Ja hoor, prima. 't Is alleen wel typisch dat Mo het pas moeilijk kreeg toen Maik eruit was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
Veel kijkers van SST hebben helaas niet in de gaten hoe moeilijk het verblijf in het huis kan zijn. Ik sta achter Mo!!! #sstnl
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
Arme Philip. Dat hij Mo nog niet doorheeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Day het volgende:
Ik vrees overigen dat Mo, na 'de aanval' van de bewoners, nog meer naar Flip zal trekken. Leuk voor Jo!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Day het volgende:
Ik vrees overigen dat Mo, na 'de aanval' van de bewoners, nog meer naar Flip zal trekken. Leuk voor Jo!
en dat rare naslikken, dat ze doet,quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:05 schreef Day het volgende:
Zou het nou door de combinatie tongpiersing + te veel botox in bovenlip komen dat Jo zo onsmakelijk eet? Mijn nichtje van 16 maanden eet nl. netter.
Ja niet lullig bedoelt maar ik zie wel waar dat eten is gaan zittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:10 schreef beequeen het volgende:
Niet om lullig te doen, maar Sharon eet echt veel.
Flip was 4 dagen dood toen JoJo op die zolder zatquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hoor, prima. 't Is alleen wel typisch dat Mo het pas moeilijk kreeg toen Maik eruit was.
En dat er meerdere bewoners in dat huis zijn die het al veel langer zonder hun geliefden moeten doen en het net zo moeilijk hebben, maar minder zeiken.
Herkauwen?quote:
Maar hij zeurde niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Flip was 4 dagen dood toen JoJo op die zolder zat
laura en alex (lau was blij dat die zweetkop d'r met rust liet)
hebben ze nog niet hard genoeg gedaan danquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo kreeg klappies met de pollepel en theedoek toen ze klein was
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef E.T.terBak het volgende:
haha gerard versprak zich!! 'je weet dondersgoed dat in SS ...eu ..kinderen gaan huilen ze hun zin krijgen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |