quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Het is een kleine moeite om het wel te doen. Het voorkomt rare ongelukken als je bijv. struikelt en je vastgrijpt aan de kast.
Jij struikelt niet? Of jij zou ook in een reflex nooit je hand uitsteken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]Dat zal wel het laatste zijn wat ik doe.
Ik kan heel goed vallen, ik zou me niet gauw naar iets reiken om me aan vast te houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij struikelt niet? Of jij zou ook in een reflex nooit je hand uitsteken?
Dan doe je het toch lekker niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik kan heel goed vallen, ik zou me niet gauw naar iets reiken om me aan vast te houden.
Ik ben op zoek naar een reden, buitenom mijn eventuele onkunde/struikel avonturen, dat ik die kast zou moeten verankeren als ik er verder niets geks mee doe behalve mijn kleren erin leggen.quote:
Struikelavontuur van je vriendin?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een reden, buitenom mijn eventuele onkunde/struikel avonturen, dat ik die kast zou moeten verankeren als ik er verder niets geks mee doe behalve mijn kleren erin leggen.
Is al 2x gezegd nu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een reden, buitenom mijn eventuele onkunde/struikel avonturen, dat ik die kast zou moeten verankeren als ik er verder niets geks mee doe behalve mijn kleren erin leggen.
Zoveel kinderen krijg ik niet op mijn slaapkamer (quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is al 2x gezegd nu.
IKEA dekt zich juridisch in door deze mogelijkheid te bieden.
Je kunt je voorstellen wat er gebeurt als kinderen besluiten in zo'n kast te klimmen en hij pleurt om en ze liggen eronder.
Aardbevingquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk de enige reden waarom je een kast zou willen verankeren aan de muurquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is al 2x gezegd nu.
IKEA dekt zich juridisch in door deze mogelijkheid te bieden.
Je kunt je voorstellen wat er gebeurt als kinderen besluiten in zo'n kast te klimmen en hij pleurt om en ze liggen eronder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |