Nopes, dit was haar laatste post -> FOK! Movie Trivia - April 2010 IIIquote:Op donderdag 28 april 2011 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Komt die regelmatig in FMT dan?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
Het rare is, ik heb hem een aantal jaar geleden gemeet tijdens een FTR meet in Amsterdam, maar toen kwam hij over als een toffe peer...
Zijn posts de laatste tijd zijn echter wat minder dan een toffe peer..
Ik vergiste me met een andere user.....quote:
Euj, je moet ook weer niet alles te serieus nemen hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik vind er weinig lol meer aan zo, maargoed.
Weet ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vergiste me met een andere user.....
Dizer somehowquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Weet ik.
Wie eigenlijk, of weet je dat niet meer?
Inderdaadquote:
Nee hoor, zelfs ik haal punten dus moet jij het ook kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
Is mijn kennis achteruit gehold, of zijn de vragen gewoon moeilijker tegenwoordig?
Mijn F5 knop is inmiddels een F knop gewordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:45 schreef hornage het volgende:
Gewoon er bovenop zitten! Geen leven hebben! En tegenwoordig: profiteren van de autorefresh functie van fokIs mijn F5 knop heel blij mee
Ja, het spijt me, maar ik snap het nut van dat opzettelijk verzaken gewoon niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |