quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef amenth het volgende:
mensen die drinken omdat het een feest dag sfeesten voor een paashaas
Maar het is gewoon lekker tot de laatste druppel. En ik moet weer tot de kerst wachten tot er weer nieuwe advocaat is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef Lambighini het volgende:
Wat een armoe dat je al die moeite doet om de laatste druppel er nog uit te krijgen
koop je gewoon een flesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar het is gewoon lekker tot de laatste druppel. En ik moet weer tot de kerst wachten tot er weer nieuwe advocaat is.
gierige skeerquote:
je mag de jouwe wel eens afwassenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met een flessenlikker.![]()
[ afbeelding ]
Ah. Die andere blauwe was me net voor.![]()
quote:
quote:
Dat dus!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met een flessenlikker.![]()
[ afbeelding ]
Ah. Die andere blauwe was me net voor.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
Dan moet je die advocaat vertellen dat hij niet per uur betaald krijgt maar alleen op no cure no pay basis. Dan kan opeens wel alles snel!
Dan zitter er glasscherven in de advocaat. Werkt dus niet.quote:
had mijn post aangepast. Je moet daarna de scherven aflikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan zitter er glasscherven in de advocaat. Werkt dus niet.
Gastquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef pugehenis het volgende:
advocaat
je gaat toch geen vla met alcohol eten.
Turken die niet drinken door een sprookjesboekquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef amenth het volgende:
En dat klinkt natuurlijk wel logisch, zombie jezus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
![]()
Jongen, we eten advocaat om de wederopstanding van Jezus Christus te vieren.
Eierdooiers, geen vla.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef pugehenis het volgende:
advocaat
je gaat toch geen vla met alcohol eten.
'T wordt op z'n Twents niet voor niets een "vretborrel" genoemdquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:00 schreef Geelman het volgende:
![]()
Jongen, we eten advocaat om de wederopstanding van Jezus Christus te vieren.
En je kan advocaat niet drinken. Het gaat toch nog ergens fout met de inburgering.
boeie je kauwt r tg nie opquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
'T wordt op z'n Twents niet voor niets een "vretborrel" genoemd
Leer Nederlands klootviool.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:21 schreef ausweiss het volgende:
Klein scheutje melk er in doen,
en dan schudden.
Feesten voor allah...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef amenth het volgende:
Of woon je toevallig op de evenaar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming. (Vergeten de foto te draaien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |