quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Poepoog het volgende:
Open een topic op FOK! in plaats van te bellen. Dát zal het inderdaad wel oplossen, Danny klust immers gewoon bij, bij de helpdesk van KPN.
Niet aan je betalingsverplichting voldoen en ook geen energie willen steken in het goed oplossen van de ontstane situatie...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef -tape- het volgende:
Beste Fok!ers,
Ik heb voor de maand maart mijn telefoonrekening niet betaald omdat ik geen geld op mijn rekening had dus kon de automatische incasso niet voltooid worden. Nu heb ik die vorige week betaald, maar krijg ik nu een sms dat ik het niet heb betaald. Bij mijn ING bankieren heb ik het gewoon betaald. Moet ik nu nog wat doen, of zal het automatisch goed gaan?
Ik heb écht geen zin om 3 kwartier aan de helpdesk te hangen voor deze shit, maar er staat in de sms 'voorkom afsluiting' en dat ik het alsnog moet betalen.Iemand enig idee hoe ik dit moet gaan doen, helpdesk of gewoon niks?
Houd je bek is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet je wel hoe het moet, bellen. Of überhaupt contact hebben met mensen die je niet kent.
Is? Is grove taal bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Houd je bek is?
Ok ik kreeg een redelijk geil klinkend meisje aan de telefoon. Ik mocht de sms als niet verzonden beschouwen. Oftwel, ik had niks hoeven doen. Eikels.
Ik ga vanmiddag lekker aan het strand liggen bij Bergen aan Zee, ik verzoek je even langs te komen met je harses.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Is? Is grove taal bedoel je?
Nou best wel knap hoor dat je hebt durven bellen. Ga je dit vanmiddag aan je therapeut vertellen? Misschien mag je dan volgende week wel een keer op proefverlof.
kan toch dat de betaling gekruist is? maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Houd je bek is?
Ok ik kreeg een redelijk geil klinkend meisje aan de telefoon. Ik mocht de sms als niet verzonden beschouwen. Oftwel, ik had niks hoeven doen. Eikels.
Bel je mij waar je staat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker aan het strand liggen bij Bergen aan Zee, ik verzoek je even langs te komen met je harses.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef -tape- het volgende:
[..]
Garpig. Moet je niet je minimumloontje binnen gaan halen vandaag?
Zegt de uitkeringstrekker die op 't strand Euroshopperbier naar binnen gaat liggen tanken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zegt de beste man die geen geld op zijn rekening had staan voor zijn telefoonrekeningquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wil je met mij die scene uit new kids naspelen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zegt de uitkeringstrekker die op 't strand Euroshopperbier naar binnen gaat liggen tanken?
+ dat uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Zegt de beste man die geen geld op zijn rekening had staan voor zijn telefoonrekening![]()
da's volgens mij de enige scene die ik gezien heb en nu weet ik direct welke je bedoelt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wil je met mij die scene uit new kids naspelen?
Niks doen is wel je specialiteit, of niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag lekker aan het strand liggen bij Bergen aan Zee, ik verzoek je even langs te komen met je harses.
ik denk dat TS geen tieten heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's volgens mij de enige scene die ik gezien heb en nu weet ik direct welke je bedoelt..
en nee, maar toch een leuk idee! Wellicht wil TS wel?
oeh, kijk hem nonchalant doen met z'n 19 jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef -tape- het volgende:
Dat ik dit doe..
Maar ach, vind het wel geinig. Nou kijk. Mijn ouders hebben heel veel geld. Ik rijdt ongetwijfeld de dikste auto van jullie allemaal, maar doordat ik wel zelf moet werken voor drank en drugs, kan het zo zijn dat ik onverhoopt te weinig geld op me rekening heb. Dit bedrag krijg ik dan gewoon van mijn ouders zodat ik weer verder kan met mijn kansrijke leven.
Oh en ik ben 19. Hoi.
Succes met jullie middelmatige leventjes.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef -tape- het volgende:
Dat ik dit doe..
Maar ach, vind het wel geinig. Nou kijk. Mijn ouders hebben heel veel geld. Ik rijdt ongetwijfeld de dikste auto van jullie allemaal, maar doordat ik wel zelf moet werken voor drank en drugs, kan het zo zijn dat ik onverhoopt te weinig geld op me rekening heb. Dit bedrag krijg ik dan gewoon van mijn ouders zodat ik weer verder kan met mijn kansrijke leven.
Oh en ik ben 19. Hoi.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, kijk hem nonchalant doen met z'n 19 jaarzo schattig
Jij hebt nooit wat verkeerd gedaan in je leven natuurlijk hè? Alles volgens de regeltjes en hopen dat je baas je aardig vindt zodat je wat extra hebt om uit te geven volgende week als allebij je kinderen jarig zijn en je 10 jaar getrouwd bent, maar geen geld hebt om alles te kunnen betalen. Pauper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 doorgesnoven kankerkneuzen voor je reactie.
Nee, om het afsluiten van mijn rekening. Ik moet kunnen pingen toch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef tehoef het volgende:
hahahaha, en dan maak jij je druk of de betaling goed is gegaan hahahaha
Ik zou stoppen met je drugs, je waanideeën worden té groot.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef -tape- het volgende:
Jij hebt nooit wat verkeerd gedaan in je leven natuurlijk hè? Alles volgens de regeltjes en hopen dat je baas je aardig vindt zodat je wat extra hebt om uit te geven volgende week als allebij je kinderen jarig zijn en je 10 jaar getrouwd bent, maar geen geld hebt om alles te kunnen betalen. Pauper.
Wat loop je dan te zeiken als ik een, achteraf ietwat domme, vraag stel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met je drugs, je waanideeën worden té groot.
Tis gewoon aandoenlijk ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oeh, kijk hem nonchalant doen met z'n 19 jaarzo schattig
Als je een lekker blond ding bent, wil Keith Bakker je misschien nog om niet helpen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken als ik een, achteraf ietwat domme, vraag stel?
Alhoewel je met die helpdesk alsnog ongelijk had
Mwoa, ik heb toch liever onze 9-3 dan die oude meurende A4 van je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef -tape- het volgende:
Dat ik dit doe..
Oh en ik ben 19. Hoi.
Ja toen jij 19 was reed jij een vergelijkbare auto?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb toch liever onze 9-3 dan die oude meurende A4 van je.
Toen reed ik in een sportieve stationwagon van 2 jaar oudquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja toen jij 19 was reed jij een vergelijkbare auto?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
pimpen met een auto oud barrel die je pappie betaald heeft!
Toen werd ik op vakantie gereden in een zwarte S klasse met chauffeur, en door de week reed ik de lease mercedes (C klasse) van mijn pa wanneer nodig. Met mijn eigen geld deed ik andere dingen, zoals mijn rekeningen op tijd betalen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
/Carequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
Tis geen haat hoor, meer leedvermaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef -tape- het volgende:
Ik snap de haat. Ik zou het ook doen. Maar als je in mijn situatie zou zitten heb je daar harde schijt aan. En dat heb ik ook.
Voel jij je ook zoveel beter na het lezen van dit topicquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Tis geen haat hoor, meer leedvermaak.
Even doorlezen, opgelost.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef tehoef het volgende:
pas maar op, dadelijk krijg je weer angst zweet
Tomas, weten je ouders wel dat je dit allemaal post op het internet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef -tape- het volgende:
Ik snap de haat. Ik zou het ook doen. Maar als je in mijn situatie zou zitten heb je daar harde schijt aan. En dat heb ik ook.
Nee, ik verzoek je vriendelijk even langs te komen om het ze te gaan vertellen. DM me maar voor me gegevens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tomas, weten je ouders wel dat je dit allemaal post op het internet.
oh my, ik zie nu pas dat dat plaatje hierboven uit zijn eigen fobo komtquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tomas, weten je ouders wel dat je dit allemaal post op het internet.
PM maar, moeten de verhalen van de lijnen coke er wél of niet bij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nee, ik verzoek je vriendelijk even langs te komen om het ze te gaan vertellen. DM me maar voor me gegevens.
Als jij zo'n rijke fantasie hebt, jahoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:39 schreef Poepoog het volgende:
[..]
PM maar, moeten de verhalen van de lijnen coke er wél of niet bij?
Ik ga met een grijns lunchen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voel jij je ook zoveel beter na het lezen van dit topic
Ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Als jij zo'n rijke fantasie hebt, jahoor.
Ik stem voor ONZquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Zonde om te sluiten dit, wat zal ik eens doen ONZ of KLB...
Ik neig ook die kant op, dus vooruitquote:
En zonder slippende koppeling of zweetplekken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef gammatent het volgende:
Ze sluiten je af, ze hebben hun administratie niet op orde, 256 verschillende systemen die niet optimaal zijn gekoppeld, communicatie met KPN zal geen enkel resultaat hebben, je krijgt een incassobureau aan de deur, die leg je alles uit en zie je vervolgens nooit meer terug.
Daarna hoef je alleen nog maar een abbo bij een andere partij af te sluiten.
Algemeen bekend verhaal van de KPN. Geen zorgen om maken, dr zijn nog genoeg andere partijen die je geld wel willen hebben.
Moraal van het verhaal, wees blij, je bent beter af zonder de KPN.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
En zonder slippende koppeling of zweetplekken.
Maar hij heeft wél de dikste auto van ons allemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens doen de cd's van TS het ook niet
Autoradio leest sommige gekopieerde CD's niet
It just keeps getting better.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik?
Misselijkheid
Mmm een Tomas die werkzaam is in de C1000 Muiderwaard. Het moet er ook niet makkelijker op worden. Maar kom laat ik maar eens gaan werken.
Hij is al langs geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
XTC Vragen & Antwoorden #154: Koninginnepilledag
Zoohee, stoere bink die jij bent. Mijn ouders werden boos...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hij is al langs geweest.Me ouders werden boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |