Tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het absoluut niks maar mijn ex wilde het altijd en heeft mij helaas wel eens 'overgehaald'. Als ik TS zo lees denk ik bij mezelf: domme oen, waarom heb je dat laten gebeuren. Maarja whatever. Nu ben ik een volwassen vrouw en durf ik beter stand te houden bij wat ik wel en niet wil. Kan me niet meer schelen wat de man daarvan vind. Ik heb mijn grenzen nu.
Als jij het niet eens ff kan opbrengen zaad in je mond te laten spuiten door je geliefde...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het absoluut niks maar mijn ex wilde het altijd en heeft mij helaas wel eens 'overgehaald'. Als ik TS zo lees denk ik bij mezelf: domme oen, waarom heb je dat laten gebeuren. Maarja whatever. Nu ben ik een volwassen vrouw en durf ik beter stand te houden bij wat ik wel en niet wil. Kan me niet meer schelen wat de man daarvan vind. Ik heb mijn grenzen nu.
nee het is korrelig..quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef Onnozelaar het volgende:
O daar heb ik dus nooit problemen mee gehad. Ik wist eigenlijk ook niet dat mannen dat echt zo leuk vinden, maar ik vond het altijd wel lekker.
Ik snap ook niet hoe je dat niet geil kan vinden. Het is niet eens vies, glibberig, zoals jij beschrijft. En met de smaak is ook echt niets mis.
dus als jij je vrouwke anaal wilt neuken, mag ze da bij jou ook lekker doen met een strap-on?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef Equites het volgende:
[..]
Als jij het niet eens ff kan opbrengen zaad in je mond te laten spuiten door je geliefde...
Je hebt het nu echt tegen de verkeerdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef Chulaa het volgende:
[..]
dus als jij je vrouwke anaal wilt neuken, mag ze da bij jou ook lekker doen met een strap-on?
... dat dacht ik al .. faaler
Hulde voor jou dan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Je hebt het nu echt tegen de verkeerdeIk ben extreem open minded.
Dus jij laat jezelf anaal neuken en zou ook een man met een strap-on anaal nemen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Hulde voor jou dan!ik ben ook extreem open minded, maar de meeste mannen hebben nogal anus-angst...
en er dan maar vanuit gaan dat wij ( de vrouwen ) alles oke vinden.
Ik ben er altijd voor in om nieuwe dingen te proberen, wat de rest van mij denkt interesseert me eigenlijk geen reet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Hulde voor jou dan!ik ben ook extreem open minded, maar de meeste mannen hebben nogal anus-angst...
en er dan maar vanuit gaan dat wij ( de vrouwen ) alles oke vinden.
Heb ik nu iets misdaan als ik ja zeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dus jij laat jezelf anaal neuken en zou ook een man met een strap-on anaal nemen?
juist.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor in om nieuwe dingen te proberen, wat de rest van mij denkt interesseert me eigenlijk geen reet.
Je snapt toch wel dat ik bedoel dat je dit door een (al dan niet) hypothetische vriend zal laten doen/bij zal doen als de situatie er naar was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Chulaa het volgende:
[..]
heb ik nu iets misdaan. wie zegt dank een vriend heb
k ben gewoon een nederlander hur profile perv.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik bedoel dat je dit door een (al dan niet) hypothetische vriend zal laten doen/bij zal doen als de situatie er naar was.
Jezus, zijn Belgen écht zo dom?
Sommige mensen verdiepen zich nergens in maar laten zich leiden door wat wel en niet geaccepteerd is door de meerderheid. Mij niet gezien. Dat is niet alleen op sexueel vlak zo, maar eigenlijk met alles.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef Chulaa het volgende:
[..]
k ben gewoon een nederlander hur profile perv.![]()
Als ik een vriend heb. en hij wilt dat, en ik wil dat prima.
Maar mannen miepen en zeiken altijd ' mag ik het bij jou wel doen ' en als je dan zegt.. nee want dat doet zeer.. zeggen ze : neeeeeuh das heul nie waar..
zodra je zegt .. oke buk jij maar.. dan haken ze af..dAt bedoel ik
mja..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Sommige mensen verdiepen zich nergens in maar laten zich leiden door wat wel en niet geaccepteerd is door de meerderheid. Mij niet gezien. Dat is niet alleen op sexueel vlak zo, maar eigenlijk met alles.
Idd, maar kom op hey, een man laten komen in je mond is toch niet het einde... als je zo preuts bent in bed. Donder dan lekker op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:56 schreef Chulaa het volgende:
[..]
mja..
ik test uit wa ik wil. en voor mij is het belangrijkste om elkaar te respecteren en nee is nee
voor sommige blijkbaar welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Idd, maar kom op hey, een man laten komen in je mond is toch niet het einde... als je zo preuts bent in bed. Donder dan lekker op.
Met dat soort vrouwen wil ik iig niks te maken hebben. Er is zoveel meer te beleven.quote:
Als je niet wilt dat mensen iets over je lezen in je profiel, moet je het er niet inzetten. En er iets inzetten wat niet klopt is natuurlijk helemaal treurig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef Chulaa het volgende:
[..]
k ben gewoon een nederlander hur profile perv.![]()
Als ik een vriend heb. en hij wilt dat, en ik wil dat prima.
Maar mannen miepen en zeiken altijd ' mag ik het bij jou wel doen ' en als je dan zegt.. nee want dat doet zeer.. zeggen ze : neeeeeuh das heul nie waar..
zodra je zegt .. oke buk jij maar.. dan haken ze af..dAt bedoel ik
ik ben geen belg maar ik woon daarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat mensen iets over je lezen in je profiel, moet je het er niet inzetten. En er iets inzetten wat niet klopt is natuurlijk helemaal treurig.
Ook nogal hypocriet om eerst tegen TS te zeggen dat ze niet naar de reacties hier moet luisteren, om vervolgens te verkondigen dat jij weet hoe het zit
Okee, sorry. Gelukkig kan ik er niets aan doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:12 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ik ben geen belg maar ik woon daarstaat niks in wat niet waar is
Is niet hypocriet. je snapt mn punt niet. maar daar kan jij ook niets aan doen![]()
als ze niet wil, wil ze niet.
Lekker boeiend.... of denk je echt dat je haar kan krijgen via FOK?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Okee, sorry. Gelukkig kan ik er niets aan doen.
Trouwens je fobo ook even bekeken en vraag me af of jij onder of bovengemiddeld lekker bent voor FOK!.. Misschien dat anderen daar even op kunnen reageren?
Vast niet, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Heb ik dat ergens gezegd of is dat een blinde aanname van je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Lekker boeiend.... of denk je echt dat je haar kan krijgen via FOK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |