Ja dat is ook. De update-shows zijn gewoon te kort om ook negatieve dingen over bepaalde bewoners te laten zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Oh uiteraard, maar het gaat er meer om hoe de bewoners neergezet worden waardoor wie er favorieten worden ( en wie niet ) behoorlijk gestuurd word.
tja duh, dan kon flip onder die dweiljurk van haar ongemerkt verder dweilen........quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is een viespeuk, wel commentaar op anderen, maar haar hygiene laat veel te wensen over. Gordijnjurk aan gister tijdens haar dweilsessie en 's avonds lag ze er mee in bed onder het dekbed.
iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef Urb het volgende:
Opvallend dat als het over Jo gaat ( ze genomineerd is/zal worden ) er altijd iemand bijgehaald word die nog erger is zodat Joanna ineens een engeltje lijkt, Eerst Aafke, toen Laura, nu Mo en volgende week wss alles op Sharon.
Mee eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
idd
Ik vind Jo nog steeds niet erg.... tenminste niet over het algemeen
Zo kun je het natuurlijk ook uitleggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Ja dat is ook. De update-shows zijn gewoon te kort om ook negatieve dingen over bepaalde bewoners te laten zien
er blijft ook weinig tijd over nadat ze alles van JoJo hebben laten zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Ja dat is ook. De update-shows zijn gewoon te kort om ook negatieve dingen over bepaalde bewoners te laten zien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef danilel het volgende:
[..]
tja duh, dan kon flip onder die dweiljurk van haar ongemerkt verder dweilen........
snap je da nie
Het spel naar hun hand zetten ja!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nop...Maar stond gisteren ook een berichtje over dat de stem iets leuks in petto had ofzo...
Er blijft genoeg negatiefs over van Jo maar juist dat laten ze niet zien, doch wel elk huilmoment van Mo. En da's het punt nu net.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef bull1966 het volgende:
[..]
er blijft ook weinig tijd over nadat ze alles van JoJo hebben laten zien
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Er blijft genoeg negatiefs over van Jo maar juist dat laten ze niet zijn, doch wel elk huilmoment van Mo.
Natuurlijk nietquote:
ja dus zo geven ze een beeld over dat niet klopt met hoe de mensen die 24/7 met iemand in dat huis levenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Er blijft genoeg negatiefs over van Jo maar juist dat laten ze niet zijn, doch wel elk huilmoment van Mo.
Maar dat betekent niet dat ze leuk isquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja dus zo geven ze een beeld over dat niet klopt met hoe de mensen die 24/7 met iemand in dat huis leven
Mo wordt heel negatief neergezet terwijl ze in al die weken pas 1 nominatie stem heeft gehad door haar medebewoners
Nee Secret Story, is altijd eerlijk laat nooit een verdraai beeld zien of vertelt weleens onwaarheden in de nieuwsberichten ook worden alle sms en bel stemmen altijd netje en heel eerlijk getelt en zijn ze alle werknemers wiskunde geniën..quote:
Omdat ze iedereen bespeeld!! Een dag voor de nominatie janken en 'oooh, ik zou het zooo erg vinden als juist JIJ me zou nomineren''en.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja dus zo geven ze een beeld over dat niet klopt met hoe de mensen die 24/7 met iemand in dat huis leven
Mo wordt heel negatief neergezet terwijl ze in al die weken pas 1 nominatie stem heeft gehad door haar medebewoners
Ik heb meestal het idee dat Jo niet bewust manipuleert , dit dus om mensen te kwetsen en zo en dat Mo dit wel doet. Da;s ook de reden dat ik Mo liever zie gaan dan Jo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef Urb het volgende:
Opvallend dat als het over Jo gaat ( ze genomineerd is/zal worden ) er altijd iemand bijgehaald word die nog erger is zodat Joanna ineens een engeltje lijkt.![]()
Eerst Aafke, toen Laura, nu Mo en volgende week wss alles op Sharon.
Voor de nominatie's hoef je je tv toch pas om 5 voor half 9 aan te zettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
Effe douchen en dan helemaal klaar voor de daily Jo-Show![]()
![]()
Oh, er schijnt ook nog genomineerd te worden, maar da's natuurlijk minder boeiend.
We gaan het zien en beleven, spetter ze!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
Effe douchen en dan helemaal klaar voor de daily Jo-Show![]()
![]()
Oh, er schijnt ook nog genomineerd te worden, maar da's natuurlijk minder boeiend.
Dit dus door haar manipulatie naar de andere bewoners, zoals ik vandaag las wilde Karim haar misschien weer niet nomineren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar jij wilt beweren dus dat ze niet veel janktquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dat betekend dat jij haar beoordeelt op de beelden die jij te zien krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat ze leuk is
Karim is er dus weer ingetrapt. Jammer!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dit dus door haar manipulatie naar de andere bewoners, zoals ik vandaag las wilde Karim haar misschien weer niet nomineren.
ze zit met allemaal idioten in huis dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ze iedereen bespeeld!! Een dag voor de nominatie janken en 'oooh, ik zou het zooo erg vinden als juist JIJ me zou nomineren''en.
ja ze jankt veel en is ontzettend onzekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
maar jij wilt beweren dus dat ze niet veel jankt![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef superkokje het volgende:
ze eten vroeg vandaag, dus om 2200 zal het licht wel uitgaan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef De_Rennies het volgende:
Mo en Maik hebben overigens in elk geval 1 ding gemeen, ze zijn/waren de enige bewoners in het huis met een snor op hun bovenlip, let maar eens op Mo's bovenlip als het licht goed staat...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef superkokje het volgende:
Dat is ondertussen toch meer een regel dan een uitzondering...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef superkokje het volgende:
Ik vind dat er een regel moet komen dat ze niet eerder dan 0:00 naar bed mogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef superkokje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me echt kapot om Geer ivm het beeldmateriaal.
Geer: Ik heb op mijn bedje gelegen, in mijn neus gepeuterd en ben weer opgestaan.
jij schat de andere bewoners wel heel laag in als ze dat dus niet doorhebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nou niet onzeker genoeg om iedereen te bespelen op een wel heel vieze manier !!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nou niet onzeker genoeg om iedereen te bespelen op een wel heel vieze manier !!
pas vanmiddag ging er een lampje branden bij sharon en Jo en karim dat ze andere dingen vertelt tegen iedreen ze is idd heel vals bezig iedere week voor de nominaties,en ik kijk echt redelijk veel streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef bull1966 het volgende:
[..]
jij schat de andere bewoners wel heel laag in als ze dat dus niet doorhebben
er wordt in dat huis alles door iedereen doorgeluld
iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n respect voor Karim. Die betrap ik eigenlijk nooit op dolkstoten. Zelfs niet als ie onderonsjes heeft met Geer
Mee eens die is echt veel te eerlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
idd
Karim heb ik (nog) niet kunnen betrappen op manipulatie als enige
ze is dus vals bezig om genomineerd te worden ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
pas vanmiddag ging er een lampje branden bij sharon en Jo en karim dat ze andere dingen vertelt tegen iedreen ze is idd heel vals bezig iedere week voor de nominaties,en ik kijk echt redelijk veel streams
ja een hoop cossen op fokquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Candyfreak het volgende:
Philip: Misschien hebben we wel fanmail als we thuis komen
nee om NIET genomineerd te worden al die voorgaande wekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze is dus vals bezig om genomineerd te worden ?
Mo waarschijnlijk wel, tientallen filmpjes enzo....quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Candyfreak het volgende:
Nee, hoor, hij heeft Mo vanmiddag duidelijk gevraagd wat ze nu wilde, omdat ze steeds wat anders zegt en hij het niet meer begreep. Het had wat harder gekund, maar vroeg het haar wel recht op de man af. Hij wilde duidelijkheid. Shar en Jo kwamen ook bij dat gesprek. Mo probeerde zich er natuurlijk uit te lullen en zielig te doen, maar had het idee dat ze daar niet meer intrapte en alledrie van plan zijn haar te nomineren. Gerard wil Mo ook nomineren. Alleen van Flip weet ik het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Karim is er dus weer ingetrapt. Jammer!
oh ze speelt een spelletje dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
nee om NIET genomineerd te worden al die voorgaande weken
la maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
oh ze speelt een spelletje dus
wat gemeen zeker omdat zij de enige in het huis is die anderen manipuleerd
Ja, kogelbrieven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Candyfreak het volgende:
Ik eet altijd laat dus mis ik altijd de eerste helft de daily, gelukkig gebeurt daar in nooit ietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Mylene het volgende:
Uiteindelijk wordt het pas tegen 20:30 wie er genomineerd staan, suf gedoe.
Best handig, de rest van de daily stelt niks voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Mylene het volgende:
Uiteindelijk wordt het pas tegen 20:30 wie er genomineerd staan, suf gedoe.
Monique heeft liever het reptielentongetje van Maik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef Candyfreak het volgende:
Monique: Het lijkt me niet dat Philip lekker kan zoenen eerlijk gezegd
![]()
![]()
Gelukkig! Werd eens tijd dat ze door de mand viel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, hoor, hij heeft Mo vanmiddag duidelijk gevraagd wat ze nu wilde, omdat ze steeds wat anders zegt en hij het niet meer begreep. Het had wat harder gekund, maar vroeg het haar wel recht op de man af. Hij wilde duidelijkheid. Shar en Jo kwamen ook bij dat gesprek. Mo probeerde zich er natuurlijk uit te lullen en zielig te doen, maar had het idee dat ze daar niet meer intrapte en alledrie van plan zijn haar te nomineren. Gerard wil Mo ook nomineren. Alleen van Flip weet ik het niet.
Uitleg van Mo kwam er op neer dat ze genomineerd wil worden om te weten waar ze staat, hoeNederland over haar denkt. Als ze met 70 % (die is gek!) van de stemmen mag blijven, gaat ze echt het huis niet uit.
maar goed, eerst maar zien of ze zelf mogen nomineren.
Doet Jo ook, hoewel het meestal bij overdreven zielig doen blijft, maar dat zien we uiteraard nooit terug in de daily.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
maar jij wilt beweren dus dat ze niet veel jankt![]()
Mee eens, maar helaas word dit door veel mensen als saai/meelopen gezien. Die zien liever gebekstek en rellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n respect voor Karim. Die betrap ik eigenlijk nooit op dolkstoten. Zelfs niet als ie onderonsjes heeft met Geer
Ja, kunnen ze heerlijk met hun snorren tegen elkaar aan kriebelen, yuk!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Monique heeft liever het reptielentongetje van Maik.
vallen gaat d'r goed af :}quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Gelukkig! Werd eens tijd dat ze door de mand viel.
Nou ik kijk niet alleen de daily hoor ik volg ook streams en Jo jankt lang niet zoveel als Moquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Doet Jo ook, hoewel het meestal bij overdreven zielig doen blijft, maar dat zien we uiteraard nooit terug in de daily.
[..]
Mee eens, maar helaas word dit door veel mensen als saai/meelopen gezien. Die zien liever gebekstek en rellen.
ach de een valt door de mand, de ander valt uit zijn rolquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef IamCurious het volgende:
[..]
vallen gaat d'r goed af :}
nu idd door de mand!
Ik verwacht veel MamaMo, en uiteraard Jo-show maar da's niks nieuws.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Best handig, de rest van de daily stelt niks voor.
en ik val voor vrouwen, nou en?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:16 schreef danilel het volgende:
[..]
ach de een valt door de mand, de ander valt uit zijn rol
Eens. Hij heeft wel duidelijk een eigen mening en is zeker niet bang om deze te laten horen. Hij heeft alleen veel empathie en is bang om mensen te kwetsen daarom komt hij soms wat twijfelend en voorzichtig over. maar dat is iets anders dan meelopen, of saai zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Doet Jo ook, hoewel het meestal bij overdreven zielig doen blijft, maar dat zien we uiteraard nooit terug in de daily.
[..]
Mee eens, maar helaas word dit door veel mensen als saai/meelopen gezien. Die zien liever gebekstek en rellen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
flip tegen mo: help m'n vrouw kan niet afwassen
Maik heeft al genoeg in Mo gestoken lijkt me .....quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef just me het volgende:
Misschien kom Maik nog wel even in de daily om Mo een hart onder de riem te steken of een doodsteek uit te delen
Precies, dit dus........quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
gevallen vrouw ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
heb niet over jou, heb het over Jo die binnenkort uit haar rol zal vallen
scherp opgemerktquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Maik heeft al genoeg in Mo gestoken lijkt me .....
probeer ik eens een woordspeling krijg ikdit weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
heb niet over jou, heb het over Jo die binnenkort uit haar rol zal vallen
ik die van jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef danilel het volgende:
[..]
sjampoeh, jouw UI.......vind m geweldig
Yep, mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Eens. Hij heeft wel duidelijk een eigen mening en is zeker niet bang om deze te laten horen. Hij heeft alleen veel empathie en is bang om mensen te kwetsen daarom komt hij soms wat twijfelend en voorzichtig over. maar dat is iets anders dan meelopen, of saai zijn.
Epic timing van Alex overgenomen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geen wonder dat vrouwen als Jo en Mo zich altijd afgewezen voelen, ze doen dingen altijd op die momenten dat het net niet uitkomt!
quote:Kijk straks naar Net5!
Wie worden er genomineerd?
Joanna neemt de paasgedachten met een korreltje zout. Slaagt de voeder missie? Wordt het laatste geheim dan eindelijk geraden? En wat zit er nou in die grote zwarte kist? Je ziet het over een klein half uurtje om 19:30 uur op Net5!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
een hoop herhaling dus en om 20:25 gaan ze bezig met die zwarte kist () om van 20:30 -22u een dikke streamlock erop te zetten
ja dat zal wel weer lang gaan duren iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
een hoop herhaling dus en om 20:25 gaan ze bezig met die zwarte kist () om van 20:30 -22u een dikke streamlock erop te zetten
Wtf, ze lopen een beetje achter of wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:23 schreef Ytsmi het volgende:
Kijk straks naar Net5!
26 april om 19.01
Wie worden er genomineerd?
Joanna neemt de paasgedachten met een korreltje zout. Slaagt de voeder missie? Wordt het laatste geheim dan eindelijk geraden? En wat zit er nou in die grote zwarte kist? Je ziet het over een klein half uurtje om 19:30 uur op Net5!
Iemand moet het doen.. En het was mijn opmerking nadat Jo probeerde te kroelen bij Flip.. Maar het gaat hier weer zo snel! Zou bijna denken dat het nog spannend is!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Flashbox het volgende:
Kan iemand even kijken of deze upload pagina werkt.
http://www.plaatjesupload.nl/upload.html
Ik kan wel plaatjes uploaden, maar krijg geen plaatje te zien.
Bij mij doet hij het heel de dag al nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef Urb het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Werkt hier nog blijkbaar nog wel.
Edit: of toch niet.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Dennis durft wel. op gratisafhalen.nl staat het volgende:
urn
zwarte lege urn zonder naam misschien als rekwisiet te gebruiken voor theatergroepen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Dennis durft wel. op gratisafhalen.nl staat het volgende:
urn
zwarte lege urn zonder naam misschien als rekwisiet te gebruiken voor theatergroepen
Tsja zo vraag je er ook wel om he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef shomila het volgende:
Maik heeft het weer gezellig op twitter.
SST_Maik Maik
@
@ChristaSluiter @tvtimenl Ah daar heb je die negatievelingen weer, ik zal ze maar niet om de maat van hun taille vragen lol #sstnl
16 minutes ago
miepie81 miepie
@
@Karin69 @SST_Maik zo dat bedoel ik maar!Tis nu echt duidelijk dat je niet naar persoonlijkheid kijkt maar naar taille? Pff loser #sstnl
7 minutes ago
TVtimeNL TVTime Nederland
@
@SST_Maik Jij moet wat zeggen over een taille met je afgehakte tietjes #sstnl
6 minutes ago
Nou dankjewel Niki, jinxed !quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Niki.P het volgende:
Whoo zins wanneer zijn er streams tijdens de uitzending!
Kan ik al uren niks meequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Flashbox het volgende:
Kan iemand even kijken of deze upload pagina werkt.
http://www.plaatjesupload.nl/upload.html
Ik kan wel plaatjes uploaden, maar krijg geen plaatje te zien.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan hem niet zien even cappen please
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Flashbox het volgende:
Als het zo zou zijn dat Mo mag nomineren denk ik dat ze Karim en Sharon op de stoel zal zetten.
Vrees ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Flashbox het volgende:
Als het zo zou zijn dat Mo mag nomineren denk ik dat ze Karim en Sharon op de stoel zal zetten.
quote:
http://live.towmc.nl/quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heb jij die link van de uitzending voor mij
quote:
dan zalteam karim wel genomineerd wordenquote:
kans is aanwezig met zo verdelingquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan zalteam karim wel genomineerd worden
mee een squote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:
maar we weten nu al dat Mo dit wint, met haar hoogbegaafdheid. Niet echt eerlijk dus
Te walgelijk voor woorden, en nog zo doorzichtig ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:
maar we weten nu al dat Mo dit wint, met haar hoogbegaafdheid. Niet echt eerlijk dus
ik denk 10quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef DjinN het volgende:
ik vond dat ie er nog best veel geraden had
Echt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Te walgelijk voor woorden, en nog zo doorzichtig ook.
quote:
ja dat dus!quote:
ze wil genomineerd wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heeft vooraf de lijstjes vast al uit haar hoofd mogen leren
Echt hequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
Lekker voorspelbare woorden als je die van Karim al hebt gehoord.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
Lekker voorspelbare woorden als je die van Karim al hebt gehoord.
wat een gedoe. Als je dan zo graag weg wilt, pak je koffer, en ga gewoonquote:
En wat als zij zelf mag nomineren, waar het nu wel heel sterk op begint te lijken...?quote:
ja maar dat is ook niet echt eerlijk voor de andere bewonersquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat een gedoe. Als je dan zo graag weg wilt, pak je koffer, en ga gewoon
Met Gerard zeker niet, met Karim weet ik het zo net nog nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef IamCurious het volgende:
zal Sjer een nominatie overleven met Karim en/of Geer??
Nop, ze zijn nu in twee team verdeelt (Jo, Flip en Mo tegen Geer, Karim en Sharon) en moesten een opdracht doen die Mo won.... Iets voor sleutels en in de kist zit iets voor de nominaties ofzo..quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef superkokje het volgende:
ik weet de oplossing, afschieten die doos
hebben ze dat al gezegd of heb je getelt ??quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nop, ze zijn nu in twee team verdeelt (Jo, Flip en Mo tegen Geer, Karim en Sharon) en moesten een opdracht doen die Mo won.... Iets voor sleutels en in de kist zit iets voor de nominaties ofzo..
Benny zei hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
hebben ze dat al gezegd of heb je getelt ??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
te makkelijk, opsluiten in de kist en in portugal laten staan
ook goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sharonquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Annelies-G het volgende:
groep Mo wint, Groep Karim genomineerd en visa versa
mo wil volgens mij helemaal niet naar huis, dit is volgens mij ook gewoon weer aandacht zoekerij van haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Mo de meeste goed heeft, heeft ze zichzelf benadeeld. Dat is helemaal lachen óf ze wil helemaal niet genomineerd worden.
wel in een heel diep gat danquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kunnen ze wel een paar to beton over stortenquote:
die kans is grootquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mo wil volgens mij helemaal niet naar huis, dit is volgens mij ook gewoon weer aandacht zoekerij van haar
magquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef IamCurious het volgende:
[..]
die krijgt een wildcard uit de kist..........
ja dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef IamCurious het volgende:
[..]
die krijgt een wildcard uit de kist..........
daar zitten we toch nuquote:
wij hebben de woordenreeks toch niet te horen/zien gehad?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft er iemand meegeteld? Volgens mij klopt het weer eens niet hoor
je weet niet wat er het kaartje stond dus controleren kunnen we nooitquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
zou niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wij hebben de woordenreeks toch niet te horen/zien gehad?
quote:
ja wat mo en karim zeiden maar er is toch niet geweest wat er nou op dat velleke stondquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
piercing, bungabunga, beha, slaappil etc.
nee, maar je had toch kunnen meetellen hoeveel ze er gezegd hebben, denk jij dat de stem nog weet wat erop stond dan, echt nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja wat mo en karim zeiden maar er is toch niet geweest wat er nou op dat velleke stond
maakte toch niet uit, Mo moest sowieso winnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar je had toch kunnen meetellen hoeveel ze er gezegd hebben, denk jij dat de stem nog weet wat erop stond dan, echt niet
hopelijk jo, en dan een dag later vertrekt mo vrijwilligquote:
zou mooi zijnquote:
Ze pakte snel als eerste de sleutelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zei toch Monique vrij van nominaties.
Hoe krijgen ze het voor elkaar dat zij precies die sleutel had?![]()
![]()
reken er maar opquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef mazaru het volgende:
Gerard, Karim en Joan
Ik ruik een klein kansje dat ikkeikke eruit gaat.
Ik denk toch karim , Jojo zorgt wel veel voor mucho smsjes van Mamajoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef mazaru het volgende:
Gerard, Karim en Joan
Maar moeten wel stemmen delen. En Jo heeft ook veel groupies...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat Jo er dit keer uitvliegt![]()
Karim en Geer zijn de publiekslievelingen
ik hoop het zoquote:
Neen want;quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef mazaru het volgende:
Gerard, Karim en Joan
quote:Nou da's alweer duidelijk, Karim gaat naar huis want moet stemmen weer delen met Gerard ( zoals eerder Karim en Alex, en Gerard & Sharon )
Dag Karim.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |