Ja godverdikkie, nou baal ik er alsnog van dat ik mijn brood heb afgestaan vanmorgen!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef RobinOok het volgende:
Plak honing notenbrood van appie, sweet pepper roomkaas van de Lidl, tomaten van de turk, lente-ui van de toko en lekker veel versgemalen peper.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef RobinOok het volgende:
Ziet er inderdaad lekker uit, alleen weet mijn hoofd dat quinoa vies is. Bah. :-)
Doet mij maar een lekkere boterham:
[ link | afbeelding ]
Bread, cream cheese, tomato
Plak honing notenbrood van appie, sweet pepper roomkaas van de Lidl, tomaten van de turk, lente-ui van de toko en lekker veel versgemalen peper.
En ook gewoon te halen bij de natuurwinkel. Scheelt weer verzendkosten lijkt mequote:Op maandag 13 juni 2011 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb het er nog nooit gezien, en ook zit het op de website van AH niet in het bestel-assortiment. Ik heb lang geleden wel eens een zak gekocht bij de Plus, maar momenteel doe ik al een poos met een online bestelde voorraad. Genoeg webshops waar quinoa te vinden is!
Heb het ook eens gekocht bij de natuurwinkel. Ongeveer gelijk aan rijst koken. Smaak is heel vlak - puur plain eten raad ik je niet aan. Het ziet er wel nice uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En ook gewoon te halen bij de natuurwinkel. Scheelt weer verzendkosten lijkt me![]()
Nooit aan gedacht om het als ontbijt te eten, vreemd eigenlijk want verder eet ik alles wat ik overdag/ 's avonds eet ook gerust als ontbijt
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb het ook eens gekocht bij de natuurwinkel. Ongeveer gelijk aan rijst koken. Smaak is heel vlak - puur plain eten raad ik je niet aan. Het ziet er wel nice uit.
Ziet er super uit!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Kalfsvlees gestoofd in La Chouffe met bruine suiker en een beetje appelstroop, gestoofde witlof en aardappelen.
Misschien een recept van de stoof?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Kalfsvlees gestoofd in La Chouffe met bruine suiker en een beetje appelstroop, gestoofde witlof en aardappelen.
Nou ja, niet echt een recept... Ik kan je wel vertellen wat er in zat, de hoeveelheden heb ik op gevoel en naar smaak gedaan, dus die weet ik niet precies:quote:
ziet er lekker uitquote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er heerlijk uit hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef Purdey het volgende:
Oooooh my, dit soort foto's werken op een hele andere manier op mijn eetlust. Als ik voortaan snaai neigingen krijg, check ik gewoon deze foto's
Beetje photoshoppen doet wonderen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Met crappy camera![]()
Muffins met chocolade en pecannoten
en een andere achtergrond kiezen dan die magnetron!quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Beetje photoshoppen doet wonderen...
zou zelf persoonlijk geen hele stronken witlof op mn bord willen maar die aardappeltjes en stoofvlees zien er heerlijk uit!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
vind dat gewoon niet lekker (eten). kleine stronkjes vind ik lekkerder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef RobinOok het volgende:
Omdat je dan niet kan prakken? Of waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |