Als je de e-mail niet hebt gehad is het waarschijnlijk niet voor jou van toepassing i.v.m. je regio. Het zijn dus archiefwerkzaamheden bij een zekere leasemaatschappij. Zijn maar een paar uurtjes, maar reistijd wordt vergoed dus dat maakt het voor mij interessant. Werkzaamheden kunnen nooit veel voorstellen, beetje sorteren, opbergen, verwerken dat soort zaken denk ik. Het heeft in ieder geval niets met transporteren te maken. Vandaar ook de e-mail of chauffeurs wilde reageren die dit wel wilden doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Sorry hoor, maar wat zijn in godsnaam archiefwerkzaamheden?
Vandáár ook de e-mail met de vraag welke chauffeurs dit WEL wilden doen. In de e-mail staat dat je hier inderdaad niet voor bent aangenomen en ze dus inventariseren wie het wel wil doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef joppie_saus het volgende:
Zoals ik vanmiddag al tegen je zei, jij liever dan ik. Ik ben dit werk gaan doen om te rijden, archief opschonen doen ze maar zelf.
Had je het spoedje naar Nijmegen gepakt?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
@ Hojdhopper: ik ga morgen die werkzaamheden doen. Heb in ieder geval werk.
Weer een fijn spoedje gehad. Had m'n beschikbaarheid op niet gezet, want had eerst andere plannen. Dat ging vanochtend allemaal niet door en toen kreeg ik een sms dat ze nog een spoedje hadden. Uiteindelijk 8,5 uur gemaakt, mede doordat ik 4 uur naar mijn startadres moest reizen met het ov
T.o.v. de gewone D2 Advantage 2010 heeft het zeker mooie opties. Mooi zwart met 17" volgens mij. En enorm vies, haha.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:14 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Die C30 R-design vind ik echt een mooie auto! Morgen voor school nog even een ritje rijden, van Poortugaal naar Vianen in een heuze toyota prius
Ik heb het zelf nooit gedaan maar tijdens een terugreis vertelde een EW collega het.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Sorry hoor, maar wat zijn in godsnaam archiefwerkzaamheden?
Precies Chapelle.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Had je het spoedje naar Nijmegen gepakt?
Ah, zo'n email heb ik inderdaad niet gehad. Ik geloof dat ik niet veel misquote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
Als je de e-mail niet hebt gehad is het waarschijnlijk niet voor jou van toepassing i.v.m. je regio. Het zijn dus archiefwerkzaamheden bij een zekere leasemaatschappij. Zijn maar een paar uurtjes, maar reistijd wordt vergoed dus dat maakt het voor mij interessant. Werkzaamheden kunnen nooit veel voorstellen, beetje sorteren, opbergen, verwerken dat soort zaken denk ik. Het heeft in ieder geval niets met transporteren te maken. Vandaar ook de e-mail of chauffeurs wilde reageren die dit wel wilden doen.
Je bedoelt zeker F.? Volgens mij is dit altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:47 schreef Obama het volgende:
fucking hell sommige transportformulieren hebben tegenwoordig ook een pagina met algemene voorwaarden voor de leden van de bovag verhuurbedrijven, met fucking veel tekst.
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Als je een enkele rit hebt mag je met de ICE of vliegtuig naar huis.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Jorian29 het volgende:
Ik kreeg die sms ook nog, had ook wel gekund, maar had er geen zin in met die regen die op komst was. Donderdag maar weer een vol dagje werken, en de week daarna hele week weer vrij, knallen maar (h)
Was vorige week in Berlijn, en vroeg me nog af hoe ze dat zouden doen als je een Easyway GmbH hebtRitje Berlijn - München in een Caddy is dan niet echt een pretje
Tja dat is wel waar ik vanuit ga, maar het is maar van 1300 tot 1600 dus dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Jorian29 het volgende:
Veel plezier daar, lijken me wel aardige lui daar op locatie. Nu maar hopen dat je een beetje interessant werk krijgt, papiertjes in binders proppen is best wel geestdodend
Hoi SvenAquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef SvenA het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb me gister via de online sollicitatie ingeschreven voor een baantje als hiker bij Easyway in de regio Amsterdam en ik werd vandaag al teruggebeldHeb nu 30 mei een sollicitatiegesprek. Ik vroeg me eigenlijk af hoe het zit in vakanties, bijvoorbeeld de zomervakantie, is er dan veel werk of is er helemaal geen werk?
Alvast bedankt
Ik help u graag, het irriteert me soms ook flink. Heb het al eens voorgesteld, het moet er nu maar echt van komen. Topique 32 mét FAQ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geloof dat ik maar eens een FAQ op ga stellen. Om gek van te worden, die immer terugkomende vragen zestien keer per topic.
Ik zie er steeds maar eentje in Almere, maar ik geloof dat als je met windkracht 4 of hoger een touw om haar nek bindt dat je met haar kan vliegeren... En daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef ajaxcruijff het volgende:
Zit nu mijn zooi te verzenden, ligt me bij dat iemand het wel eens over het lekkere ding in Almere had. Heb ik zeker toch niet goed gekeken, of jullie bedoelde nog een andere, maar dit zag er niet echt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |