abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96563393
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Sorry hoor, maar wat zijn in godsnaam archiefwerkzaamheden? :P
Als je de e-mail niet hebt gehad is het waarschijnlijk niet voor jou van toepassing i.v.m. je regio. Het zijn dus archiefwerkzaamheden bij een zekere leasemaatschappij. Zijn maar een paar uurtjes, maar reistijd wordt vergoed dus dat maakt het voor mij interessant. Werkzaamheden kunnen nooit veel voorstellen, beetje sorteren, opbergen, verwerken dat soort zaken denk ik. Het heeft in ieder geval niets met transporteren te maken. Vandaar ook de e-mail of chauffeurs wilde reageren die dit wel wilden doen.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:17:19 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96563942
Zoals ik vanmiddag al tegen je zei, jij liever dan ik. Ik ben dit werk gaan doen om te rijden, archief opschonen doen ze maar zelf.
#26 || Luciano da Silva
pi_96564108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef joppie_saus het volgende:
Zoals ik vanmiddag al tegen je zei, jij liever dan ik. Ik ben dit werk gaan doen om te rijden, archief opschonen doen ze maar zelf.
Vandáár ook de e-mail met de vraag welke chauffeurs dit WEL wilden doen. In de e-mail staat dat je hier inderdaad niet voor bent aangenomen en ze dus inventariseren wie het wel wil doen.
pi_96566038
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef Mallet het volgende:

[..]

@ Hojdhopper: ik ga morgen die werkzaamheden doen. Heb in ieder geval werk.

Weer een fijn spoedje gehad. Had m'n beschikbaarheid op niet gezet, want had eerst andere plannen. Dat ging vanochtend allemaal niet door en toen kreeg ik een sms dat ze nog een spoedje hadden. Uiteindelijk 8,5 uur gemaakt, mede doordat ik 4 uur naar mijn startadres moest reizen met het ov :')
Had je het spoedje naar Nijmegen gepakt?
  maandag 9 mei 2011 @ 20:54:41 #280
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_96566807
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:14 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Die C30 R-design vind ik echt een mooie auto! Morgen voor school nog even een ritje rijden, van Poortugaal naar Vianen in een heuze toyota prius :'(
T.o.v. de gewone D2 Advantage 2010 heeft het zeker mooie opties. Mooi zwart met 17" volgens mij. En enorm vies, haha.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:10:29 #281
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_96567936
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Sorry hoor, maar wat zijn in godsnaam archiefwerkzaamheden? :P
Ik heb het zelf nooit gedaan maar tijdens een terugreis vertelde een EW collega het.
In Barneveld zit een vestiging waar je dan stapels papier moet verwerken in een donker archief. Hij zei dat de stapels papier zo groot worden dat er geen eind aan leek te komen...
pi_96568431
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Had je het spoedje naar Nijmegen gepakt?
Precies Chapelle.

@ Guru033: ja zoiets had ik inderdaad ook wel verwacht. Ik moet alleen niet naar Barneveld.
pi_96573607
Ik kreeg die sms ook nog, had ook wel gekund, maar had er geen zin in met die regen die op komst was. Donderdag maar weer een vol dagje werken, en de week daarna hele week weer vrij, knallen maar (h)

Was vorige week in Berlijn, en vroeg me nog af hoe ze dat zouden doen als je een Easyway GmbH hebt :P Ritje Berlijn - München in een Caddy is dan niet echt een pretje :X
pi_96575550
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je de e-mail niet hebt gehad is het waarschijnlijk niet voor jou van toepassing i.v.m. je regio. Het zijn dus archiefwerkzaamheden bij een zekere leasemaatschappij. Zijn maar een paar uurtjes, maar reistijd wordt vergoed dus dat maakt het voor mij interessant. Werkzaamheden kunnen nooit veel voorstellen, beetje sorteren, opbergen, verwerken dat soort zaken denk ik. Het heeft in ieder geval niets met transporteren te maken. Vandaar ook de e-mail of chauffeurs wilde reageren die dit wel wilden doen.
Ah, zo'n email heb ik inderdaad niet gehad. Ik geloof dat ik niet veel mis :D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:47:06 #285
207863 Obama
Barack Hussein
pi_96581415
fucking hell sommige transportformulieren hebben tegenwoordig ook een pagina met algemene voorwaarden voor de leden van de bovag verhuurbedrijven, met fucking veel tekst.
pi_96586251
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:47 schreef Obama het volgende:
fucking hell sommige transportformulieren hebben tegenwoordig ook een pagina met algemene voorwaarden voor de leden van de bovag verhuurbedrijven, met fucking veel tekst.
Je bedoelt zeker F.? Volgens mij is dit altijd zo geweest.
pi_96586604
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Jorian29 het volgende:
Ik kreeg die sms ook nog, had ook wel gekund, maar had er geen zin in met die regen die op komst was. Donderdag maar weer een vol dagje werken, en de week daarna hele week weer vrij, knallen maar (h)

Was vorige week in Berlijn, en vroeg me nog af hoe ze dat zouden doen als je een Easyway GmbH hebt :P Ritje Berlijn - München in een Caddy is dan niet echt een pretje :X
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Als je een enkele rit hebt mag je met de ICE of vliegtuig naar huis. :P Haha, nee het zal wel beperkt zijn tot een regio waarin je moet rijden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_96586667
Nou ik ga zo even een paar uurtjes archivaris spelen...
pi_96589236
Veel plezier daar, lijken me wel aardige lui daar op locatie. Nu maar hopen dat je een beetje interessant werk krijgt, papiertjes in binders proppen is best wel geestdodend :P
pi_96590128
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef Jorian29 het volgende:
Veel plezier daar, lijken me wel aardige lui daar op locatie. Nu maar hopen dat je een beetje interessant werk krijgt, papiertjes in binders proppen is best wel geestdodend :P
Tja dat is wel waar ik vanuit ga, maar het is maar van 1300 tot 1600 dus dat valt reuze mee.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:19:26 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96602235
Ik heb één ritje morgen. Wel een hele flinke hoor. Groningen - Assen in een Touran. Vraag me af of ik dat wel red met voor 12 uur afleveren O-)
#26 || Luciano da Silva
pi_96602735
Goed archiefwerkzaamheden CHECK. Ik berg het op in het dossier een keer maar waarschijnlijk niet meer. Het werk is trouwens gewoon administratief. Je hebt je eigen bureau en zit gewoon bij een man of 15, maar werk dat ik of niet leuk vind of voor mij geen uitdaging biedt heb ik te snel gezien.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:36:11 #293
317811 Sobajo
Mañana
pi_96608587
Haha lijkt me ook helemaal niets, de hele dag daar administratief werk doen. Morgen heb ik Born - Utrecht in een Octavia uit 2008 en Utrecht - Barneveld in een Touran uit 2008. Weer niet getroffen, maar wel veel tijd in de trein dus betaald leren. :)
pi_96613537
Hallo allemaal,

Ik heb me gister via de online sollicitatie ingeschreven voor een baantje als hiker bij Easyway in de regio Amsterdam en ik werd vandaag al teruggebeld :) Heb nu 30 mei een sollicitatiegesprek. Ik vroeg me eigenlijk af hoe het zit in vakanties, bijvoorbeeld de zomervakantie, is er dan veel werk of is er helemaal geen werk?

Alvast bedankt ;)
pi_96615142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef SvenA het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb me gister via de online sollicitatie ingeschreven voor een baantje als hiker bij Easyway in de regio Amsterdam en ik werd vandaag al teruggebeld :) Heb nu 30 mei een sollicitatiegesprek. Ik vroeg me eigenlijk af hoe het zit in vakanties, bijvoorbeeld de zomervakantie, is er dan veel werk of is er helemaal geen werk?

Alvast bedankt ;)
Hoi SvenA

Als je het een beetje logisch beredeneerd dan is het zo dat er in de vakantie meer chauffeurs beschikbaar zijn. Daarnaast zijn er ook mensen in het bedrijfsleven die met vakantie zijn, met als gevolg minder auto's die getransporteerd moeten worden. Het is niet zo dat het helemaal dood is gedurende vakanties; er is zeker een kans dat je ingezet wordt. Misschien minder uur dan normaal, of niet alle dagen dat je beschikbaar bent.

Daarnaast is dit erg afhankelijk van je regio. Jij werkt straks vanuit de regio Amsterdam (= veel chauffeurs, maar ook een hoge concentratie van bedrijven). Het is daarom lastig te voorspellen, je moet het gewoon mee gaan maken denk ik.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:10:25 #296
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96617962
Ik geloof dat ik maar eens een FAQ op ga stellen. Om gek van te worden, die immer terugkomende vragen zestien keer per topic.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:30:27 #297
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96619641
Zit nu mijn zooi te verzenden, ligt me bij dat iemand het wel eens over het lekkere ding in Almere had. Heb ik zeker toch niet goed gekeken, of jullie bedoelde nog een andere, maar dit zag er niet echt uit.
pi_96621386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geloof dat ik maar eens een FAQ op ga stellen. Om gek van te worden, die immer terugkomende vragen zestien keer per topic.
Ik help u graag, het irriteert me soms ook flink. Heb het al eens voorgesteld, het moet er nu maar echt van komen. Topique 32 mét FAQ?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:52:40 #299
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96621571
Zet mij dan ook in de openingspost als je toch bezig bent. Ga me voor donderdag morgen nog maar even opgeven, hoef pas om half 2 op college te wezen. Voor je het weet komt werken er niet meer van.
pi_96622115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef ajaxcruijff het volgende:
Zit nu mijn zooi te verzenden, ligt me bij dat iemand het wel eens over het lekkere ding in Almere had. Heb ik zeker toch niet goed gekeken, of jullie bedoelde nog een andere, maar dit zag er niet echt uit.
Ik zie er steeds maar eentje in Almere, maar ik geloof dat als je met windkracht 4 of hoger een touw om haar nek bindt dat je met haar kan vliegeren... En daar hou ik niet zo van :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')