Haterquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verre van zelfs, jij hebt duidelijk geen kijk op het spelletje Nubreektetc.
PSV heeft DAM, wij hebben Sociosquote:
Vroeger hadden we Barca, dat was pas een clown.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hater
[..]
PSV heeft DAM, wij hebben Socios![]()
En Feyenoord had jorienvdherikquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Barca, dat was pas een clown.
Omdat het topic niet via de 'open nieuw deel' button gemaakt is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
Waarom kwam dit topic niet automatisch in mijn actieve topics?
Wat een lul.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het topic niet via de 'open nieuw deel' button gemaakt is.
Gooi deze dicht en maak een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het topic niet via de 'open nieuw deel' button gemaakt is.
Tja, het zijn allebei mislukte autistenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij DAM dan maar, die heeft het nog wel eens over voetbal.
Hij opent tenminste een nieuw topic. Trouwens, Socios postte gewoon in dit topic, waarom lacht niemand hem uit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte Ajacied had deze fout nooit gemaakt(Arme Urquhart)
Niet waardquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij opent tenminste een nieuw topic. Trouwens, Socios postte gewoon in dit topic, waarom lacht niemand hem uit?
Ik ken die hele gast niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij opent tenminste een nieuw topic. Trouwens, Socios postte gewoon in dit topic, waarom lacht niemand hem uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |