Je vergeet dat ze de pizza's en MamaJo hebben. Het geld komt echt wel binnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef liqrich het volgende:
Denken ze nou serieus dat er een koffer met geld klaar ligt en dan naar huis mogen, ze hebben dat geld van die stemmen keihard nodig
en jo's vuilniszakjurk die tonnen gaat opbrengen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze de pizza's en MamaJo hebben. Het geld komt echt wel binnen__!
ja idd, denk dat ze zo gaat huilenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
Hier zat ik op te wachten...
Mo voelt zich aangevallen.
Zo fakking voorspelbaar wat dat wijf gaat zeggen
Komt nog... Trust me!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
valt me nog mee dat ze nog niet aan het janken is
Ja idd, dit had al veel eerder moeten gebeuren!! Ze verpest gewoon elke dag de sfeer en gewoon alles in dat huis. Wat gaat ze daar spijt van krijgen later als ze ziet hoe triest en zielig ze heeft gedaan. En voor niks want Maik gaat nooit lang duren. Hoe dom kan iemand met zo'n IQ toch zijn...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Blackprinces het volgende:
Hier zat ik op te wachten...
Mo voelt zich aangevallen.
Zo fakking voorspelbaar wat dat wijf gaat zeggen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef Enyma het volgende:
Na de interventie gaat ze op bed janken omdat de rest blij is als zij weggaat... Wat n achterlijk secreet die moniek. Gadverdamme
dat ze niet snappen waarom ze eerst zei dat ze koste wat het kost naar huis wou zaterdag en nu wil ze gewoon genomineerd worden en kijken of ze terug het huis in kan.quote:
En terecht. Jo speelt de onschuld.quote:
ja, en wij willen niet weten wat er daar allemaal gezegd wordt om Mo te laten blijven!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |