Nee, die vond ik te duur :p Ik kreeg bij mn telefoon een kaartje van 4, maar die heb ik geupgrade naar 16. Kan niet superveel op, maar staat nu dus omgeveer 12-13 gb aan muziek op.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef rumiii het volgende:
hmm, heb ik niet
hoeveel heb je aan geheugen?
meteen het maximale 32 GB?
Vind je dat uberhaupt een functie?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf hebben mensen met dat shut-down effect![]()
Tis een leuke functie maar veel mensen vinden het echt een killer-functie
Skype ondersteunt dat nog niet, maar zoek eens op de market naar ooVoo video chat. Ik heb het zelf al eens geprobeerd en dat werkt best goed, zeker via wifi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik wil een programma hebben waarmee ik ook kan videochatten met iemand op de pc.
Facetimequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik wil een programma hebben waarmee ik ook kan videochatten met iemand op de pc.
precies. Wat boeien die bootanims. Zie je nooit en ik kijk er iig niet naar. iPhone taferelen!quote:Op woensdag 27 april 2011 07:25 schreef 16meter het volgende:
waarde hechten aan boot- en shutdown animaties
zelfde geldt voor lockscreens
Ja, dus nu zakt ie fucking snel weerquote:
Dat kan toch ook al met de SGS?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga me hier ook even melden, zit er namelijk aan te denken om de nieuwe Galaxy S2 te kopen.![]()
Dit is wel behoorlijk impressive.
Dan open je maar een SGS2-topic, dit is voor de SGS.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga me hier ook even melden, zit er namelijk aan te denken om de nieuwe Galaxy S2 te kopen.![]()
Market links deden het bij mij wel, bij gratis apps. Niet bij piraten natuurlijk. Maar zie edit, het is opgelost.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef Pino112 het volgende:
Werken niet meer als in, ze FC'en de hele tijd?
Welke ROM heb je nu?
Market links heb ik ook dat ie ze niet terugzet, omdat ie zegt 'market link not found'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |