8 spinnen in je slaapquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je in je slaap spinnen eet is een fabeltje toch?
Jup.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je in je slaap spinnen eet is een fabeltje toch?
Ik was voor mijn werk in Manila (filipijnen) en daar prikten ze een gaatje in een ei met een levend kuiken erin, en dat gooide ze in de frituur. Als delicatesse kwam er dus een verbrand kuikentje uitquote:
Ik zou zoiets ook wel proberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik was voor mijn werk in Manila (filipijnen) en daar prikten ze een gaatje in een ei met een levend kuiken erin, en dat gooide ze in de frituur. Als delicatesse kwam er dus een verbrand kuikentje uit
1 van ons die mee was heeft het gegeten en zei dat het gewoon naar ei smaakt
Zijn dat dranksoorten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ga later voor de G. rosea, A. versicolor en de B. smithiiOh en een Pandinus imperator
Probeer het eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
spinnen snuiven, is dat al eens gedaan?
Nee, drie soorten vogelspinnen en een keizerschorpioen.quote:
quote:
Ik heb een ex gehad die was bang van spinnen. Hij had mij al een week zitten pesten met mn kikkerangst dus toen verteld dat je in je slaap spinnen eet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
8 spinnen in je slaap![]()
Dat is gelul ja. Hoe heeft men dat getest dan?
Ezechielk wil ook een spin en een schorpioen en een kikker. Of in ieder geval 1 van de 3 ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ga later voor de G. rosea, A. versicolor en de B. smithiiOh en een Pandinus imperator
Een schorpioen is wel tof maar die zijn wel wat gevaarlijker dan spinnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk wil ook een spin en een schorpioen en een kikker. Of in ieder geval 1 van de 3 ofzo
Dat ie een kikker wil snap ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk wil ook een spin en een schorpioen en een kikker. Of in ieder geval 1 van de 3 ofzo
Ik zou wel een slang willenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, drie soorten vogelspinnen en een keizerschorpioen.
woensdag is er vast nog plekquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noez wil ik gaan draaien is het rooster vol
SSB is een halfje hij moet z'n mond houden over mijn brabo accent en zelf heeft hij een áchterlijk amsterdams accentquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eau neau doe niet zeauquote:
MORGEN MORGEN MORGEN!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eh ja waarom herhaal je altijd mijn jingle gr grquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
SSB is een halfje hij moet z'n mond houden over mijn brabo accent en zelf heeft hij een áchterlijk amsterdams accent
Omdat ik m zo grappig vind klinken, spreek er ook ns1 voor mij inquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eh ja waarom herhaal je altijd mijn jingle gr gr
Amsterdamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
SSB is een halfje hij moet z'n mond houden over mijn brabo accent en zelf heeft hij een áchterlijk amsterdams accent
Sorry Hups, was een garpje natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eau neau doe niet zeau
[..]
MORGEN MORGEN MORGEN!!
Alle plek nog voor morgen
Ja maar ik MOET de woensdag vol hebbenquote:
wat krijg ik ervoor terugquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat ik m zo grappig vind klinken, spreek er ook ns1 voor mij in
Ik ook. Een regenboogboa en een boompython.quote:
Tofquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een slang vastgehouden en ik was zo trots op mezelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Een regenboogboa en een boompython.Maar eerst beginnen met een rattenslang of zo.
En ik wil een Kameleon en gifkikkers.
Als hij een kikker neemt kom ik nooit meer op visite bij hem. Als hij een spin neemt blijven nog meer mensen weg bij hem dus hij kan het beste voor een schorpioen gaanquote:
Even inkoppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een slang vastgehouden en ik was zo trots op mezelf
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
BRANK IN MOERDIJK
http://www.nu.nl/binnenla(...)errein-moerdijk.html
En je had verteld dat hij niet veel voorsteldequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even inkoppen.
Ik hou elke dag een woeste slang vast
Ik ook, verschillende soortenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een slang vastgehouden en ik was zo trots op mezelf
Volgens mij moet jij een groot huis/boerderij kopen om al je dieren kwijt te kunnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Een regenboogboa en een boompython.Maar eerst beginnen met een rattenslang of zo.
En ik wil een Kameleon en gifkikkers.
Als het spontaan is klinkt het grappiger, dus verzin wat, dan verzin ik ook watquote:
Een schorpioen is een spinachtigequote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij een kikker neemt kom ik nooit meer op visite bij hem. Als hij een spin neemt blijven nog meer mensen weg bij hem dus hij kan het beste voor een schorpioen gaan
Nou het is geen monstercock, maar hij kan af en toe wel woest zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen
[..]
En je had verteld dat hij niet veel voorstelde
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij een groot huis/boerderij kopen om al je dieren kwijt te kunnen
pics, cam, fimpjes, rl ontmoetingen, etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik smeer me voortaan in met factor 50 dus ik zie eruit als een autist die heel de zomer binnen zit
En je paarden, honden, katten, dolfijnen, koeien en kamelen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorSpinnen en schorpioenen hebben niet zulke hele grote terraria nodig, solitair levende dieren he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |