als topchef niet werkt, kan hij altijd nog buikspreker worden ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
Melvin.. anders trek je je bek eens los als je wat zegt
Deniz gaat meer voor dit denk ik zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit steeds te wachten totdat Deniz "Wij zijn 2 vriendjes" Dennie Christian style gaat zingen
Ik denk dat iemand er een lamsburger van gaat makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef Drassss het volgende:
Ach liet ze nog een pan mosselen maken, gewoon omdat het kan
Hij is chef. In de McDonalds. Lekker hamburgers grillenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Szura het volgende:
Barbecue in je voortuin in de achterbuurt in de Randstad zeker, met je ervaring met vlees
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit steeds te wachten totdat Deniz "Wij zijn 2 vriendjes" Dennie Christian style gaat zingen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij is chef. In de McDonalds. Lekker hamburgers grillen
Br33z4hquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef bowchiekebowwow het volgende:
Wat heeft die Renate met haar lippen? De hele tijd getuit:O
Jeroen bedoel je? Die werkt in een steakrestaurant zei ie gister.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Szura het volgende:
Barbecue in je voortuin in de achterbuurt in de Randstad zeker, met je ervaring met vlees
Daar eet ik waarschijnlijk nog liever dan die high quality restaurants van die topchefs.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jeroen bedoel je? Die werkt in een steakrestaurant zei ie gister.
Je mag niet meer radenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
Hoe is eigenlijk de opzet van dit programma? Er komt elke keer een nieuwe groep en de winnaars daarvan komen in een finale tegen elkaar uit?
Hij heeft er wel het hoofd voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij is chef. In de McDonalds. Lekker hamburgers grillen
8 weken lang een groep van 8 personen. Maandag, dinsdag, woensdag daar koken in de studio -> 2 vallen af. Overige 6 donderdag naar restaurant om te koken voor betalende gasten -> 2 vallen af. Overige 4 vrijdag naar restaurant met michelinsterrenchef. Daarvan gaan er 2 door naar de finale. Finale = 8x beste 2 van elke week. En dan weer elke keer afvallers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar eet ik waarschijnlijk nog liever dan die high quality restaurants van die topchefs.
Paar tientjes betalen voor 4 happen eten enzo![]()
Hoe is eigenlijk de opzet van dit programma? Er komt elke keer een nieuwe groep en de winnaars daarvan komen in een finale tegen elkaar uit?
Duidelijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
8 weken lang een groep van 8 personen. Maandag, dinsdag, woensdag daar koken in de studio -> 2 vallen af. Overige 6 donderdag naar restaurant om te koken voor betalende gasten -> 2 vallen af. Overige 4 vrijdag naar restaurant met michelinsterrenchef. Daarvan gaan er 2 door naar de finale. Finale = 8x beste 2 van elke week. En dan weer elke keer afvallers.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef Djokotron het volgende:
Niet eens klaar, gaar of whatever maar julius wil het wel voor zijn neus geserveerd hebben. Goh![]()
Fijne gedachte tijdens het eten.quote:
"Zijn grote televisiebroer"quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:03 schreef Djokotron het volgende:
Gekocht door de pa van J Jaspers, meine damen und herren
Echt hequote:
Hij is daar al vaker geweest om zo'n gerecht aan het publiek te laten zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Leuk om Kraan eens in zijn vrijetijdskleding te zien.
wel hele mooie ogen en eens een vrouw die weet wat ze wil, en dat ook zo doorvoert...quote:
Ik denk dat je beter moet kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verkeerde make-up en bruine tanden van het roken.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een kilo mosselen p.p.? dat zou dan wel incl schelp zijn ofzo
Ik heb een 40" TV en ontvang alles digitaal.. aan m'n apparatuur ligt het in elk geval niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef bowchiekebowwow het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter moet kijken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb een 40" TV en ontvang alles digitaal.. aan m'n apparatuur ligt het in elk geval niet.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik nu dus, wat een kut wedstrijd.
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef Szura het volgende:
Normaal leggen ze 2 stukken eten op een bordje, nu zitten te zeiken dat er een kilo mosselen op moet liggen
dat ja!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
Deniz.![]()
Irritant hoofd, irritante stem, irritant gedrag.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:56 schreef roos85 het volgende:
kraan in DWDD:
http://dewerelddraaitdoor(...)80de347ecc827b6547ff
Toch prachtig hoe die man over z'n vak en de bereiding van een gerecht kan vertellen!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:56 schreef roos85 het volgende:
kraan in DWDD:
http://dewerelddraaitdoor(...)80de347ecc827b6547ff
Ik voel me dan altijd zo domquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef Apotheose het volgende:
ik vind t altijd wel leuk koken met dit progr op achtergrond.![]()
Maar hij kan enkel hamburger flippenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Karzai het volgende:
Ik zet 2 euro op Jeroen, dattie doorgaat
Ja dat denkt iedereenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar hij kan enkel hamburger flippen
Je loopt tien minuten voorquote:
Mwah, dat met die kaas lag er wel erg dik bovenopquote:
Ach soquote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah, dat met die kaas lag er wel erg dik bovenop
It's not a chef..................................................................................................... it's Topchefquote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
It's not a show................................................................................................... It's a battle.
Geeft ook smaak afquote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef Karzai het volgende:
Saffraan geeft dat nu smaak of is het alleen voor de kleur?
Beter dan die Aagjequote:
Priscillaquote:
Ephelania een leuk meisje vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef Karzai het volgende:
Ja mensen het gaat om het eten niet om de leuke meisjes
De leuke meisjes zijn om op te etenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef Karzai het volgende:
Ja mensen het gaat om het eten niet om de leuke meisjes
Ik vond het wel een leuke kerel.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ephelania een leuk meisje vinden
Nou nou, don't go all Hannibal Lecter pleasequote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De leuke meisjes zijn om op te eten
Op elk potje past een dekseltje. Of een ander potjequote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Moniek heeft issues met mannen of relaties denk ik. Steeds die anti-mannen opmerkingen
Oh ja da doet ze ook echt de hele tijdquote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Moniek heeft issues met mannen of relaties denk ik. Steeds die anti-mannen opmerkingen
weet niet hoe ik er zo bij kwam, maar ik dacht eerst dat ze met t mes was uitgeschoten en zich per ongeluk in de pols had gesnedenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Krantenman het volgende:
Wat een toneel van die Renate zeg. Ze stond al de halve week bijna te janken en niets liep zoals het moest lopen, en o ja, "bij toeval" nu een polsblessure? Hoe loop je nu een polsblessure op bij het klaarmaken van duif?
(Volgens mij vond ze gewoon die ingewanden eruit halen te vies, maar durfde ze dat niet toe te geven.)
Misschien pols verbrand aan de klep van de oven? Had ik laatst zelf ook, altijd fijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef Krantenman het volgende:
Wat een toneel van die Renate zeg. Ze stond al de halve week bijna te janken en niets liep zoals het moest lopen, en o ja, "bij toeval" nu een polsblessure? Hoe loop je nu een polsblessure op bij het klaarmaken van duif?
(Volgens mij vond ze gewoon die ingewanden eruit halen te vies, maar durfde ze dat niet toe te geven.)
Ik heb een jaar of tien geleden in botje bij mn pols gebroken en heb er na bijna 5 maanden in het gips gezeten te hebben nog steeds last van als ik bepaalde handelingen moet doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Renate zei ook dat ze een tijdje terug aan die pols geopereerd was.
O het is weer restaurantavondquote:Op donderdag 28 april 2011 18:57 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ook, als het goed is kom ik straks op TV
Leuk! Hoe herkennen we je?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:57 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ook, als het goed is kom ik straks op TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, met het koffiekopjequote:Op donderdag 28 april 2011 19:02 schreef Cateye2011 het volgende:
lang haar, zwart truitje, als het goed is kom ik ook nog met koffie in beeld (cappuchino)
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oja, met het koffiekopjeHad je al verteld idd
nee, haha, maar we moesten lang wachten en toen mocht ik daar wat van zeggen en dat is ook opgenomen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen leuke oneliner in kunnen spreken?
Ik vind 'm engquote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef Paul-89 het volgende:
Deniz is echt irritant in alle opzichten.
Tijdens de blackboxquote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef Paul-89 het volgende:
Zo dat was Arla nu wachten op de kaas.
heb ik even gemistquote:Op donderdag 28 april 2011 19:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde fout als de voice-over.
als ie toch weer gaat wokkenquote:
Ja want het komt uit de Provence (toch???)quote:
Ja en bij de voice-over en bij jou lijkt het uit de provincie te komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja want het komt uit de Provence (toch???)
Ik typte te snelquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja en bij de voice-over en bij jou lijkt het uit de provincie te komen.
Bij welke zitting zat jij?quote:
speol je de smaak weg en krijg je een waterige smaak aan de pasta.quote:
De laatste mevrouw was jij?quote:
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef Cateye2011 het volgende:
nou hoor, mijn tekst is niet uitgezonden![]()
Wat leukquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef k_man het volgende:
Zo, de koffie had een koffiesmaak. Bijzonder.
Kun je nagaan hoe scripted het isquote:Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Cateye2011 het volgende:
Dat moest ik zeggen, van die koffiesmaak
ja precies, ik moest zeggen dat de schuimlaag mooi dik was en de koffiesmaak er goed doorheen kwam. Het moest een paar keer over, haha!quote:
Dat zou leuk zijn!! PAUL! Waar ben jequote:Op donderdag 28 april 2011 19:26 schreef hexje het volgende:
Misschien kan paul een gifje van je makenDan kan je in de OP.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Ole het volgende:
Ik zie nu dat ook op het menu "Provinciaals" staat
Hier !quote:Op donderdag 28 april 2011 19:27 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn!! PAUL! Waar ben je
Wat ging er in, 60 liter toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een absurd grote pan, die wil ik ook.
Zodra de afl. online staat zal ik het doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ha Paul, zou jij een gifje willen maken van mijn koffie-item?
Zal wel wat kosten gok ik zoquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een absurd grote pan, die wil ik ook.
Je bent geweldig, dank je wel!!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zodra de afl. online staat zal ik het doen.
Ik hoor het vaker.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:31 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Je bent geweldig, dank je wel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.horecaworld.biz/kookpan_hoog_sitram_collectivit_40_cmquote:Op donderdag 28 april 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal wel wat kosten gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |