Ik blijf de OP leuk vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!!![]()
Game on!!!![]()
Have fun!!!
![]()
Origineel gejat.quote:
Ik kijk er wel altijd een beetje naar uit, maar het is niet zo dat ik er wakker van lig enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie vindt hier ESC het hoogtepunt van het jaar?
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zoiets heb ik ook, maar dan wel iets erger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk er wel altijd een beetje naar uit, maar het is niet zo dat ik er wakker van lig enzo.
Eén van dequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel altijd enorm tof om het te kijken en vooral in combinatie met FOK!. Dat is toch wel een klein hoogtepuntje in mijn FOK!jaar
.
Dat laatste heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén van de
Hoop ik dan. Maar ik kijk altijd wel het hele jaar uit naar weer het volgende songfestival ja!
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel altijd enorm tof om het te kijken en vooral in combinatie met FOK!. Dat is toch wel een klein hoogtepuntje in mijn FOK!jaar
.
Ja, en zweten omdat je alles bij wil houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste heb ik ook wel.
[..]
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.
Ja, die halve finale heb ik dus moeten missen toen omdat er iets tussendoor kwamquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt geweldig om het met FOK! samen te volgen idd, alleen jammer dat er dan zoveel en zo snel gepost wordt (remember vorig jaar, snelste topic EVER op FOK!?) dat je het halve songfestival mist
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Je zit dan gewoon met de laptop op schoot? Ik zal het ook eens proberen.
Maesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |