de volgende ochtend, da's de enige toonbare fotoVeel toiletspullen bij voor spontaan ingesneeuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee joh! Da's Greys!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Dit was de volgende ochtend, da's de enige toonbare fotoIn het hotel waar de baliemedewerker dacht dat jullie het wilden gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greys, je ziet er hier veel jonger uit!![]()
En moet ik me dat bij Loveless voorstellen?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hihihihihihi!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik echt leukMag dit?
Of moet ie weg?
[ afbeelding ]
Jonger dan wanneer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, je ziet er hier veel jonger uit!![]()
Leuke foto!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik echt leukMag dit?
Of moet ie weg?
[ afbeelding ]
Hoe oud *uhm* ben je bij allebei de foto's dan? Je hebt al 20 jaar de rijbewijs, dus...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja nou dat klopt wel, dat andere was iets eerder
Met traphekje.quote:
36 op de ene foto's, 37 op de persdag foto's!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoe oud *uhm* ben je bij allebei de foto's dan? Je hebt al 20 jaar de rijbewijs, dus...
Dat irritante fototoestel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja die foto is coolMet zonder inkijk
Dan ben je net 38 geworden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
36 op de ene foto's, 37 op de persdag foto's!
Nee heb bijjjjjjjjna 20 jaar mijn rijbewijs, ik overdreef een pietsiequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat irritante fototoestel!
[..]
Dan ben je net 38 geworden!
Daarvoor zaten we in de kroegquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vraagje: hoe kwamen jullie toen eigenlijk in de sneeuwstorm verzeild dat je zo'n achterlijk hotel op moest zoeken? Wat hadden jullie daarvoor gedaan?
En de spinquote:
We zaten in Woerden in de kroeg, met Goodbye.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gezellig. In Utrèg, daar was het toch?
A-O. Dan moet je overnachten. Was de auto zelf geen optie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten in Woerden in de kroeg, met Goodbye.
Toen ging het heel hard sneeuwen, gingen we Goodbye thuis brengen (die woont weer iets voorbij Utrecht) en op de terugweg naar huis - reden we dus bij Utrecht weer - konden we niet meer verder.
In de auto slapen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
A-O. Dan moet je overnachten. Was de auto zelf geen optie?
Waarom hebben jullie ooit samen in een Landalhuisje geslapen en waarom gingen jullie niet op de bedden liggen?quote:
Nee, zij wil niet zomaar onlinequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe dat zijn Gb en ik volgens mij![]()
Doe eens een trapgat foto van Gb
Geen ideequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Wie maakt dan trouwens in godsnaam die foto als wij daar liggen?
En WTF is er met mijn haar aan de hand daar, wat gebeurt daar allemaal bovenop mijn hoofdquote:
Goodbye is weggeknipt, die zet ik niet zonder toestemming onlinequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is dat nou Greys of Goodbye die daar rechts ligt? Of is Goodbye weggeknipt?
Ik gok Greys.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je komt net op het verkeerde moment binnenvallen.
Waardoor jij je kamer niet meer uit durfdequote:
Volgens mij heb ik die foto gemaaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Of misschien juist niet, zo kan je het ook zeggen.
Of kon slapenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waardoor jij je kamer niet meer uit durfde
Was jij daar ook bij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die foto gemaakt
Oh dan heb ik je ook niet beledigd die ochtendquote:
Daar zouden we het niet meer over hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan heb ik je ook niet beledigd die ochtend!
Nou ja, klaarblijkelijk is het niet eens gebeurdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zouden we het niet meer over hebben
Dank je voor de tip, de foto is nu ook opgeslagen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh gewoon even de foto verwijderen Greys
Die ene van dat bed?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oh gewoon even de foto verwijderen Greys
Jij bent nu wel een reden om geen foto's meer te plaatsen, en bedanktquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, de foto is nu ook opgeslagen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent nu wel een reden om geen foto's meer te plaatsen, en bedankt
Joh laat je niet opnaaien, hij doet er echt niets raars mee hoor, lijkt het me niet het type naar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent nu wel een reden om geen foto's meer te plaatsen, en bedankt
Op DIE foto?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Neeee ik wil niet dat hij op mij fapt
Die ene dat jij dat elastiekje schiet vind ik cutequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Welke is dat dan weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene dat jij dat elastiekje schiet vind ik cute
Op jou? Echt niet! Goed idee trouwens, ik stuur Erik even de foto.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, dat lukt mij zelfs niet met die afbeeldingquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nou sorry, ik vind het "normaal" al engig, maar als iemand die ons nog niet echt kent ineens gaat roepen dat ie het opslaat dan post ik geen foto's meer neequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh laat je niet opnaaien, hij doet er echt niets raars mee hoor, lijkt het me niet het type naar.
Je mag toch wel een beetje dollen
Erik was daar bij, op die foto is hij net weg... hij lag tusseninquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op jou? Echt niet! Goed idee trouwens, ik stuur Erik even de foto.
Erik heeft hem al lang, die was er bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Op jou? Echt niet! Goed idee trouwens, ik stuur Erik even de foto.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene dat jij dat elastiekje schiet vind ik cute
Ik lees het al, het is niet meer nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat lukt mij zelfs niet met die afbeelding.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat lukt mij zelfs niet met die afbeelding.
Het is maar een geintje hoor, waarschijnlijk verwijder ik hem binnenkort toch weer en ik ga er niks meer doen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou sorry, ik vind het "normaal" al engig, maar als iemand die ons nog niet echt kent ineens gaat roepen dat ie het opslaat dan post ik geen foto's meer nee
Niet erg op zich, alleen jammer
Want jij bent onze veelpleger qua foto's postenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou sorry, ik vind het "normaal" al engig, maar als iemand die ons nog niet echt kent ineens gaat roepen dat ie het opslaat dan post ik geen foto's meer nee
Niet erg op zich, alleen jammer
Nee, maar laatst heb ik wel foto's van mezelf gepost, en dat vond ik al eng, en nu weet ik weer waaromquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want jij bent onze veelpleger qqua foto's posten! Er gaat geen dag voorbij zonder jouw snoetje in dit topic
.
Dat is de internetzzzz, wie weet hoeveel kerels hem opslaan die het NIET zeggen hier nooit postenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar laatst heb ik wel foto's van mezelf gepost, en dat vond ik al eng, en nu weet ik weer waarom
Daarop was je volledig onherkenbaar, die met dat behang toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar laatst heb ik wel foto's van mezelf gepost, en dat vond ik al eng, en nu weet ik weer waarom
Leuke foto. Deze sla ik niet op, hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik echt leuk van Ll
[ afbeelding ]
Ik vind Ll in het echt leukerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien toch wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat meen je toch niet Greysik lijk wel een mongol
Dat is mijn knie, of nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarop was je volledig onherkenbaar, die met dat behang toch?
Niets buiten mij om hoop ik toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Dank je voor het weghalen MP!
@Tombo, daarvoor liepen wij hèm een beetje te pesten he, what goes around... enzo.
Maar daar was je nog niet bij
Nee ik weet toch hoe je echt bent, ik vind hem leuk zondagochtendlamlendighangfun-ishquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat meen je toch niet Greysik lijk wel een mongol
Nee joh, maar vanavond liepen we jou toch een beetje te pesten over die zogenaamde edit van mij enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Niets buiten mij om hoop ik toch?
Ja maar zo was het ook welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik weet toch hoe je echt bent, ik vind hem leuk zondagochtendlamlendighangfun-ish![]()
Volgens mij heeft niemand daar lopen tutten en föhnen en opmaken enzo dat hele weekend ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar zo was het ook welDaar kon het ons echt geen flikker schelen of we zo bijliepen of zoals op die andere foto
![]()
God, die foto-inlog-naamquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die laatste ook leuk Ll.
*fapfapfap*.
We lieten alles hangen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand daar lopen tutten en föhnen en opmaken enzo dat hele weekend ook
*ahum*quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand daar lopen tutten en föhnen en opmaken enzo dat hele weekend ook
Die vage?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Die ene foto van Tombo en Ll aan de ontbijttafel vind ik ook heel leuk.
Maar die mag vast niet online
Arme Ll. Hij had geen fotogeniek weekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vage?Of die waar Ll zo vuil de lens in kijkt?
/carequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Ll. Hij had geen fotogeniek weekend.
Je staat om sommige wel redelijk hoorquote:
Zou ik ook zeggen.quote:
Da's niet vuil, da's 'Fuck off ik ben net wakker'quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vage?Of die waar Ll zo vuil de lens in kijkt?
Om wie dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je staat om sommige wel redelijk hoor
Wat nou net wakkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet vuil, da's 'Fuck off ik ben net wakker'Die eerste ja, die linker.
... en moet ontbijtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet vuil, da's 'Fuck off ik ben net wakker'Die eerste ja, die linker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaan we weer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Verder was het best een geniaal weekend
Was de eerste keer dat ik jou zagquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het sowiesoquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
DML!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik jou zag. En Ll. En Tombo. En Cat. En Ingetje. En Ml-etje. En Elisa. En Dirk. En JJH. En GB. (Waren er nog meer bij
?)
Eigenlijk de eerste keer dat ik iedereen die er was zag.
DMLquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik jou zag. En Ll. En Tombo. En Cat. En Ingetje. En Ml-etje. En Elisa. En Dirk. En JJH. En GB. (Waren er nog meer bij
?)
Eigenlijk de eerste keer dat ik iedereen die er was zag.
Onvergetelijk!quote:
Ik vind eigenlijk juist die foto's goed, je kan zien dat het relaxed was en idd niet een "oh jee zie ik er wel goed uit"quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was het sowiesogoed, de foto's wat minder. Maar dat was wel gewoon hoe het was, niemand boeide het hoe ze er bij liepen. En ik heb het liever zó dan dat we met zn drieen daar ons helemaal voor elkaar gingen optutten en iemand zich helemaal ongemakkelijk voelde als hij/zij languit lag te maffen of wat oncharmant wakker werd
Ik zou morgen weer gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was het sowiesogoed, de foto's wat minder. Maar dat was wel gewoon hoe het was, niemand boeide het hoe ze er bij liepen. En ik heb het liever zó dan dat we met zn drieen daar ons helemaal voor elkaar gingen optutten en iemand zich helemaal ongemakkelijk voelde als hij/zij languit lag te maffen of wat oncharmant wakker werd
Zeg dan gewoon "jullie allemaal"quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd he, met zo een rijtje mensen opnoemen, dat je dan iemand vergeet.
Ik had het mee volgens mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De volgende keer moeten we singstarren.
Ja, maar Greys wilde nietquote:
Tegen de tijd dat we er aan toe kwamen was het ook al best laat volgens mij. Toen hebben we in een wanhopige poging om de avond te rekken nog maar een aflevering van SatC gekeken volgens mij, waarbij ongeveer iedereen in slaap donderdequote:
En gaat de rest proberen niet in slaap te vallen omdat het zo laat is en we stiekem ouwe wijven zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
... de volgende keer zal ik alleen proberen NIET te huilen bij SaTC![]()
Jaaaa!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De volgende keer moeten we singstarren.
I know, rightquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Maar de puntentelling klopt gewoon niet.![]()
En de map vol met ESF nummers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Volgend weekend gaat het ook mee hoor
Uiteraard tussen al het bier, voetbalspellen en tieten-en-schieten films
Zullen we daar samen over gaan mopperen dan?quote:
Sommige nummers waren gesaboteerdquote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En gaat de rest proberen niet in slaap te vallen omdat het zo laat is en we stiekem ouwe wijven zijn.
Ow ja, jij bent openlijk oud wijf. Sorry.quote:
Tuurlijk Liefdeloosje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die nietdie was écht voor die gelegenheid alleen gedownload
Haal er dan even die slechte nummers uit. Die van nadat jij geboren bent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem wel wat toepasselijke muziek mee. Heb nog een CD met een aantal winnende nummers van het ESF door de jaren heen
. En een faalCD met random nummers, waarvan er een aantal maar 30 seconden duren
.
</3!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haal er dan even die slechte nummers uit. Die van nadat jij geboren bent.
Oh, toen. Even dacht ik zelfs dat het echt was!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, maar vanavond liepen we jou toch een beetje te pesten over die zogenaamde edit van mij enzoIk weet heus wel dat jij niets raars met onze foto's doet
Zet je ze ook in dit topic?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
Cat, ik heb speciaal voor jou een foto van mn voortuin gemaakt
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
Cat, ik heb speciaal voor jou een foto van mn voortuin gemaakt
Nee, in mijn klus-topicquote:
Erik!quote:
Daar keek ik ook al naarquote:
Maar je krijgt nu een ban ivm doodsverwensing aan de nabestaanden.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je krijgt nu een ban ivm doodsverwensing aan de nabestaanden.![]()
Ik zal je missen.
Rust in vrede (vertaling van Rest In Peace) is geen doodverwensing. Tenzij jij elke keer als je rust dood gaat, maar dat lijkt me niet het geval. Iedereen die rust, doet dat hopelijk in vrede.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je krijgt nu een ban ivm doodsverwensing aan de nabestaanden.![]()
Ik zal je missen.
Maar het is inmiddels algemeen aanvaard dat de uitdrukking Rest In Peace staat voor de eeuwig durende rust van de dood. En zelfs een individualist als jij zal je daaraan moeten conformeren. Want anders ontstaat er CHAOS!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rust in vrede (vertaling van Rest In Peace) is geen doodverwensing. Tenzij jij elke keer als je rust dood gaat, maar dat lijkt me niet het geval. Iedereen die rust, doet dat hopelijk in vrede.
Zo ben ik.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Mn vriendin was hier net en die vond dat Sawyer maar snel moet komen omdat Sjefke duidelijk alleen is
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minder dan vier weken wachten nog.
![]()
En ik zal dit topic eens gaan vertragen door bedwaarts te gaan.
Show meh!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi! Ik heb een foto gemaakt van mezelf en ik vind 'm best wel rawr![]()
. Thank god for photoshop en contrast en zwartwit en uitsnedes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is inderdaad erg rawr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sexy bitch![]()
Jammer dat het niet het echte leven isquote:
Daar kan wat aan gedaan worden he (aan het lichaam, je moet niet je hoofd afhakkenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer dat het niet het echte leven is. En dat er nog een lichaam aan vast zit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |