Haterquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verre van zelfs, jij hebt duidelijk geen kijk op het spelletje Nubreektetc.
PSV heeft DAM, wij hebben Sociosquote:
Vroeger hadden we Barca, dat was pas een clown.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hater
[..]
PSV heeft DAM, wij hebben Socios![]()
En Feyenoord had jorienvdherikquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Barca, dat was pas een clown.
Omdat het topic niet via de 'open nieuw deel' button gemaakt is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
Waarom kwam dit topic niet automatisch in mijn actieve topics?
Wat een lul.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het topic niet via de 'open nieuw deel' button gemaakt is.
Gooi deze dicht en maak een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het topic niet via de 'open nieuw deel' button gemaakt is.
Tja, het zijn allebei mislukte autistenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij DAM dan maar, die heeft het nog wel eens over voetbal.
Hij opent tenminste een nieuw topic. Trouwens, Socios postte gewoon in dit topic, waarom lacht niemand hem uit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte Ajacied had deze fout nooit gemaakt(Arme Urquhart)
Niet waardquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij opent tenminste een nieuw topic. Trouwens, Socios postte gewoon in dit topic, waarom lacht niemand hem uit?
Ik ken die hele gast niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij opent tenminste een nieuw topic. Trouwens, Socios postte gewoon in dit topic, waarom lacht niemand hem uit?
8 miljoenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik lees het nu pas, maar is Mertenswel goed genoeg voor Ajax ? Hij is de tweede seizoenshelft ver teruggezakt, net als de rest van Utrecht overigens. Worden Ozbi en Ebi nu komend seizoen uitgeleend? En wat moet dat eigenlijk kosten, zo een Dries - 5,6 miljoen?
edit: concurrentie van Lokomotiv Moskou, Anderlecht en Inter - dat gaat de prijs wel opdrijven...
Voor 8 miljoen heb je eliaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef msnk het volgende:
Mertens moest 7,5 miljoen kosten dacht ik?
Tjah, hij kan een nieuwe Sulejmani zijn maar ook een EliaAltijd een gok, en zelf zeg ik nee
!
Hij onderhandelt alleen alvast. Het transferseizoen begint toch pas 1 juni of zo, dus hij kan sowieso niks kopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
8 miljoenEn wat rik doet kan toch toch, hij is volgende maand weg, ga je toch geen aakopen doen
Precies, dan zou ik voor Boerrigter gaan: kost niet te veel, kent Ajax al, heeft lengte en ook wel de mentaliteit die je kunt gebruiken in uitwedstrijden tegen ADO, Utrecht etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik lees het nu pas, maar is Mertenswel goed genoeg voor Ajax ? Hij is de tweede seizoenshelft ver teruggezakt, net als de rest van Utrecht overigens. Worden Ozbi en Ebi nu komend seizoen uitgeleend? En wat moet dat eigenlijk kosten, zo een Dries - 5,6 miljoen?
edit: concurrentie van Lokomotiv Moskou, Anderlecht en Inter - dat gaat de prijs wel opdrijven...
Doe ff niet achter toch bij je quotequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij onderhandelt alleen alvast. Het transferseizoen begint toch pas 1 juni of zo, dus hij kan sowieso niks kopen
hé wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe ff niet achter toch bij je quote
Ik vond 't ook al heel vreemd jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:30 schreef GGMM het volgende:
Wel ongelukkig dat dat nieuws over Dost nu uit gekomen is, hopelijk wil hij zich niet bewijzen zondag.
Ik had het idee dat ze én Boerrigter én een spits én Mertens willen halen, dus niet of/of. Beetje overkill welquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, dan zou ik voor Boerrigter gaan: kost niet te veel, kent Ajax al, heeft lengte en ook wel de mentaliteit die je kunt gebruiken in uitwedstrijden tegen ADO, Utrecht etc.
Boerrigter is er nog niet héquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
7 á 8 miljoen is een leuk bedrag voor een speler die vorig seizoen nog in de... affijn.
Maar begrijp ik nu goed dat dit Rik's laatste kunstje wordt? Wat vindt Johan hier eigenlijk van?
Boerrigter
Mickey
Mertens
Ebicilio
Ozbiliz
Éen van twee laatste wordt uitgeleend, dus blijven er 4 vleugelspelers over voor 2 posities. Het begint bijna op beleid te lijken...
Dat is niet zeker, dat hoop jequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
7 á 8 miljoen is een leuk bedrag voor een speler die vorig seizoen nog in de... affijn.
Maar begrijp ik nu goed dat dit Rik's laatste kunstje wordt? Wat vindt Johan hier eigenlijk van?
Boerrigter
Mickey
Mertens
Ebicilio
Ozbiliz
Éen van twee laatste wordt uitgeleend, dus blijven er 4 vleugelspelers over voor 2 posities. Het begint bijna op beleid te lijken...
Precies. Maar zou de meest logische niet zijn:quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is niet zeker, dat hoop je. En ik weet niet zeker of Boerrigter beter is dan Ebe of Ozbiliz.
Liever boerrigter naar Ajax.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Precies. Maar zou de meest logische niet zijn:
Mertens --> Ajax
Boerrigter --> Utrecht
?
Hij is tien keer goedkoper en meer dan 1/10 van de speler die Mertens is, dus... euh... goed idee?quote:
Het is het allebei gewoon net niet momenteel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is tien keer goedkoper en meer dan 1/10 van de speler die Mertens is, dus... euh... goed idee?
Beiden 24. Sowieso, ik vind mertens niet veel beter dan boerigter, als boerrigter speelt zoals in de Jupiler L. is hij zelfs gelijkwaardig(als hij dat kan op Eredivisie niveau). Hij is groter, sterker en goedkoper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is het allebei gewoon net niet momenteel..
Maar ze zijn ook allebei al zo oud
Moet hij dat wel kunnen op eredivisie niveau. Maar Boerrigter is inderdaad meer een man, en wat fysieker. Heeft Ajax wel nodig momenteel. Mertens is een beetje een nichtquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beiden 24. Sowieso, ik vind mertens niet veel beter dan boerigter, als boerrigter speelt zoals in de Jupiler L. is hij zelfs gelijkwaardig(als hij dat kan op Eredivisie niveau). Hij is groter, sterker en goedkoper.
Mertens is 1m69 vs 1m83
Die stemquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moet hij dat wel kunnen op eredivisie niveau. Maar Boerrigter is inderdaad meer een man, en wat fysieker. Heeft Ajax wel nodig momenteel. Mertens is een beetje een nicht
En het is een belg. Buiten Alderweireld en Vertonghen zijn er weinig goede belgen.quote:
Je moet daar als voetballer ook niet gaan zittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen schaamt zich er nog voor![]()
Die was hard, hij zag er echt not amused uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je moet daar als voetballer ook niet gaan zitten.
Ik moest ook wel lachen, maar vond t wel een beetje lulligquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die was hard, hij zag er echt not amused uit
Mertens sowieso nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen, maar vond t wel een beetje lullig. Maar ja, belgen hebben dan ook geen humor.
Wat is het nut van de lengte van Boerrigter, en op basis waarvan blijkt dat hij mentaliteit heeft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, dan zou ik voor Boerrigter gaan: kost niet te veel, kent Ajax al, heeft lengte en ook wel de mentaliteit die je kunt gebruiken in uitwedstrijden tegen ADO, Utrecht etc.
Waarschijnlijk uit de wedstrijden/interviewsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wat is het nut van de lengte van Boerrigter, en op basis waarvan blijkt dat hij mentaliteit heeft?
In Turkije verdien je meer geld dan bij een Engelse ploeg, dus echt straf is het niet voor zo'n matige speler als Aissatiquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Smoofie het volgende:
Euh wtf? En turkse clubs falen nog erger dan Nederlandse.
Aissati.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Urquhart het volgende:
Op Ajax Showtime het gerucht dat Besiktas 2,5 miljoen euro voor Aisatti over heeft
Affelay overtreft hij toch niet, daarbij hebben wij Ebicilio toch nog lopen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
[..]
In Turkije verdien je meer geld dan bij een Engelse ploeg, dus echt straf is het niet voor zo'n matige speler als Aissati
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |