wat wil je ermee bereiken dan?? wat kan het mij nu schelen wat mensen van mijn uiterlijk vinden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vast niet, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Heb ik dat ergens gezegd of is dat een blinde aanname van je?
Sorry ik kan iemand niet beoordelen op 1 fotootje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vast niet, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Heb ik dat ergens gezegd of is dat een blinde aanname van je?
Ben gewoon benieuwd hoe dat zit op FOK!
Als je m'n hele bericht gequote had, wist je het antwoord al...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:19 schreef Chulaa het volgende:
[..]
wat wil je ermee bereiken dan?? wat kan het mij nu schelen wat mensen van mijn uiterlijk vinden...
... ja flipse dan moet je maar niet gaan zitten edittenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je m'n hele bericht gequote had, wist je het antwoord al...
Natuurlijk wel, alleen moet je er rekening mee houden dat dit slechts één foto is en dat de persoon in kwestie er uiteindelijk anders uit kan blijken te zien en je je oordeel dus moet aanpassen. Waarschijnlijk zou je dat moeten aanpassen in negatieve zin aangezien de meeste mensen hun meest voordelige foto op het internet zullen zetten en ze achteraf dus (iets) minder mooi blijken te zijn dan vooraf gedacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:20 schreef Equites het volgende:
[..]
Sorry ik kan iemand niet beoordelen op 1 fotootje.
ik zie er niet anders uit dan op deze fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alleen moet je er rekening mee houden dat dit slechts één foto is en dat de persoon in kwestie er uiteindelijk anders uit kan blijken te zien en je je oordeel dus moet aanpassen. Waarschijnlijk zou je dat moeten aanpassen in negatieve zin aangezien de meeste mensen hun meest voordelige foto op het internet zullen zetten en ze achteraf dus (iets) minder mooi blijken te zijn dan vooraf gedacht.
Ok dan zou ik zeker haar gezichtje vol willen spuiten. Dat wil je horen toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alleen moet je er rekening mee houden dat dit slechts één foto is en dat de persoon in kwestie er uiteindelijk anders uit kan blijken te zien en je je oordeel dus moet aanpassen. Waarschijnlijk zou je dat moeten aanpassen in negatieve zin aangezien de meeste mensen hun meest voordelige foto op het internet zullen zetten en ze achteraf dus (iets) minder mooi blijken te zijn dan vooraf gedacht.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok dan zou ik zeker haar gezichtje vol willen spuiten. Dat wil je horen toch.
Nice, ik wed dat hij nu met een stijve jodokus zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:24 schreef Chulaa het volgende:
[..]
dan zal ik mn mond open doen voor je.. want daar ging dit topic namelijk over
Haha nee hoor, maar wel grappig dat je zelf meteen over haar gezichtje volspuiten begint terwijl je ook had kunnen zeggen dat je haar er leuk uit vindt zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:25 schreef Equites het volgende:
[..]
Nice, ik wed dat hij nu met een stijve jodokus zit.
Nah, dat halve werk doe ik niet aan. Ik zeg wat ik denk toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar wel grappig dat je zelf meteen over haar gezichtje volspuiten begint terwijl je ook had kunnen zeggen dat je haar er leuk uit vindt zien.
Okee, is je goed recht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Nah, dat halve werk doe ik niet aan. Ik zeg wat ik denk toch.
en nu een foto van jouw hoofdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar wel grappig dat je zelf meteen over haar gezichtje volspuiten begint terwijl je ook had kunnen zeggen dat je haar er leuk uit vindt zien.
Die rechter. Brb ff roken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Okee, is je goed recht.
Welke ben jij overigens?
[ afbeelding ]
Nee, zo ben ik dan ook wel weer. Ik ga er vanuit dat mensen die zichzelf op het internet zetten het niet erg vinden als ze met hun eigen foto's geconfronteerd worden, maar zelf blijf ik liever zo anoniem mogelijk. Waarschijnlijk nogal laf, maar ik ben er in ieder geval eerlijk overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:27 schreef Chulaa het volgende:
[..]
en nu een foto van jouw hoofdeens kijken of ik die wil ondersquirten. doe jij dan je mondje voor me open ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:24 schreef Chulaa het volgende:
[..]
dan zal ik mn mond open doen voor je.. want daar ging dit topic namelijk over
quote:
vind ik ook niet erg hurquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik dan ook wel weer. Ik ga er vanuit dat mensen die zichzelf op het internet zetten het niet erg vinden als ze met hun eigen foto's geconfronteerd worden, maar zelf blijf ik liever zo anoniem mogelijk. Waarschijnlijk nogal laf, maar ik ben er in ieder geval eerlijk over
Haha ja goeie man, zoals ik al zei foto's geven een vertekend beeld over iemand. Sta er niet al te best op op die picquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik dan ook wel weer. Ik ga er vanuit dat mensen die zichzelf op het internet zetten het niet erg vinden als ze met hun eigen foto's geconfronteerd worden, maar zelf blijf ik liever zo anoniem mogelijk. Waarschijnlijk nogal laf, maar ik ben er in ieder geval eerlijk over
Dingen op internet gaan een eigen leven leiden, als je met naam en foto ergens opstaat kan er ik weet niet wat mee gebeuren en daar zit ik niet op te wachten. Hoop later nog een goede baan te krijgen en dan door de google-test heen te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:32 schreef Chulaa het volgende:
[..]
[..]
vind ik ook niet erg hur![]()
Waarom wil je anoniem blijftn als ik vragen mag
Oh, ik vind dat je er nog het beste van allen opstaat hoor, op misschien het rechter meisje naquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha ja goeie man, zoals ik al zei foto's geven een vertekend beeld over iemand. Sta er niet al te best op op die pic
Omdat ie zich schaamt voor zijn uiterlijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:32 schreef Chulaa het volgende:
[..]
[..]
vind ik ook niet erg hur![]()
Waarom wil je anoniem blijven als ik vragen mag
Haha nou ik zat er behoorlijk doorheen op die fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dingen op internet gaan een eigen leven leiden, als je met naam en foto ergens opstaat kan er ik weet niet wat mee gebeuren en daar zit ik niet op te wachten. Hoop later nog een goede baan te krijgen en dan door de google-test heen te komen.
[..]
Oh, ik vind dat je er nog het beste van allen opstaat hoor, op misschien het rechter meisje na
Schamen niet. Ben absoluut niet de allermooiste maar ik vind mezelf ook niet lelijk ofzo. Maar goed, of jullie dat geloven..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef Equites het volgende:
[..]
Omdat ie zich schaamt voor zijn uiterlijk blijkbaar.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha ja goeie man, zoals ik al zei foto's geven een vertekend beeld over iemand. Sta er niet al te best op op die pic
Niet alleen voor zijn foto, maar ook om wie die is blijkbaar..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef Equites het volgende:
[..]
Omdat ie zich schaamt voor zijn uiterlijk blijkbaar.
Ben je het niet met me eens dan, wat ik zei in post #169?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:36 schreef Chulaa het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen voor zijn foto, maar ook om wie die is blijkbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |