Ik blijf de OP leuk vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!!![]()
Game on!!!![]()
Have fun!!!
![]()
Origineel gejat.quote:
Ik kijk er wel altijd een beetje naar uit, maar het is niet zo dat ik er wakker van lig enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie vindt hier ESC het hoogtepunt van het jaar?
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zoiets heb ik ook, maar dan wel iets erger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk er wel altijd een beetje naar uit, maar het is niet zo dat ik er wakker van lig enzo.
Eén van dequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel altijd enorm tof om het te kijken en vooral in combinatie met FOK!. Dat is toch wel een klein hoogtepuntje in mijn FOK!jaar
.
Dat laatste heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén van de
Hoop ik dan. Maar ik kijk altijd wel het hele jaar uit naar weer het volgende songfestival ja!
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel altijd enorm tof om het te kijken en vooral in combinatie met FOK!. Dat is toch wel een klein hoogtepuntje in mijn FOK!jaar
.
Ja, en zweten omdat je alles bij wil houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste heb ik ook wel.
[..]
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.
Ja, die halve finale heb ik dus moeten missen toen omdat er iets tussendoor kwamquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt geweldig om het met FOK! samen te volgen idd, alleen jammer dat er dan zoveel en zo snel gepost wordt (remember vorig jaar, snelste topic EVER op FOK!?) dat je het halve songfestival mist
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.
Maesquote:
Goed zo!quote:
Oei, heb je het vorige topic teruggelezen?quote:
Jep, maar betekent dat dat ze zonder jurk gaat trouwen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oei, heb je het vorige topic teruggelezen?
quote:
Alleen als je op dat moment in een ander land bent dat in die eerste halve finale meedoetquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vraagje: Kan Nederland nu eigenlijk ook in de eerste halve finale zijn stem geven (dus via Spanje of het Verenigd Koninkrijk)?
Als die afspraak verzet blijft worden zou vleeskleurig nog een optie kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, maar betekent dat dat ze zonder jurk gaat trouwen?
Komt goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik vind het een tikkie schandalig hoor, want stel dat je je mail niet had gelezen vandaag?
Dan had je daar morgen voor niets gestaan dus. Sms me morgen even of je nog mail terug hebt alsjeblieft.
Nee hoor, die jurk gaat in de 2e week van mei klaar zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die afspraak verzet blijft worden zou vleeskleurig nog een optie kunnen worden.
Fixed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, die jurk gaat in de 2e week van mei klaar zijn.
Al moet ik hem haar persoonlijk afmaken
Alleen in dat geval zou je toch met heel Nederland vlak voor de finale naar Duitsland kunnen gaan, om dan vervolgens voor een hoge Nederlandse score in Duitsland te zorgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je op dat moment in een ander land bent dat in die eerste halve finale meedoet
Dat zou kunnen, maar dat gebeurt toch niet in de praktijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen in dat geval zou je toch met heel Nederland vlak voor de finale naar Duitsland kunnen gaan, om dan vervolgens voor een hoge Nederlandse score in Duitsland te zorgen?
Ik dacht dat Sietse dat eerste uit had gesloten. Ik hoop alleen niet dat de presentatoren Israël weer zo de hemel in gaan prijzen. Gadverdamme, wat was dat vreselijk zeg!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat gebeurt toch niet in de praktijk
Andere landen zouden dat namelijk dan ook gewoon kunnen doen en die doen dat ook niet.
Maar het heeft uiteraard een reden dat Turkije en Armenië bijna altijd 12 en 10 punten krijgen van Nederland.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sietse dat eerste uit had gesloten. Ik hoop alleen niet dat de presentatoren Israël weer zo de hemel in gaan prijzen. Gadverdamme, wat was dat vreselijk zeg!Door de vakjury en het werk van de presentatoren om mensen aan te sporen om op Israël te gaan stemmen gingen er opeens 10 punten naar Israël. 10 punten!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen voor het land vanwaaruit je belt/smst. Als je in Nederland bent, kun je niet voor Nederland stemmen. Als je in Duitsland bent, via een Duits netwerk, dan kan dat wel door gewoon de Duitse televotingnummers te bellen/smsen. Je kan uiteraard niet vanuit Duitsland naar de Nederlandse nummers bellen.
Er wordt weleens gesuggereerd dat als je maar genoeg mensen over de grens stuurt om te laten bellen, je dan vanzelf die 12 punten binnensleept. Dat is niet alleen erg lastig omdat de televoting maar 50% van het resultaat is, maar je ook onbeschrijflijk veel mensen moet gaan verplaatsen om enig effect te veroorzaken. En zelfs als je dat in één land lukt, ben je nog weinig opgeschoten want voor een plekje in de top-10 moet je van veel landen punten krijgen.
Overigens is het weleens zo dat in landen het nummer om voor je eigen land te bellen gewoon werkt, bijvoorbeeld omdat ze die nummers alleen in blokken kunnen activeren. Stel dat je in Nederland kunt stemmen door te bellen naar 0900-17xx, waarbij xx de startplaats is, en Nederland start als 12e, mensen in theorie dus naar 0900-1712 kunnen bellen. Dit nummer verschijnt uiteraard niet in beeld op televisie. Desalniettemin zijn er elk jaar weer mensen die, ondanks de duidelijke vermelding dat je *niet* op je eigen land kunt stemmen én het nummer niet verschijnt, denken dat het helpt om toch stiekem 0900-1712 te bellen. Die stemmen zijn uiteraard ongeldig.
Uiteraard kan ik geen gedetailleerde mededelingen doen over ons televoting-platform, maar elke poging om de boel te saboteren met robo-calls, bulk sms of dergelijke praktijken wordt naadloos weggefilterd.
Met de nadruk op 'sterren'?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als pasen en pinksterren op één dag vallen
Normaal valt het ook wel weer mee. En je kan er van alle kanten omheen draaien, maar hij zong gewoon vals.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederland heeft toch altijd veel punten naar Israel gestuurd?
Ah, 2013, 28 april.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als pasen en pinksterren op één dag vallen
Kneitervalsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Normaal valt het ook wel weer mee. En je kan er van alle kanten omheen draaien, maar hij zong gewoon vals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |