De kledder van een vriendin ging vrijdag janken om niks. Zogenaamd pijn aan zn vinger want die had hij gestoten tegen de tafelquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze kledder ging keihard onderuit, dat zijn de goede verhalen
Dan heb ik nog een leuk verhaal over de combinatie kind en kokend water, maar dat bewaar ik voor een andere keer.quote:
Ik ben benieuwd. Iedereen zegt dat het teringdruk is en dat het eigenlijk helemaal niet leuk is daardoor, maar ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebbenquote:
dat scheelt wel iets maar et water is nog gewoon te koud.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat het nu al een periode ongewoon warm is verandert daar niets aan?
je zal sowieso vast komen te zitten... dan kan je 2 dingen doen.... je druk maken, of gewoon feest vieren!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Iedereen zegt dat het teringdruk is en dat het eigenlijk helemaal niet leuk is daardoor, maar ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebben
Dat kind durft dus nooit meer naar een dokter, want die halen je vingers eraf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kledder van een vriendin ging vrijdag janken om niks. Zogenaamd pijn aan zn vinger want die had hij gestoten tegen de tafel![]()
Zij dat kind helemaal troosten, hij nog harder janken. Dus ik pak hem op en zeg kom dan gaan we naar het ziekenhuis.
Hij schrok en vroeg waarom.
Ik: dan gaan ze die vinger eraf halen en dan doet ie ook geen pijn meer!
Hij: NEEEEEEEEEEE HOEFT NIET GAAT ALWEER KIJK TRAANTJES WEG!!
deed kind het zelf? hier vond mamma het leuk om heet water over mijn zusje te gooienquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuk verhaal over de combinatie kind en kokend water, maar dat bewaar ik voor een andere keer.
Alleen als je je aansteltquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kind durft dus nooit meer naar een dokter, want die halen je vingers eraf.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kind durft dus nooit meer naar een dokter, want die halen je vingers eraf.
Was ze zo vervelend?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
deed kind het zelf? hier vond mamma het leuk om heet water over mijn zusje te gooien
Kind een trauma van die enge Huppelquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kledder van een vriendin ging vrijdag janken om niks. Zogenaamd pijn aan zn vinger want die had hij gestoten tegen de tafel![]()
Zij dat kind helemaal troosten, hij nog harder janken. Dus ik pak hem op en zeg kom dan gaan we naar het ziekenhuis.
Hij schrok en vroeg waarom.
Ik: dan gaan ze die vinger eraf halen en dan doet ie ook geen pijn meer!
Hij: NEEEEEEEEEEE HOEFT NIET GAAT ALWEER KIJK TRAANTJES WEG!!
Ik hoef niet te varen dus ik zal me er niet druk om maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef rival het volgende:
je zal sowieso vast komen te zitten... dan kan je 2 dingen doen.... je druk maken, of gewoon feest vieren!
ik ga lekker boothoppen als we ergens vast staan, boeie
dat sowieso!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Was ze zo vervelend?
Ja, hier deed hij het zelf.
Ik was niet serieus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Echt zo makkelijk traumatiseer je die koters echt niet hoor. Overbeschermende moeders zijn juist het probleem
Ik heb gewoon een bloedhekel aan kinderen die janken om niks en al helemaal aan ouders die dat gejank dan belonen met extra aandacht.quote:
Vertel het hele verhaal danquote:
Truequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Los daarvan is er nog wel een gebied tussen traumatiseren en overbeschermen.
Duhuuuhquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vroeg of je nog wat gemist had mbt Leidenguy.. wou je het nog weten?
Mijn zusje wilde thee, ze kreeg hetquote:
Ik ben ook benieuwd, maar dan vooral naar de benamingen voor alle voorgangers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vroeg of je nog wat gemist had mbt Leidenguy.. wou je het nog weten?
Oh deceptie wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn zusje wilde thee, ze kreeg het
zit geen verhaal achter verder, mamma was gewoon lomp met inschenken....
Neequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat het nu al een periode ongewoon warm is verandert daar niets aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |