Aan het oefenen voor koe, Samzz?quote:
Die bedoelde ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je bedoelde dat je dik was liet ik die maar achterwege vanuit fatsoen
Picsquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bedoelde ik!
Maar, ik ben niet dik. Vond 't een goede grap wel
Ik zit in de trein, je wacht maar tot vanavondquote:
Quoted, dat worden picsquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, je wacht maar tot vanavond
betraptquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaja, je hield gewoon 1 minuut stilte voor MJ!
Alleen maar MJ nummers komen voorbij, dus bovenstaande komen zeker langsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Zokunen het volgende:
Ben, thriller, earth song, bad, beat it, smooth criminal, man in the mirror en danger wil ik wel horen
Zijn allemaal van hemquote:
Earth song ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen maar MJ nummers komen voorbij, dus bovenstaande komen zeker langs
Mja dooie boel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Jammer dat hij de laatste tijd niks nieuws uitbrengt hoor. Beetje flauw van 'm.
Give in to mequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen maar MJ nummers komen voorbij, dus bovenstaande komen zeker langs
okquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Give in to me
Wel jammer dat je MJ nu draait, ik kan 't niet horen
Dat red je niet in 1 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Rustig aan mensjes, zde grote hits van MJ komen allemaal langs
Oi ik ga mijn playlist niet omgooien, heb het al sinds gisteren klaar staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:23 schreef Zokunen het volgende:
one day in your life, wanna be starting something, i just can stop loving you en bad
Dat heb ik ook vaak ja, hele sets allang voorbereid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Oi ik ga mijn playlist niet omgooien, heb het al sinds gisteren klaar staan.
Als mijn show een thema heeft bereid ik het van tevoren voor. En als ik verzoekjes doe of mainstream improviseer ik. En de meesten die zaterdag hebben geluisterd naar mijn show weten waarom ik baas der relaxte muziek benquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak ja, hele sets allang voorbereid.
Heb ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak ja, hele sets allang voorbereid.
Zo relaxed is je muziek voor mij anders niet heurquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Als mijn show een thema heeft bereid ik het van tevoren voor. En als ik verzoekjes doe of mainstream improviseer ik. En de meesten die zaterdag hebben geluisterd naar mijn show weten waarom ik baas der relaxte muziek ben
Ik improviseer ook de laatste tijd veel. Vooral als ik inval ofzo, zoals vanmiddag. Maar sets van vrijdag zijn wel vaak voorbereid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Als mijn show een thema heeft bereid ik het van tevoren voor. En als ik verzoekjes doe of mainstream improviseer ik. En de meesten die zaterdag hebben geluisterd naar mijn show weten waarom ik baas der relaxte muziek ben
Monoquote:
Dat was toch een tijdje terug dat hij dat postte?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef ToT het volgende:
Volgens Lambiekje zou dit liedje over rituele masturbatie gaan!
Beat it!
idd tijdje geleden ja!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was toch een tijdje terug dat hij dat postte?
Lag toen dubbel van het lachen
Myra aansprekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
in de titel staat nu tussen ONZ en Radio een streepje, en dat pakt de pilesstat niet...
http://www.wiebekoo.nl/kt/latijn/lessen/basiskennis/vir.htmquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb vandaag latijn gehad en moest aan jou denken,
man in de dativus enkelvoud
Sinds? Vóór onzin radio ben ik jou nooit tegen gekomen eikquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben veels te lang actief op fok!Wel heel veel geniale topics en posts gelezen
geregistreerd op: woensdag 11 oktober 2006 @ 08:13quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sinds? Vóór onzin radio ben ik jou nooit tegen gekomen eik
Maargoed dat onzin radio er is, om bazen te verenigen.
miss.. weet het nog nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we allemaal luisteren naar de Surpriseshow van vanavond?
ik ben er dan nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook niet, ik ga na deze bazenshow van Viro nog ff kijken wat ToT in huis heeft. Alternatief is een groot begrip. Maar dan lig ik denk ik al op bed voor die surpriseshow.quote:
Denk het niet, maar misschien wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen!!quote:
quote:
DOEN!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga na deze bazenshow van Viro nog ff kijken wat ToT in huis heeft. Alternatief is een groot begrip. Maar dan lig ik denk ik al op bed voor die surpriseshow.
datis een verrassingquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat houdt die surprise show in
Tietenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als er een spoiler wordt gegeven over de surprise kan er over nagedacht worden
TETTEN!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als er een spoiler wordt gegeven over de surprise kan er over nagedacht worden
Ja dat is een verrassing hequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat houdt die surprise show in
En dat ontdek je al na 45 minuten.quote:
ik luister pas 3 nummers weer schat, ik was etenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ontdek je al na 45 minuten.
Chapeau
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ontdek je al na 45 minuten.
Chapeau
Luister gewoon even. Geef het een kans!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:46 schreef Zokunen het volgende:
Maar hups ik denk dat ik voor the wire ga, "surprise" is gewoon te breed.
Spuit 11quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
oh kut vergeten tegen mijn broertje te zeggen dat de muren van zijn kamer nat zijn. Hij kwam net boos mijn kamer binnen lopen, drukte zijn shirt in mijn handen en zei: die mag jij wassen of je koopt een nieuwe![]()
best wel epic hemmo van mij
Duidelijk wie hier de surprise is, ga je masturberen op de eerste videoradioshowquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister gewoon even. Geef het een kans!
[..]
Spuit 11
ik gok dat koelkast weer een showtje doetquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Duidelijk wie hier de surprise is, ga je masturberen op de eerste videoradioshow
Ik kijk nog wel ff, maar voor nu is het opnemen het positiefste, als ik kijk wil ik ook afkijken en the wire duurt een uur per ep.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister gewoon even. Geef het een kans!
[..]
Spuit 11
oh kut vergeten tegen mijn broertje te zeggen dat de muren van zijn kamer nat zijn. Hij kwam net boos mijn kamer binnen lopen, drukte zijn shirt in mijn handen en zei: die mag jij wassen of je koopt een nieuwe![]()
Nee ik laat me on air uitwonen door 20 neger(piemel)squote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Duidelijk wie hier de surprise is, ga je masturberen op de eerste videoradioshow
Foutquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik gok dat koelkast weer een showtje doet
Hij wist niet dat je zijn kamer ging verven?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
Hij wist wel dat ik zou verven maar pas morgen, was eerder klaar met kamer van mijn vader te verven dus die van mijn broertje ook maar gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wist niet dat je zijn kamer ging verven?
Geniale actie wel
fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij wist wel dat ik zou verven maar pas morgen, was eerder klaar met kamer van mijn vader te verven dus die van mijn broertje ook maar gedaan.
Wat is hij ondankbaar dan zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij wist wel dat ik zou verven maar pas morgen, was eerder klaar met kamer van mijn vader te verven dus die van mijn broertje ook maar gedaan.
Eanske toch?quote:
Al een hele lange tijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer is Billy Jean een grotere hit dan Thriller?
Viroooo heerlijk zo een uurtjequote:
leuker liedjequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer is Billy Jean een grotere hit dan Thriller?
Zie mijn eerdere commentquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is al geweest lieve schat, Billy Jean draait nu
Maar dan youngquote:
Dat juist JIJ dat zegtquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
maar als er een nieuwe DJ zit met een kutstem, ga ik niet naar de surprise show luisteren hoor.
Hij moet blij zijn dat jij dat doetquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zou zijn kamer al geverfd moeten hebben begin februari
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Viro het volgende:
loopt 2 minuutjes uit ToT, vind je toch niet erg?
nog 1 minuut 13 secquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef ToT het volgende:
Nee is wel okay.Zolang Rensjebree mij ook maar wat laat uitlopen dan!
krijg jij echt precies 2 uur vol?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef ToT het volgende:
Nee is wel okay.Zolang Rensjebree mij ook maar wat laat uitlopen dan!
ben er de komende 2 dagen niet, werk...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog dj's voor morgen?
Ik heb de volgende tijden nog in de aanbieding:
12:00 - 13:00
13:00 - 14:00
14:00 - 15:00
17:00 - 18:00
18:00 - 19:00
23:00 - 0:00
Aanmelden graag VOOR morgenmiddag 12:00 Anders gaat Draak er gewoon de hele dag in!
ik krijg het nooit voor elkaar, altijd komt er wel of 1 nummer te vervallen of ik moet nog een extra nummer zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Je wil niet weten hoe lang ik er over gedaan om deze playlist samen te stellen zeg!
ja was om 19.00 begonnenquote:
Ja mic is verstopt door mijn broertjequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:03 schreef EggsTC het volgende:
goeie show viro, jammer alleen dat je niet praatte
ik zeg een andere artiest...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
En wat vonden jullie ervan mensen?
Volgende week weer een uurtje MJ hits?
hij is afgelopen weekend samen met vrienden Guitar Hero gaan spelen en ik gebruik de mic van Guitar Heroquote:
Maak er twee uur van. En een later tijdstip, dan kan ik ook luisterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
En wat vonden jullie ervan mensen?
Volgende week weer een uurtje MJ hits?
Kan, wil alle hits van MJ gedraaid hebbenquote:
Of ik doe dit, maar dan over een weekje of 2/3quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak er twee uur van. En een later tijdstip, dan kan ik ook luisteren
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Zokunen het volgende:
Vanavond ga ik denk ik slapen, ben niet zo van de surprise shit, morgen draaien denk ik nog ff over na.
voor 12 uur melden als je wilt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Zokunen het volgende:
Vanavond ga ik denk ik slapen, ben niet zo van de surprise shit, morgen draaien denk ik nog ff over na.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Viro het volgende:
weet je wat ik doe volgende week een uurtje Shaggy
Perfectquote:
It wasn't mequote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Viro het volgende:
weet je wat ik doe volgende week een uurtje Shaggy
Epic fail deze postquote:
Had het vandaag bij pastaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Epic fail deze post
Rucola bij pasta = baas
Ik vind veldsla wat lafjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Had het vandaag bij pasta
Veldsla is wel lekker btw
Loer ze!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef Zokunen het volgende:
Sorry tot ik ga the wire loeren, lekker optijd slapen
ik heb toen genotenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef ToT het volgende:
Mijn playlist voor vandaag is ietsjes aan de harde kant, maar lang niet zo hard als tijdens de metalnight van laatst!
maar hij geeft trackinfo door...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Viro het volgende:
[..]
connecten met edcast en in vlc de nummers inladenVirtual DJ herkent mijn mic niet
komt omdat je de window moet selecteren in edcast waar ie de trackinfo vandaag moet halenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik, maar bij mij lukt dat met edcast niet?
Ach alternatief, ik heb veel niet-top 40 spul bij elkaar geflikkerd!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef EggsTC het volgende:
Lekker nr... goed alternatief, klinkt als soft goa / full on
oh, bij edit, dankdankdankquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Viro het volgende:
[..]
komt omdat je de window moet selecteren in edcast waar ie de trackinfo vandaag moet halen
Geeneens Stranger in Moscow Heal the World The Way You make me Feel of Dangerousquote:
die komen over 4 weken bij mijn 2de MJ show, heb de komende 3 weken 3 andere artiestenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geeneens Stranger in Moscow Heal the World The Way You make me Feel of Dangerous
kan je dat ook tijdens de uitzending wisselen, als je van spotify naar vlc wisselt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, dan klikken op find window en dan de media player kiezen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je dat ook tijdens de uitzending wisselen, als je van spotify naar vlc wisselt?
Nah geen zin, ik ga wel slapen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga eens over fok rondzwerven en kijk of je leuke topics tegenkomtof leuke SCs
LOL!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Viro het volgende:
Zo hups heeft een pm ontvangen, volgende week staat vast op het rooster
Wie dan? Wie dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
die komen over 4 weken bij mijn 2de MJ show, heb de komende 3 weken 3 andere artiesten
Bah nagels bijtenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef ToT het volgende:
Vanaf dit nummer komen vooral de wat steverige nummers, met hier en daar een uitzonderingetje.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie dan? Wie dan?
Heeft deze dj ook Sonata Arctica?
QFTquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
effectief en afschrikwekkend, prima om andere mensen buiten de deur te houden
Hij bedoelt dat het op PF thuishoort denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef quaas het volgende:
[..]
waarom mag er geen partyflock gepost worden?
Ach dan krijg je weer zo'n loos topic met alleen debiele plaatjes van debiele mensen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef quaas het volgende:
[..]
waarom mag er geen partyflock gepost worden?
En dat mag niet? wat is daar niet leuk aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dan krijg je weer zo'n loos topic met alleen debiele plaatjes van debiele mensen.
Kweenie, beetje mensen uitlachen. Isnie liev.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef quaas het volgende:
[..]
En dat mag niet? wat is daar niet leuk aan?
Hypocrisy!quote:
Ah vandaar, Peter Tägtgren is ook opzetter van Pain namelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hypocrisy!Heb ik ook tijdens de metalnight gedraaid, maar dan een iets pittiger nummer van ze!
Okee, lauw!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ah vandaar, Peter Tägtgren is ook opzetter van Pain namelijk.
dus?quote:
Just a reminderquote:
Angst, ik heb hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Rensjebree het volgende:
Ohh zoooo veel leuke muziekjens vanavond!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
ik bedoelde natuurlijk puber, maar het verschil tussen puber en peuter is te verwaarlozen...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
ik bedoelde natuurlijk puber, maar het verschil tussen puber en peuter is te verwaarlozen...
Zuigenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
Een blowjobdag mag er voor mij ook wel komen!
Ken je Alestorm niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
en waarom precies is dit liedje voor de piraten?
je doet het toch echt zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef utopie het volgende:
kheb weer een ban aanvraagga je goed allen en tot over een paar dagen/weken/maanden
Voor dat hakenkruis?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef utopie het volgende:
kheb weer een ban aanvraagga je goed allen en tot over een paar dagen/weken/maanden
We zullen je missenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:59 schreef utopie het volgende:
stond in het topic + notequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef ToT het volgende:
Maar hoe weet je dat er een banaanvraag tegen je loopt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |