Ergens serieus over zijn hoeft niet te betekenen dat je geen humor meer mag gebruikenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus wel
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ouder?ik werd toevallig vandaag bij de AH gevraagd om mijn ID te tonen toen er bier op de loopbaan stond
Ik ben "pas" 28 jaar
Das waarquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ergens serieus over zijn hoeft niet te betekenen dat je geen humor meer mag gebruiken
Dat ben ik toch ook?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ik dacht dat jij minstens 35 was
typo heb het verbeterdquote:
Jouquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Das waar![]()
En ik kan een hoop hebben van jouw
Wat tombolafan zegt. Ik heb geschiedenis gestudeerd en er alleen historici maken waarschijnlijk zoveel grapjes over de tweede wereldoorlog. Ik ben van mening dat er wel meer afschuwelijks is gebeurd. Niet dat de WOII onderschat moet worden, maar wel worden andere gruweldaden onderschat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus wel
Ik begon al te twijfelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Doff het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus geen gevluchte NSB'er.
Ik zit daar altijd zo over te twijfelen... jou, jouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jou
Ik ben dan weer Nederlandse taal-gevoelig
Ach ja, die grapjes maak ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Wat tombolafan zegt. Ik heb geschiedenis gestudeerd en er alleen historici maken waarschijnlijk zoveel grapjes over de tweede wereldoorlog. Ik ben van mening dat er wel meer afschuwelijks is gebeurd. Niet dat de WOII onderschat moet worden, maar wel worden andere gruweldaden onderschat.
Kun je niet over twijfelen, is een heel simpel regeltje, bezittelijk = jouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit daar altijd zo over te twijfelen... jou, jouw
Weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kun je niet over twijfelen, is een heel simpel regeltje, bezittelijk = jouw
Hoort ook niet echt bij zijn serieuze werk...quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Nog maar 2 punten en 2 uur te gaan en hij is nergens te bekennen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Nog maar 2 punten en 2 uur te gaan en hij is nergens te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |