Driver : Mike Gribblequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Link?
Waarschijnlijke SC die zich heeft gesplitst; Left-mover trekt over Dallas, right-mover heeft op het moment een tornado-warning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste beeld:
[ afbeelding ]
Oh dus, alle ramen van de chasers nog heel? Denk het wel want Reed is nog niet gesignaleerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
Buitje in Texas laat hagel vallen zo groot als tennisballen.
Verbaas ik me niet over... Zijn idd al meldingen van 1 inch hagel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
Buitje in Texas laat hagel vallen zo groot als tennisballen.
kun je ergens beelden zienquote:
net wel, kijk even in de OP van deze site, WFAA site en iets met CBS, zijn zenders die live gaan bij dit soort stormenquote:
+2, welke zal er eerst gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hihi, je zit exact dezelfde te kijken
Geen tijd voor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit ook af en toe de heli cam bij WFAA te kijken
Zo, mooie lucht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die ringtone wil ik ookmaar hij zit er wel dichtbij
Ja, af en toe ff op de reacties klikken, gewoon van 1 naar 2 en terug.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef bollokus het volgende:
hij vraagt steeds of ik wel stil doe kijken
hier ook, toch vriendelijk, niet dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef bollokus het volgende:
hij vraagt steeds of ik wel stil doe kijken
Dat is een mooie wall cloud idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef DemonRage het volgende:
Wat een massieve buienlucht daar bij TexasChaser.com.
echt waar, prachtig, en dan het commentaar van Brett Adair erbij, geweldigquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef DemonRage het volgende:
Mike Gribble is op het moment een rally aant racen.
Haha, de Brett en Eric wagen ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef DemonRage het volgende:
Mike Gribble is op het moment een rally aant racen.
Nee! da's elkaar op de hoogte houden, als er eentje gaat dan roepen we dat ook zodat we kunnen switchen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
ik voel hier enige competitie tussen de Texas vs Arkansas kijkers
Ik vind groot scherm kijken fijn, dus vertrouw ik er op dat er iemand gaat roepen!quote:
zeker welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind groot scherm kijken fijn, dus vertrouw ik er op dat er iemand gaat roepen!![]()
Ziet er daar lief uit idd...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
Buien in Arkansas groeien naar elkaar toe momenteel.
Stuk of 3 warnings daar nu.
Hier te volgen:
http://www.todaysthv.com/(...)f-storms-in-Arkansas
http://www.fox16.com/content/live/default.aspx
Oh dan moet je ff refreshen, dat zeiden ze net zelf, ik heb nu weer goed geluid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
jammer dat ik bij Brett geen geluid meer krijg (of af en toe heel slecht)
Ja, WFAA gaf net al aan dat er "eieren" kunnen vallen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
Ohoh, bij B&E the hail core is right in front of us en ze hadden het net over 4 inch hail...
Ze zeggen al de hele tijd "it's right in front of us"... maar zoveel specatulairs hebben ze nog niet laten zien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
Ohoh, bij B&E the hail core is right in front of us en ze hadden het net over 4 inch hail...
ik had geen geluid he, dus kon ik waarschijnlijk niet horen, hihihiquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh dan moet je ff refreshen, dat zeiden ze net zelf, ik heb nu weer goed geluid.
Huh? 10 cm eieren? Noem dat maar tennisballen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, WFAA gaf net al aan dat er "eieren" kunnen vallen.
Gemeen kreng dat ding.
Vandaar dat ik het even meldde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had geen geluid he, dus kon ik waarschijnlijk niet horen, hihihi
Struisvogel eierenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? 10 cm eieren? Noem dat maar tennisballen...
Ja die ja!quote:
B&E zijn aan het laggen...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef DemonRage het volgende:
Het beste beeld, ondanks dat de camera zich daar constant bijstelt, heb je bij op het moment bij Rotation Chasing.
Okay thnx!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef DemonRage het volgende:
Het beste beeld, ondanks dat de camera zich daar constant bijstelt, heb je bij op het moment bij Rotation Chasing.
Lol, die wil ook niet best laden...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef DemonRage het volgende:
Michael Ratliff is nog dichter bij de bui, waar Rotation Chasing ook zicht op heeft.
Lijkt er idd op dat er touch down is...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef DemonRage het volgende:
Michael Ratliff is nog dichter bij de bui, waar Rotation Chasing ook zicht op heeft.
Zoals het er daar uit ziet zou er zo een tornado kunnen ontstaan.
Michael Radcliff, mooie wedge idd...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef Drassss het volgende:
WFAA spotter zegt nu ook een tornado te zien. Op de stream kan je hem niet echt zien..
Edit: Oke ik zie hem nu ook.
Paar kleine dorpjes, maar niet ontzettend bewoond.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Michael Radcliff, mooie wedge idd...Is dat in bewoond gebied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |