als topchef niet werkt, kan hij altijd nog buikspreker worden ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
Melvin.. anders trek je je bek eens los als je wat zegt
Deniz gaat meer voor dit denk ik zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit steeds te wachten totdat Deniz "Wij zijn 2 vriendjes" Dennie Christian style gaat zingen
Ik denk dat iemand er een lamsburger van gaat makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef Drassss het volgende:
Ach liet ze nog een pan mosselen maken, gewoon omdat het kan
Hij is chef. In de McDonalds. Lekker hamburgers grillenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Szura het volgende:
Barbecue in je voortuin in de achterbuurt in de Randstad zeker, met je ervaring met vlees
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit steeds te wachten totdat Deniz "Wij zijn 2 vriendjes" Dennie Christian style gaat zingen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij is chef. In de McDonalds. Lekker hamburgers grillen
Br33z4hquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef bowchiekebowwow het volgende:
Wat heeft die Renate met haar lippen? De hele tijd getuit:O
Jeroen bedoel je? Die werkt in een steakrestaurant zei ie gister.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Szura het volgende:
Barbecue in je voortuin in de achterbuurt in de Randstad zeker, met je ervaring met vlees
Daar eet ik waarschijnlijk nog liever dan die high quality restaurants van die topchefs.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jeroen bedoel je? Die werkt in een steakrestaurant zei ie gister.
Je mag niet meer radenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
Hoe is eigenlijk de opzet van dit programma? Er komt elke keer een nieuwe groep en de winnaars daarvan komen in een finale tegen elkaar uit?
Hij heeft er wel het hoofd voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hij is chef. In de McDonalds. Lekker hamburgers grillen
8 weken lang een groep van 8 personen. Maandag, dinsdag, woensdag daar koken in de studio -> 2 vallen af. Overige 6 donderdag naar restaurant om te koken voor betalende gasten -> 2 vallen af. Overige 4 vrijdag naar restaurant met michelinsterrenchef. Daarvan gaan er 2 door naar de finale. Finale = 8x beste 2 van elke week. En dan weer elke keer afvallers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar eet ik waarschijnlijk nog liever dan die high quality restaurants van die topchefs.
Paar tientjes betalen voor 4 happen eten enzo![]()
Hoe is eigenlijk de opzet van dit programma? Er komt elke keer een nieuwe groep en de winnaars daarvan komen in een finale tegen elkaar uit?
Duidelijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
8 weken lang een groep van 8 personen. Maandag, dinsdag, woensdag daar koken in de studio -> 2 vallen af. Overige 6 donderdag naar restaurant om te koken voor betalende gasten -> 2 vallen af. Overige 4 vrijdag naar restaurant met michelinsterrenchef. Daarvan gaan er 2 door naar de finale. Finale = 8x beste 2 van elke week. En dan weer elke keer afvallers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |