Die durft niet meer, hij moet van jou preventief achter de traliesquote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef ElisaB het volgende:
Dank je wel, meneer Dierenleed
En ik vind 'meneer Dierenleed' eigenlijk wel hgeel schattig klinken
Kom nog eens terug!
Ow.....quote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef ElisaB het volgende:
En ik vind 'meneer Dierenleed' eigenlijk wel heel schattig klinken
Daar hebben ze ook internetquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Die durft niet meer, hij moet van jou preventief achter de tralies
Heb je een organisatie op het oog? We kunnen prima over een poosje weer iemand uitnodigen, dus doe eens een voorstel!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef eight het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dat stichting dierenleed zich van een beste kant heeft laten zien.
Duidelijke en logische antwoorden. Mijn donatie hebben ze i.i.g. verdient.
Dankzij de moderators liep het ook erg soepel, zeker voor herhaling vatbaar!
En dit heb je vast al gemeld in het topic waarmee het begon, want daar ontstonden de vragen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
Ik had de voorzitter net nog even aan de telefoon, hij vond dat het erg prettig ging!
Wat hij nogmaals wil benadrukken, even over de basis van dit vraaggesprek (De lijst!), is dat in hun persbericht keurig vermeld stond dat de lijst een indicatie is op basis van bekende/genoemde feiten en meldingen, bronnen ter plekke, raporten die ze wel in bezit krijgen. Maar ze pretenderen geenszins dat de lijst de enige juiste is en de leidraad voor de gehele wereld.
Echter, dit gedeelte wordt dan door bijvoorbeeld de Telegraaf weggelaten in hun berichtgeving, waardoor wij het dan weer quoten op FOK! in een versie zonder die vermeldingen er bij.
Leek me toch goed dat nogmaals te melden, aangezien dit de aanleiding was voor dit gesprek
Not yet, ik was even mijn eigen dieren aan het verzorgen want die stonden met gekruiste pootjes bij de deur. Ga het nu doen! Daar stond overigens wel de link al naar hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit heb je vast al gemeld in het topic waarmee het begon, want daar ontstonden de vragen.
Arme beestjes!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Not yet, ik was even mijn eigen dieren aan het verzorgen want die stonden met gekruiste pootjes bij de deur. Ga het nu doen! Daar stond overigens wel de link al naar hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |