Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er rust serieus een vloek op mij en downloaden
Gaat altijd mis. Maar dan ook altijdquote:
Random!quote:
Bedoel je Battle of the sexes?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat altijd mis. Maar dan ook altijd
Ja!!quote:
Nee kan niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij staat aan en dan stuur ik hem wel door naar je
Is maar 140 MBquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee kan niet!
Ik zit met gigantisch ruimtegebrek![]()
Moet eerst nieuwe schijf hebben
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijkquote:
Oh, vertelquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijk![]()
Hoe bevalt het werken je?
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoequote:
Sowieso in de TT jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijk![]()
Hoe bevalt het werken je?
Heeft Jofu je gepakt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoe
Oh dat begint idd lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso in de TT ja
Ik werk nog niet, heb donderdag mijn gegevensformulier ingeleverd en alles, werd ik vandaag gebeld dat ze het graag wilden ontvangen. Dus ik zeggen dat ik het al ingeleverd had, hebben ze het dus niet en moet ik het weer opnieuw invullen. Begint al lekker.
Niks van gemerkt dus het hele monstercock verhaal valt ook wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft Jofu je gepakt?
Kusjekroelenzo trouwens
Nee maar jij sliep ook heel erg vast hequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks van gemerkt dus het hele monstercock verhaal valt ook wel mee
Mjuh goed hequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar jij sliep ook heel erg vast he
Nee helaas nog helemaal niets.. Sowieso eerst ingewerkt worden. Ik schijn geen sociaal leven te hebben dus dat afscheid viel wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat begint idd lekker![]()
Weet je wel al wanneer je kan beginnen? Al afscheid genomen van je sociale leven? Ga je nog een keer draaien?
Awwquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben de hele nacht speciaal wakker gebleven in de hoop op een berichtje terug
Dan heb je geen goede virusscandingiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee helaas nog helemaal niets.. Sowieso eerst ingewerkt worden. Ik schijn geen sociaal leven te hebben dus dat afscheid viel wel mee. Sowieso nog wel een keer draaien, moet alleen even nieuwe muziek downloaden want alles eraf geflikkerd in de hoop dat mijn virussen ook weggingen. Niet gelukt, zit er nog steeds helemaal onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |