Dat had ik ook met True Grit... ik had nog nooit van de oude versie gehoord en zie ik ineens een oude tyfusbendequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef picodealion het volgende:
Ik zat me al zo te verbazen dat Lord of the Flies in kleur en in jaren 90-stijl was (ben ik nou in de war met een andere film?).. verkeerde versie gedownload.
Er is klein stukje wat beter is dan de nieuwequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met True Grit... ik had nog nooit van de oude versie gehoord en zie ik ineens een oude tyfusbende
Avatar is epic...visueel gezien danquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef picodealion het volgende:
Zo trouwens, gisteren Avatar gezien. Wát een pulp zeg.
En High Noon vond ik ook maar wat saai, maar ik ben gewoon absoluut geen western-liefhebber is gebleken. Ik snap die regels rondom de schietpartijen ook echt totaal niet.
Aan die rotzooi begin ik niet eens...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms is 1 ding genoegZeker hoe Avatar eruit ziet
Duurt mij te lang, welterusten die nog wakker zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Denk het
Of hij is een vraag aan het maken
In 2D was er op visueel gebied ook niet bijzonder veel aan te beleven. Heb 'm niet in 3D gezien, maar het matige script/acteerwerk zorgt er ook voor dat dat er voorlopig niet van zal komen.quote:
Hoe zou je 'm nog in 3D willen zien dan? Of kan dat ook al thuis tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In 2D was er op visueel gebied ook niet bijzonder veel aan te beleven. Heb 'm niet in 3D gezien, maar het matige script/acteerwerk zorgt er ook voor dat dat er voorlopig niet van zal komen.
Goed punt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe zou je 'm nog in 3D willen zien dan? Of kan dat ook al thuis tegenwoordig?
ik heb al een opstartertje geplaatstquote:
Hmm ik dacht dat Lynch de werelden uit zijn films niet bizar vondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |