Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er rust serieus een vloek op mij en downloaden
Gaat altijd mis. Maar dan ook altijdquote:
Random!quote:
Bedoel je Battle of the sexes?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat altijd mis. Maar dan ook altijd
Ja!!quote:
Nee kan niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij staat aan en dan stuur ik hem wel door naar je
Is maar 140 MBquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee kan niet!
Ik zit met gigantisch ruimtegebrek![]()
Moet eerst nieuwe schijf hebben
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijkquote:
Oh, vertelquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijk![]()
Hoe bevalt het werken je?
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoequote:
Sowieso in de TT jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijk![]()
Hoe bevalt het werken je?
Heeft Jofu je gepakt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoe
Oh dat begint idd lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso in de TT ja
Ik werk nog niet, heb donderdag mijn gegevensformulier ingeleverd en alles, werd ik vandaag gebeld dat ze het graag wilden ontvangen. Dus ik zeggen dat ik het al ingeleverd had, hebben ze het dus niet en moet ik het weer opnieuw invullen. Begint al lekker.
Niks van gemerkt dus het hele monstercock verhaal valt ook wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft Jofu je gepakt?
Kusjekroelenzo trouwens
Nee maar jij sliep ook heel erg vast hequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks van gemerkt dus het hele monstercock verhaal valt ook wel mee
Mjuh goed hequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar jij sliep ook heel erg vast he
Nee helaas nog helemaal niets.. Sowieso eerst ingewerkt worden. Ik schijn geen sociaal leven te hebben dus dat afscheid viel wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat begint idd lekker![]()
Weet je wel al wanneer je kan beginnen? Al afscheid genomen van je sociale leven? Ga je nog een keer draaien?
Awwquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben de hele nacht speciaal wakker gebleven in de hoop op een berichtje terug
Dan heb je geen goede virusscandingiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee helaas nog helemaal niets.. Sowieso eerst ingewerkt worden. Ik schijn geen sociaal leven te hebben dus dat afscheid viel wel mee. Sowieso nog wel een keer draaien, moet alleen even nieuwe muziek downloaden want alles eraf geflikkerd in de hoop dat mijn virussen ook weggingen. Niet gelukt, zit er nog steeds helemaal onder
Ik heb er vijf. Ze zijn allemaal wel goed, maar dat virus is gewoon niet weg te krijgen, ik weet ook niet wat het is. Malware geloof ik, maar het blijft. Zit verstopt. Het is vooral dat ik doorgelinkt wordt als ik een googlezoekresultaat open naar een advertentie site. Volgens mij verdient iemand daar lekker van, het is via bidvertiser dus wel betaalde advertenties. Ik heb alleen geen verstand ervan dus het gaat niet weg, surf nu via een proxyserver en daar is het gelukkig niet. Oke, heel lul verhaal, maar het komt er op neer dat ik muziek ga downloaden en nog een keer draaien dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je geen goede virusscandingie
Goed zo!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb er vijf. Ze zijn allemaal wel goed, maar dat virus is gewoon niet weg te krijgen, ik weet ook niet wat het is. Malware geloof ik, maar het blijft. Zit verstopt. Het is vooral dat ik doorgelinkt wordt als ik een googlezoekresultaat open naar een advertentie site. Volgens mij verdient iemand daar lekker van, het is via bidvertiser dus wel betaalde advertenties. Ik heb alleen geen verstand ervan dus het gaat niet weg, surf nu via een proxyserver en daar is het gelukkig niet. Oke, heel lul verhaal, maar het komt er op neer dat ik muziek ga downloaden en nog een keer draaien dus.
Wie heeft jou teruggepakt waarvoor?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoe
Draak doet het perfect!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
draakje doet het nietof komt er iemand zo draaien
Blijkbaar jofu en ik heb geen idee waarvoorquote:
Waarom wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom staat het hele album van JB nog niet in Draakje?
Oh! Heb jij een virus die je via internet naar een site van een antivirusscan aanbieder leidt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb er vijf. Ze zijn allemaal wel goed, maar dat virus is gewoon niet weg te krijgen, ik weet ook niet wat het is. Malware geloof ik, maar het blijft. Zit verstopt. Het is vooral dat ik doorgelinkt wordt als ik een googlezoekresultaat open naar een advertentie site. Volgens mij verdient iemand daar lekker van, het is via bidvertiser dus wel betaalde advertenties. Ik heb alleen geen verstand ervan dus het gaat niet weg, surf nu via een proxyserver en daar is het gelukkig niet. Oke, heel lul verhaal, maar het komt er op neer dat ik muziek ga downloaden en nog een keer draaien dus.
Wanneer heeft ie dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar jofu en ik heb geen idee waarvoor
Vraag het hemquote:
Omdat die man een baas is, hij neukt chicks bij de vleet etc, op zo'n jonge leeftijd al veel doekoe en zoquote:
Chicks neuken....dat joch moet gewoon nog met Lego spelen en ranja drinken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat die man een baas is, hij neukt chicks bij de vleet etc, op zo'n jonge leeftijd al veel doekoe en zo
Hmmquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fucking zeikwijf hier op mijn werk dat ik haar Blackberry nog niet gemaakt heb, terwijl ik er al vanaf 9:30 mee bezig ben!
En zo'n achterlijke collega die aan iedereen zijn iPad 2 komt laten zien, terwijl die kneus niet eens weet hij dat simpele ding werkt
Ik ben echt chagrijnig!
Nee die heb ik ook wel gehad, maar die ziet er zo fake uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Heb jij een virus die je via internet naar een site van een antivirusscan aanbieder leidt?
Boh sharr weer singlequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee die heb ik ook wel gehad, maar die ziet er zo fake uitNee het zijn echt advertentiesites zoals Lexa en alles. Beledigend wel.
Applequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Blij met een apple product maar niet weten hoe die werkt.
Klinkt bekend!
Ik zou 'm wegbrengen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee die heb ik ook wel gehad, maar die ziet er zo fake uitNee het zijn echt advertentiesites zoals Lexa en alles. Beledigend wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |