Wat bereikt die man hier nou mee? Dat die kleindochter nu eindelijk tot inkeer komt en ook een hekel krijgt aan die buitenlanders? Triest.. ik zou zeggen laat hem voor straf in Turkije zn gevangenisstraf uitzitten tussen de Turkse criminelen. Dan komt ie er achter dat Atilla niet eens zo'n slecht was..quote:Een 24-jarige man is gisteren op het Stuyvesantplein in Den Haag voor de ogen van zijn 20-jarige vriendin doodgeschoten. Haar opa (65), oma (64) en vader (45) zijn direct na de moord door de politie aangehouden.
Volgens de familie van het slachtoffer is zijn Turkse achtergrond het motief voor de koelbloedige executie, dat schrijft het AD.
'Atilla en Gusta zouden samen, na een avondje stappen, bij haar ouders gaan slapen, maar ze mochten er ineens niet in,' vertelt Coralie, het zusje van slachtoffer Atilla. 'Haar vader en haar opa en oma, die onder haar ouders wonen, hebben hem nooit geaccepteerd, omdat hij een Turkse vader heeft.'
Gistermorgen kwam het tot een nare confrontatie. 'Haar oma kwam naar buiten en bedreigde hem met een mes,' stelt Coralie. 'Daarna kwam de opa van Gusta met een pistool. Hij schoot hem zo neer. We hoorden van Gusta en een vriend van Atilla dat hij nog een paar stappen heeft gezet en toen in elkaar is gezakt. Hij wilde nog iets zeggen, maar dat ging niet meer.'
Eerst Gusta, toen agenten, en later ambulancebroeders, hebben nog lang geprobeerd het leven van de jongen te redden.
Midden op de weg op het plein stond al die tijd een Audi met een geopend portier en een geopende kofferbak. Een woordvoerster van de politie laat weten dat de drie inzittenden van de auto zijn meegenomen naar het bureau voor verhoor. Een van hen was de broer van de 64-jarige verdachte.
Gusta en Atilla hadden al drie jaar een relatie. 'Jij bent door niemand vervangbaar mijn lieve man', schrijft Gusta op haar Hyves-pagina. 'Jij blijft voor altijd in m'n hart, zal onze jaren samen nooit vergeten'. De politie heeft enkele vrienden van Gusta en Atilla, een bekende in de Rotterdamse wijk Crooswijk, ook verhoord.
Coralie vertelt in de krant geëmotioneerd dat Gusta bij hen is langs geweest. 'We zijn niet boos op haar, zij is een deel van onze familie.'
Coralie en haar moeder hebben gisteren bloemen gelegd op de plek waar hun zoon en broer werd doodgeschoten. 'Atilla's lijfspreuk zal ons altijd bijblijven: 'Er is maar een weg, dat is de harde weg'.'
De familie van Gusta runt een garagebedrijf op het Stuyvesantplein/ Loudonstraat. Het is een bekende familie in de Haagse wijk Bezuidenhout. Opa W. woont al sinds 1974 op het plein. Buurtbewoners wisten daarom meteen wie het waren toen zij op het geschreeuw op straat afkwamen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ige-man-fataal.dhtml
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_dood__.html?p=8,1quote:Opa schiet 'fout' vriendje dood
Van onze Haagse redactie
DEN HAAG - Met twee schoten maakte de 65-jarige Henk W. maandagmorgen in de Haagse wijk Bezuidenhout een einde aan het leven van het ’foute’ vriendje van zijn kleindochter Gusta. De opa kon het niet verteren dat zijn meisje er met de Turk Atilla vandoor was.
De schietpartij vond plaats rond zes uur tweede paasdag. Terwijl de hele wijk in diepe rust was gedompeld, kwam de 24-jarige Atilla terug van het uitgaan. Vermoedelijk besloot hij met drie vrienden nog even een tussenstop bij zijn schoonfamilie aan het Stuyvesantplein te maken. Daar moet het fout zijn gegaan.
Atilla, een Rotterdammer van Turkse afkomst, zou eerder de vermogende autodealer W. bedreigd hebben en zelfs stenen door de ruit hebben gegooid.
BMW teruggeven
Aan de schietpartij gaat dan ook een slepende ruzie vooraf. Toen zijn kleindochter een relatie kreeg met Atilla, kreeg zij de keuze: familie of hem. Ze koos voor de liefde en ging met Atilla in de buurt samenwonen. Daarvoor moest ze wel haar peperdure BMW teruggeven aan opa. Atilla kocht daarop voor haar een gloednieuwe Audi A4, vertellen kennissen van Gusta.
„Maar de laatste tijd zocht Gusta juist toenadering en had ze ook weer contact met haar moeder”, verzucht één van hen. „Hoe moet ze hier overheen komen?” Het is onduidelijk wat er gistermorgen precies gebeurde, maar in elk geval hoorden veel omwonenden minutenlang scheldende en tierende mannenstemmen. Daarna twee harde klappen en stilte.
Henks vrouw klampte even later enkele straten verderop surveillerende agenten aan met de mededeling dat er iets aan de hand was op het plein. Daar troffen ze de zwaargewonde Atilla aan. Reanimeren mocht niet meer baten.
Aangehouden
Naast Henk en zijn 64-jarige vrouw is ook de 45-jarige zoon Karel, de vader van Gusta, aangehouden. Het wapen is bij Henk aangetroffen, maar de politie kan niet uitsluiten dat iemand anders de trekker overgehaald heeft.
De familie W. is bekend in de buurt en volgens velen zelfs berucht. „Het zijn geen lieverdjes”, schudt een oudere vrouw het hoofd. „Goed dat ze van de straat zijn. Hij is niet vriendelijk en zelfs asociaal.”
Maar liefst veertien panden bezit Henk in de wijk, onder andere zes op het Stuyvesantplein. „Ik ken hem als een huisjesmelker. Hij heeft een huurder van hem, een oude man, ooit zo ernstig bedreigd dat die uiteindelijk gevlucht is. Die man is zelfs met een hakbijl achterna gezeten.” Het verbaast dan ook weinigen dat hij of zijn zoon Karel blijkbaar een vuurwapen had.
Ook over slachtoffer Atilla is een aantal buurtbewoners verre van positief. Hij zou losse handjes hebben en zijn geld verdienen met schimmige zaakjes. Wel verzamelden zich gistermiddag een indrukwekkende schare vrienden op het Stuyvesantplein. „Het was een goede jongen”, is het enige wat zij kwijt willen.
Atilla is niet doodgeschoten omdat hij crimineel was, maar omdat hij een Turk was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Wokkel het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_dood__.html?p=8,1
De ene crimineel schiet de andere dood. Niets mis mee.
Waarom is hij de confrontatie gaan zoeken bij zijn "schoonfamillie"?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Atilla is niet doodgeschoten omdat hij crimineel was, maar omdat hij een Turk was.
Heeft hij dat aan je verteld?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Atilla is niet doodgeschoten omdat hij crimineel was, maar omdat hij een Turk was.
Dan nog zegt hij niets verkeerds:quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Juist geen bijzaak. Het motief van de moord is een aversie tegen Turken in het algemeen. Gezien de reacties moeten jullie zusjes ook niet met een Turk thuiskomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Dan nog zegt hij niets verkeerds:
De ene crimineel schiet de andere dood, niets mis mee..
KLAAR!
En dat het dan een turk was, tja, das bijzaak..
Of ga je nu stemming lopen maken hier?
Vergeten te lezen over dit stukje in de link die je zelf gepost hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Juist geen bijzaak. Het motief van de moord is een aversie tegen Turken in het algemeen. Gezien de reacties moeten jullie zusjes ook niet met een Turk thuiskomen.
M.a.w. wie is hier de crimineel?
Ik keur de daad van de grootvader hier niet goed. Maar zoals in het bericht staat ''Ook over slachtoffer Atilla is een aantal buurtbewoners verre van positief. Hij zou losse handjes hebben en zijn geld verdienen met schimmige zaakjes.'' lijkt het slachtoffer mij ook geen lieverdje. Helemaal als ik lees dat hij gewoon even een audi a4 voor zijn vriendin kon kopen heb ik het idee dat hij dit geld niet verdient heeft door hard te studeren en bij een advocatenkantoor te werken oid. Dus ik zou zelf ook niet blij zijn als mijn zusje met zo'n type thuis zou komen, turk of surinamer of nederlander, zo'n type wil ik gewoon niet in mijn familie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Juist geen bijzaak. Het motief van de moord is een aversie tegen Turken in het algemeen. Gezien de reacties moeten jullie zusjes ook niet met een Turk thuiskomen.
Heb ik niet gelezen, maar dat zegt dus de Telegraaf waar Wokkel naar linkt. Het AD heeft daar niets over. Ik link nooit vanaf de Telegraaf website. Die site heeft in het verleden aantoonbare onzin verspreid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:25 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Vergeten te lezen over dit stukje in de link die je zelf gepost hebt?
"Atilla, een Rotterdammer van Turkse afkomst, zou eerder de vermogende autodealer W. bedreigd hebben en zelfs stenen door de ruit hebben gegooid. "
nee je leest niet goed, het motief is helemaal niet vastgesteld. er staat in jou artikel:quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Heb je de foto bij het bericht ook gezien? Een wanna-be Answa...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Het moet zo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef Sander het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld. Sneu genoeg dat het zo moet.
Gusta is weer beschikbaar voor de kampersquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:59 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Heb je de foto bij het bericht ook gezien? Een wanna-be Answa...
De familie van de dader zijn overigens ook een stel criminele kampers. Al met al niet al te veel verloren voor de maatschappij.
Wait wut?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het moet zo?
Dus beter zou het zijn als ze normaal uitelkaar zouden gaan, maar sneu gezien kan het niet anders?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:06 schreef Ebbao het volgende:
Dit daarentegen verdient wel enige aandacht
correctie : Dit daarentegen zeurt om enige aandachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:06 schreef Ebbao het volgende:
Dit daarentegen verdient wel enige aandacht
Beantwoord mijn vraag dan eens, wat moet iemand in vredesnaam om 06:00 's ochtens, na het stappen (of na een nacht dealen, ik laat maar even in het midden welke van de twee van toepassing is) aan de deur bij de schoonfamillie waarmee hij in onmin leeft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:33 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen, maar dat zegt dus de Telegraaf waar Wokkel naar linkt. Het AD heeft daar niets over. Ik link nooit vanaf de Telegraaf website. Die site heeft in het verleden aantoonbare onzin verspreid.
pesten. (hij vergat dat luilak rond pinkster is)quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan eens, wat moet iemand in vredesnaam om 06:00 's ochtens, na het stappen (of na een nacht dealen, ik laat maar even in het midden welke van de twee van toepassing is) aan de deur bij de schoonfamillie waarmee hij in onmin leeft?
Inderdaad, geen gemis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Twee criminelen verwijderd uit de samenleving
Best wel vermoeiend inderdaad.quote:
Nee, dan was het net als nu: een crimineel die de andere doodschoot. Maar deze situatie is beter, want die ouwe vent zal hopelijk sterven in de gevangenis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Als het andersom was geweest, was het eerwraak.
Wat een aannames weer, misschien waren het beide goudeerlijke ondernemers die gewoon verkeerd begrepen werdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan was het net als nu: een crimineel die de andere doodschoot. Maar deze situatie is beter, want die ouwe vent zal hopelijk sterven in de gevangenis.
Net als Charles Ponzi zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een aannames weer, misschien waren het beide goudeerlijke ondernemers die gewoon verkeerd begrepen werden
Eerlijke sjacheraars...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een aannames weer, misschien waren het beide goudeerlijke ondernemers die gewoon verkeerd begrepen werden
Vrienden en familieleden vinden hun criminele maten altijd goede jongens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een walgelijke reacties![]()
Volgens vrienden was het slachtoffer een 'goede jongen'
Lees de openingspost nog eens. Daar staat in dat hij samen met zijn vriendin na een avond stappen bij zijn schoonouders zou gaan logeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag dan eens, wat moet iemand in vredesnaam om 06:00 's ochtens, na het stappen (of na een nacht dealen, ik laat maar even in het midden welke van de twee van toepassing is) aan de deur bij de schoonfamillie waarmee hij in onmin leeft?
quote:'Atilla en Gusta zouden samen, na een avondje stappen, bij haar ouders gaan slapen, maar ze mochten er ineens niet in,' vertelt Coralie, het zusje van slachtoffer Atilla. 'Haar vader en haar opa en oma, die onder haar ouders wonen, hebben hem nooit geaccepteerd, omdat hij een Turkse vader heeft.'
Sure.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
Volgens vrienden was het slachtoffer een 'goede jongen'
Je weet heel de situatie niet( ik ook niet ), wie weet was die gast wel een pooier en was opa het zat dat die vent misbruik maakte van zijn kleindochter, of misschien was het de vader wel die geschoten heeft en heeft opa het op zich genomen, we zijn er niet bij geweest, dus om nou te zeggen laat die man lekker doodgaan in de cel, vind ik misplaatst, zeker als hij opkwam voor zijn kleinkind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan was het net als nu: een crimineel die de andere doodschoot. Maar deze situatie is beter, want die ouwe vent zal hopelijk sterven in de gevangenis.
Gewoon opnemen voor de dader he! Typisch struisvogelgedrag. Alhoewel, deze casus kent geen slachtoffersquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef dropsiroop het volgende:
[..]
Je weet heel de situatie niet( ik ook niet ), wie weet was die gast wel een pooier en was opa het zat dat die vent misbruik maakte van zijn kleindochter, of misschien was het de vader wel die geschoten heeft en heeft opa het op zich genomen, we zijn er niet bij geweest, dus om nou te zeggen laat die man lekker doodgaan in de cel, vind ik misplaatst, zeker als hij opkwam voor zijn kleinkind.
En vervolgens wordt de andere crimineel zelf opgeruimd...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Wokkel het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_dood__.html?p=8,1
De ene crimineel schiet de andere dood. Niets mis mee.
Dat heb ik gelezen, maar zou jij als je in onmin met je schoonfamilie leeft, er al verschillende incidenten zijn geweest (ramen ingooien, etc) nog wel daar willen slapen en er om 06:00 heen gaan? Als je toch in de auto zit kan je toch net zo goed meteen doorrijden naar Rotterdam. Ik zou iig niets met die familie te maken willen hebben en na een avond stappen lekker mijn eigen bed in willen duikenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Lees de openingspost nog eens. Daar staat in dat hij samen met zijn vriendin na een avond stappen bij zijn schoonouders zou gaan logeren.
[..]
Nu heb ik geen slecht salaris, maar als ik "ff" een nieuwe Audi voor me partner wil kopen, dan moet ik daar behoorlijk voor krom liggen, sterker nog ik kan het niet eens betalen. Maar dit soort jongens schijnen altijd even tienduizenden euro's uit het niets te kunnen toveren. Maar aangezien jij kennelijk goed op de hoogte van het slachtoffer bent, kan je dit vast wel verklaren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef dropsiroop het volgende:
Opa was een autohandelaar op dat zelfde plein, maar dingen horen en lezen over iemand zegt niks, als je in een mooiere auto rijd dan de rest van de straat ben je ook ineens een crimineel (typisch Hollands) En breng je dan met je maat ook 1 keer in de week een vuilniszak met vuile was naar de stomerij, dan doe je in eens "zaakjes", want je loopt met vuilniszakken in de straat daar zit dan vast drugs in daar betaal je dan ineens alles van....(zo komen de verhaaltjes in de wereld) niet alles is wat het lijkt!
Inderdaad. Een 24-jarige die even een peperdure Audi A4 (33.000 euro voor de goedkoopste uitvoering) voor zijn vriendinnetje koopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu heb ik geen slecht salaris, maar als ik "ff" een nieuwe Audi voor me partner wil kopen, dan moet ik daar behoorlijk voor krom liggen, sterker nog ik kan het niet eens betalen. Maar dit soort jongens schijnen altijd even tienduizenden euro's uit het niets te kunnen toveren. Maar aangezien jij kennelijk goed op de hoogte van het slachtoffer bent, kan je dit vast wel verklaren.
Dat blijkt uit helemaal niks, waar haal je dat vandaan? Het lijkt me eerder een gevalletje van "de druppel die de emmer deed overlopen". Ik verwacht dan ook een milde straf voor opa Henk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een loverboy.... daar kunnen we wel zonder in dit land.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Wat bereikt die man hier nou mee? Dat die kleindochter nu eindelijk tot inkeer komt en ook een hekel krijgt aan die buitenlanders? Triest.. ik zou zeggen laat hem voor straf in Turkije zn gevangenisstraf uitzitten tussen de Turkse criminelen. Dan komt ie er achter dat Atilla niet eens zo'n slecht was..
Dan zie je pas goed hoe turken en marrokanen over ons denken. Eigenlijk komen ze alleen om te profiteren van onze sociale zekerheden en verder haten ze ons tot op het bot.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
http://crimebron.com/nederlander-moord-uit-eerwraak/
moet je die reacties eens lezen.... en dan noemen ze nederlanders racisten....
nou ja dat is dan wel weer alle turken en marrokanen over een kam scheren maar degenen die daar hebben gereageerd winden er inderdaad geen doekjes om nee, blijkbaar is nederland niet goed genoeg voor ze en het nederlandse volk al helemaal niet, wanneer dan wordt gesuggereerd dat ze hier niet hoeven te blijven is het huis weer te klein....quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan zie je pas goed hoe turken en marrokanen over ons denken. Eigenlijk komen ze alleen om te profiteren van onze sociale zekerheden en verder haten ze ons tot op het bot.
Zelfden zulke hatelijke reacties gezien.
Er stond op die atilla niet echt een betrouwbare kop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sure.
Toen ik zijn foto zag wist ik al meteen wat voor jongen het was.....
Ik schijf iets over opa en jij denkt dat ik het over het dodelijke slachtoffer heb?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu heb ik geen slecht salaris, maar als ik "ff" een nieuwe Audi voor me partner wil kopen, dan moet ik daar behoorlijk voor krom liggen, sterker nog ik kan het niet eens betalen. Maar dit soort jongens schijnen altijd even tienduizenden euro's uit het niets te kunnen toveren. Maar aangezien jij kennelijk goed op de hoogte van het slachtoffer bent, kan je dit vast wel verklaren.
Is het toevallig een geslaagde ondernemer??quote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef Ebbao het volgende:
Wat is het bewijs om hem als een loverboy te zien?
Precies op je eerste zin daar word dus overheen gelezen, ik geef meerdere optie's omdat ik het ook niet weet, ik geloof nooit dat het motief is dat ie turk is, dat is echt gelul!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is het toevallig een geslaagde ondernemer??
edit; laat maar, .... ik lees inmiddels dat de beste Atilla een uitkering had. Hoe komt hij dan aan geld om een Audi weg te geven??
Waarschijnlijk niet; ze was al geruime tijd met hem samen en had voor hem gekozen, omdat haar familie hem niet accepteerde om zijn afkomst. Hij was overigens net zo Turks als hij Nederlands was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef zeeeend het volgende:
Over een paar jaar is dochter hem dankbaar ,
voor nu zand erover !
Als je het hem nog zou kunnen vragen had hij wrs gezegd dat hij Turk was.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet; ze was al geruime tijd met hem samen en had voor hem gekozen, omdat haar familie hem niet accepteerde om zijn afkomst. Hij was overigens net zo Turks als hij Nederlands was.
Ik denk eerder Indisch.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je het hem nog zou kunnen vragen had hij wrs gezegd dat hij Turk was.
In 1 van de artikelen staat duidelijk "splinternieuwe Audi A4". En dan denk ik toch niet aan een strakke tweedehands met een paar honderdduizend op de teller! Bovendien hadden ze al drie jaar een relatie, dus hij kocht die auto ws. ook al 2-3 jaar terug! Geen wonder dat mensen zich afvragen hoe hij aan het geld daarvoor kwam.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef dropsiroop het volgende:
[..]
Ik schijf iets over opa en jij denkt dat ik het over het dodelijke slachtoffer heb?
Wie weet was die auto wel een strakke 2de hands auto, dan zegt ook iedereen kijk hem gaan met zijn "nieuwe"Audi ! (dat er dan 325.000 kilometer op staat kan je niet zien aan de buitenkant).
Daarnaast lijkt het me een loverboy dus zijn "partners" hebben die Audi misschien wel op hun rug verdient (of doggiestyle), en wie weet heeft ie wel een prijs gewonnen, of hij heeft een eigen bedrijf, voor van een baas werken is nog nooit iemand rijk geworden in ieder geval, dus dat zou kunnen allemaal.
Daarnaast zou ik nooit een nieuwe auto kopen, als je van je geld af wil kan je het ook in de brand steken!
Ok dus die het artikel heeft gescheven weet alles precies? Of schrijft hij dingen op die in de buurt worden gezegt, de media blaast wel eens dingen op, en nemen geruchten zonder nadenken over! Puur omdat ze de eerste willen zijn met het nieuws!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
In 1 van de artikelen staat duidelijk "splinternieuwe Audi A4". En dan denk ik toch niet aan een strakke tweedehands met een paar honderdduizend op de teller! Bovendien hadden ze al drie jaar een relatie, dus hij kocht die auto ws. ook al 2-3 jaar terug! Geen wonder dat mensen zich afvragen hoe hij aan het geld daarvoor kwam.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je het hem nog zou kunnen vragen had hij wrs gezegd dat hij Turk was.
Dat zeg ik niet, maar ik ga er niet op voorhand vanuit dat het niet waar is, net zo min als ik er vanuit ga dat hij een lover-boy was.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:00 schreef dropsiroop het volgende:
[..]
Ok dus die het artikel heeft gescheven weet alles precies? Of schrijft hij dingen op die in de buurt worden gezegt, de media blaast wel eens dingen op, en nemen geruchten zonder nadenken over! Puur omdat ze de eerste willen zijn met het nieuws!
Ik praat regelmatig met mensen ja. En Turken voelen zich in eerste instantie gewoon Turk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Knap, jij hebt connecties met de andere kant.
Feit is dat hij net zo Turks is als Nederlands.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik praat regelmatig met mensen ja. En Turken voelen zich in eerste instantie gewoon Turk.
Ja het lijkt er op dat de aanleiding niet zo eenvoudig is als men doet voorkomen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef zeeeend het volgende:
Niets rechtvaardigt moord,maar ik vind het wel erg stil.
Duidelijkheid in de zaak zou een hoop speculaties en onderbuikgevoel weg kunnen nemen .
Tja,quote:Op woensdag 27 april 2011 18:27 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Ja het lijkt er op dat de aanleiding niet zo eenvoudig is als men doet voorkomen.
Ook als je de hyves van die meid bekijkt dan zie je papa's en opa's prinsesje, brommobiel op d'r 16e en autotje op d'r 18de. Gucci. bling, bling en party all the time.
Meisje ontmoet wannabee kickboxertje (Atilla Franeker), gaat nog heftiger partyen en rebelleren, nog meer vriendjes en vriendinnetjes uit het Crooswijkse milieu, misschien af en toe een pilletje of wat Colombiaans marcheerpoeder.
Familie geeft vriendje de schuld, vriendje krijgt ruzie met familie eea cumuleert die vroege maandagmorgen en opa trekt een wapen. Einde vriendje, niet goed te praten tenzij in zelfverdediging, Atilla was een kickboxer en opa 65 jaar maar misschien waren het wel gewoon 2 korte (opgefokte) lontjes.
Zomaar mijn 2c trouwens wat mij opviel aan de beelden op dat plein is dat die Audi tegen de rijrichting in met de deuren open midden op straat staat. Net alsof er in grote haast/opgefoktheid naar het huis van die familie Waldschmidt is gereden.
Al met al een triest verhaal dit had heel anders opgelost kunnen en moeten worden.
Ja ,ik zou er ook geen racisme zaak van maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:02 schreef De_Nuance het volgende:
Even objectief gezien , lijkt op een kamper NL'er en een tuig Turk.
Beide niet representatief en niet waard om er een racisme heisa kwestie van te maken.
Zeg ik als jongeman van Turkse komaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |