Neehoor, rond de 3 posts per seconde afentoe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:28 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
valt wel mee; iets meer dan anderhalve seconde per post
kan jij die kutUI van je niet veranderen, ranzige zooi om naar te kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef wiebelstront het volgende:
we zijn over de 96 miljoen posts heen!
Iets zegt me dat het geen echte bolus is hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:01 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
kan jij die kutUI van je niet veranderen, ranzige zooi om naar te kijken.
is helemaal niet ranzigquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:01 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
kan jij die kutUI van je niet veranderen, ranzige zooi om naar te kijken.
Kloons ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef aight1 het volgende:
Je mag maar 1x posten. Kloons mogen ook posten. Mods en Admins mogen niet cheaten, het moet wel eerlijk blijven (voor mij dan )
Jmr
Sinds 16.19 niets meer van vernomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:16 schreef aight1 het volgende:
Heeft TS sowieso nog gereageerd in dit topic? Want ik vind dat m'n post goed genoeg was voor een mooie zaagbeurt.
En zijn laatste post was een trololol mannetjequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sinds 16.19 niets meer van vernomen.
Hoax.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef FaalKonijn het volgende:
En hier heb je m, ik heb nog t topje opengelaten als bewijs van het formaat.
Oh!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef aight1 het volgende:
Je mag maar 1x posten. Kloons mogen ook posten. Mods en Admins mogen niet cheaten, het moet wel eerlijk blijven (voor mij dan )
Jmr
96006472 <<< het schijnt dat aight1 niet voor de eerste keer gepost heeft hier. De regel is, om het eerlijk te houden, elke user mag maar 1x posten! Dit in het geval dat dit topic bestormt wordt. Elke daarop volgende post is ongeldig, lees de OP. Als het aight1's eerste post in dit topic geweest zou zijn, had ik hem daadwerkelijk moeten afsnijden.quote:
Om eerlijk te zijn..quote:
Ik geloof je niet, waarom zou je je lul eraf snijden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:27 schreef FaalKonijn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn..
Ik had het bijna nog gedaan ook, als aight1 niet meerdere malen hierin heeft gepost
M'n maat checkte het nog op het laatste moment, dus Ik had weer geluk..
Omdat ik er honderd procent zeker van ben dat het onmogelijk is dat een unieke user een quad kan maken in deze draadquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, waarom zou je je lul eraf snijden?
Ja dan nog is het vreemd dat je - mocht het tegendeel bewezen worden - je boa eraf snijdt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef FaalKonijn het volgende:
[..]
Omdat ik er honderd procent zeker van ben dat het onmogelijk is dat een unieke user een quad kan maken in deze draad
Zoals ik al zei..quote:
Als hij eraf is, wil je hem daarna weer aan je stompje bevestigen?quote:
Dan kan ik twee dingen doen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Als hij eraf is, wil je hem daarna weer aan je stompje bevestigen?
Geen zorgen. je kunt nu altijd in dit topic fungeren als "omhoogschopper" en je kan anderen helpen die quad te krijgenquote:
Is dat niet een beetje abnormaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef FaalKonijn het volgende:
[..]
Dan kan ik twee dingen doen..
Ik bereid hem, en consumeer hem.
Of ik stuur t per post op naar de winnaar als trofee als "de persoon die een soortgenoot van zijn mannelijkheid liet ontdoen"
Draad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef FaalKonijn het volgende:
[..]
Omdat ik er honderd procent zeker van ben dat het onmogelijk is dat een unieke user een quad kan maken in deze draad
96028888.quote:
Maki-maki. voldoet aan alle eisen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef FaalKonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag maar 1x posten. Kloons mogen ook posten. Mods en Admins mogen niet cheaten, het moet wel eerlijk blijven (voor mij dan)
Je kent die foto?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:57 schreef ToT het volgende:
En dan krijg je nu de ongecensureerde versie van de foto van de OP waarbij die kerel 'm er echt afgehakt heeft (ik ken dat plaatje namelijk) en krijgt TS een ban voor het plaatsen van ranzige plaatjes!
Ja is volgens mij al eens eerder ergens in een topic geweest. Had volgens mij minder positieve effecten op de postrechten van diegene.quote:
Wat smeg dus zegtquote:Inderdaad geen goed idee. Dat was het hele topic eigenlijk al niet.
Post maar een berichtje in het topic dat de liefhebbers per PM jouw foto kunnen krijgen ofzo.
Smeg.
Op 26 april 2011 23:08 schreef FaalKonijn het volgende:
Dus ik zal mijn lul eraf moeten snijden en hiervan een fotoreeks moeten showen.
Alleen ik vrees dat ik hiervoor geband kan worden omdat ik 1. mijn genitalien show en 2. omdat er veel bloed in voorkomt.
Hoe kan ik nu het beste regelen dat ik toch het bewijs lever?
Dat meen je niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |