Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er rust serieus een vloek op mij en downloaden
Gaat altijd mis. Maar dan ook altijdquote:
Random!quote:
Bedoel je Battle of the sexes?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat altijd mis. Maar dan ook altijd
Ja!!quote:
Nee kan niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij staat aan en dan stuur ik hem wel door naar je
Is maar 140 MBquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee kan niet!
Ik zit met gigantisch ruimtegebrek![]()
Moet eerst nieuwe schijf hebben
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijkquote:
Oh, vertelquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijk![]()
Hoe bevalt het werken je?
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoequote:
Sowieso in de TT jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik las het topic van vannacht terug en J-K vindt mij Queen Huppel. Dat moest in de TT natuurlijk![]()
Hoe bevalt het werken je?
Heeft Jofu je gepakt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoe
Oh dat begint idd lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso in de TT ja
Ik werk nog niet, heb donderdag mijn gegevensformulier ingeleverd en alles, werd ik vandaag gebeld dat ze het graag wilden ontvangen. Dus ik zeggen dat ik het al ingeleverd had, hebben ze het dus niet en moet ik het weer opnieuw invullen. Begint al lekker.
Niks van gemerkt dus het hele monstercock verhaal valt ook wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft Jofu je gepakt?
Kusjekroelenzo trouwens
Nee maar jij sliep ook heel erg vast hequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks van gemerkt dus het hele monstercock verhaal valt ook wel mee
Mjuh goed hequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar jij sliep ook heel erg vast he
Nee helaas nog helemaal niets.. Sowieso eerst ingewerkt worden. Ik schijn geen sociaal leven te hebben dus dat afscheid viel wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat begint idd lekker![]()
Weet je wel al wanneer je kan beginnen? Al afscheid genomen van je sociale leven? Ga je nog een keer draaien?
Awwquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik ben de hele nacht speciaal wakker gebleven in de hoop op een berichtje terug
Dan heb je geen goede virusscandingiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee helaas nog helemaal niets.. Sowieso eerst ingewerkt worden. Ik schijn geen sociaal leven te hebben dus dat afscheid viel wel mee. Sowieso nog wel een keer draaien, moet alleen even nieuwe muziek downloaden want alles eraf geflikkerd in de hoop dat mijn virussen ook weggingen. Niet gelukt, zit er nog steeds helemaal onder
Ik heb er vijf. Ze zijn allemaal wel goed, maar dat virus is gewoon niet weg te krijgen, ik weet ook niet wat het is. Malware geloof ik, maar het blijft. Zit verstopt. Het is vooral dat ik doorgelinkt wordt als ik een googlezoekresultaat open naar een advertentie site. Volgens mij verdient iemand daar lekker van, het is via bidvertiser dus wel betaalde advertenties. Ik heb alleen geen verstand ervan dus het gaat niet weg, surf nu via een proxyserver en daar is het gelukkig niet. Oke, heel lul verhaal, maar het komt er op neer dat ik muziek ga downloaden en nog een keer draaien dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je geen goede virusscandingie
Goed zo!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb er vijf. Ze zijn allemaal wel goed, maar dat virus is gewoon niet weg te krijgen, ik weet ook niet wat het is. Malware geloof ik, maar het blijft. Zit verstopt. Het is vooral dat ik doorgelinkt wordt als ik een googlezoekresultaat open naar een advertentie site. Volgens mij verdient iemand daar lekker van, het is via bidvertiser dus wel betaalde advertenties. Ik heb alleen geen verstand ervan dus het gaat niet weg, surf nu via een proxyserver en daar is het gelukkig niet. Oke, heel lul verhaal, maar het komt er op neer dat ik muziek ga downloaden en nog een keer draaien dus.
Wie heeft jou teruggepakt waarvoor?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Queen Huppel heeft het kusjekroel in het topic verboden. Oh en hij heeft mij 2 keer teruggepakt. Maar ik ben er nog niet achter hoe
Draak doet het perfect!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
draakje doet het nietof komt er iemand zo draaien
Blijkbaar jofu en ik heb geen idee waarvoorquote:
Waarom wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom staat het hele album van JB nog niet in Draakje?
Oh! Heb jij een virus die je via internet naar een site van een antivirusscan aanbieder leidt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb er vijf. Ze zijn allemaal wel goed, maar dat virus is gewoon niet weg te krijgen, ik weet ook niet wat het is. Malware geloof ik, maar het blijft. Zit verstopt. Het is vooral dat ik doorgelinkt wordt als ik een googlezoekresultaat open naar een advertentie site. Volgens mij verdient iemand daar lekker van, het is via bidvertiser dus wel betaalde advertenties. Ik heb alleen geen verstand ervan dus het gaat niet weg, surf nu via een proxyserver en daar is het gelukkig niet. Oke, heel lul verhaal, maar het komt er op neer dat ik muziek ga downloaden en nog een keer draaien dus.
Wanneer heeft ie dat gedaan dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar jofu en ik heb geen idee waarvoor
Vraag het hemquote:
Omdat die man een baas is, hij neukt chicks bij de vleet etc, op zo'n jonge leeftijd al veel doekoe en zoquote:
Chicks neuken....dat joch moet gewoon nog met Lego spelen en ranja drinken!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat die man een baas is, hij neukt chicks bij de vleet etc, op zo'n jonge leeftijd al veel doekoe en zo
Hmmquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fucking zeikwijf hier op mijn werk dat ik haar Blackberry nog niet gemaakt heb, terwijl ik er al vanaf 9:30 mee bezig ben!
En zo'n achterlijke collega die aan iedereen zijn iPad 2 komt laten zien, terwijl die kneus niet eens weet hij dat simpele ding werkt
Ik ben echt chagrijnig!
Nee die heb ik ook wel gehad, maar die ziet er zo fake uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Heb jij een virus die je via internet naar een site van een antivirusscan aanbieder leidt?
Boh sharr weer singlequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee die heb ik ook wel gehad, maar die ziet er zo fake uitNee het zijn echt advertentiesites zoals Lexa en alles. Beledigend wel.
Applequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Blij met een apple product maar niet weten hoe die werkt.
Klinkt bekend!
Ik zou 'm wegbrengen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee die heb ik ook wel gehad, maar die ziet er zo fake uitNee het zijn echt advertentiesites zoals Lexa en alles. Beledigend wel.
Dat kan je toch wel zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm wegbrengen.Alles opnieuw laten installeren.
ja maar kom op, een apparaat met MacOSx of een iPad met iOSquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Blij met een apple product maar niet weten hoe die werkt.
Klinkt bekend!
Oh wilde ik net een kreun gaan opnemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm als dit nummer nou eens ingekreund zou zijn door een lekker wijf
Maar nee, want Knetter__ !
Het is beiden Apple en dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar kom op, een apparaat met MacOSx of een iPad met iOS?
Nou, ik ben geen computernoob, dus ik zou 'm wegbrengen als ik de virussen er niet af krijg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel zelf__ ?!
Ik zou mezelf ook niet zo snel lenen voor zoietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm als dit nummer nou eens ingekreund zou zijn door een lekker wijf
Maar nee, want Knetter__ !
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh sharr weer single![]()
Het leven is goed!
Zonde van je geldquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen computernoob, dus ik zou 'm wegbrengen als ik de virussen er niet af krijg.
We hebben in de aanbieding: Quaas, Eggs, Onlogisch, Ezechielk, Rensjebree, Jofunu-Kun, Roycoquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef sharr het volgende:
[..]Mijn computer wil me anders zo snel mogelijk koppelen.
Lekker wijf zei ik toch ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook niet zo snel lenen voor zoiets
Je bent op dreef vandaagquote:
Ik zie mezelf ervoor aan het hele ding te verneuken. Dus het valt mee. Maar goed, ik heb nog nooit een virus gehad.quote:
Nja het is wel zo, sommige mensen hebben hun computer helemaal vol staan met virussen en andere hebben helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ervoor aan het hele ding te verneuken. Dus het valt mee. Maar goed, ik heb nog nooit een virus gehad.
*klopt af
Ga je ons nu 1 voor 1 voorstellen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben in de aanbieding: Quaas, Eggs, Onlogisch, Ezechielk, Rensjebree, Jofunu-Kun, Royco
En voor de rest weet ik ff niet wie er single is in het radio topic
Ik gebruik de computer relatief veilig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het is wel zo, sommige mensen hebben hun computer helemaal vol staan met virussen en andere hebben helemaal niks.
Ligt er ook echt aan wat voor gebruik(st)er je bent hoor
Dat klinkt veel vriendelijker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Of moest ik zeggen 'niet mijn type' ?
Beterschap liefjequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef EggsTC het volgende:
Noh nog maar een dag thuis, werd vanochtend niet al te fit wakker, weer koppijn en keelpijn
Nee het was een grapje, ik zat je te rellen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik de computer relatief veilig.Ik download niks, doe geen gekke dingen of rare linkjes aanklikken.
[..]
Dat klinkt veel vriendelijker.
Ik maak wel een soort van grabbelton. Mag iedere dame een keer grabbelen naar een briefje met een naam erop.quote:
Je zit me te rellen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee het was een grapje, ik zat je te rellen hoor
Oh, dat is best een goed idee!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak wel een soort van grabbelton. Mag iedere dame een keer grabbelen naar een briefje met een naam erop.
Het nieuwe daten zeg maar
Hij is chagrijnig en zoekt iemand om tegen te bitchen zeg maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zit me te rellen?
Ik snap het nietIk ben blondtdtdt he!
Mag ik met je meequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef sharr het volgende:
Ik mag vanmiddag shoppen met het pasje van mijn ma![]()
Zo af en toe zit ik er vol mee!!quote:
Dan moet ie wel beter z'n best doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is chagrijnig en zoekt iemand om tegen te bitchen zeg maar![]()
Ik denk dat hij stuk is
Hij is jouw datequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo af en toe zit ik er vol mee!!
Vind je het wel goed als ik Rensje zn naam dan niet in de grabbelton gooi
Ik vind het woordje 'date' serieus waar heel engquote:
En dan krijgen we een geheel verzorgde date aangeboden door jou?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak wel een soort van grabbelton. Mag iedere dame een keer grabbelen naar een briefje met een naam erop.
Het nieuwe daten zeg maar
Ik stuur iedereen door naar jouw kroegquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan krijgen we een geheel verzorgde date aangeboden door jou?
Doe eens niet!!quote:
Ja dat kanquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stuur iedereen door naar jouw kroeg![]()
Boh dat kunnen we ook doen. Radio Onzin speeddaten bij jou in de kroeg
Zorg jij tijdens mijn absentie er dan voor dat niemand aan Myr komt aangezien zij al mijn FOK!verkering isquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stuur iedereen door naar jouw kroeg![]()
Boh dat kunnen we ook doen. Radio Onzin speeddaten bij jou in de kroeg
Ik ook. Bah. Zo'n lading hangt daar onbewust aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het woordje 'date' serieus waar heel eng
Kan jij Ezechielk dan bezig houden aangezien hij mijn FOK!echtgenoot isquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zorg jij tijdens mijn absentie er dan voor dat niemand aan Myr komt aangezien zij al mijn FOK!verkering is?
Ik ben niet in de aanbieding, ik word nooit afgeprijsdquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben in de aanbieding: Quaas, Eggs, Onlogisch, Ezechielk, Rensjebree, Jofunu-Kun, Royco
En voor de rest weet ik ff niet wie er single is in het radio topic
ja is goed, gaan wij biertjes drinken in Hoorny of Purmyquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij Ezechielk dan bezig houden aangezien hij mijn FOK!echtgenoot is
Ja echt he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Bah. Zo'n lading hangt daar onbewust aan.
Jij wil Sharr niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben niet in de aanbieding, ik word nooit afgeprijsd
Dan hebben wij een dealquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja is goed, gaan wij biertjes drinken in Hoorny of Purmy
Sharr is al met pizzalucht ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he.
[..]
Jij wil Sharr niet?
Dan ga ik maar verder shoppenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben niet in de aanbieding, ik word nooit afgeprijsd
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Maar ze gaan dan niet de hele tijd klef lopen doen in mijn kroeg he?
Jij doet toch ook mee sulle!!quote:
Gaan we nu weer zo beginnen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet toch ook mee sulle!!
Je moet die kakkerlakken ook alles uitleggen ook he
Helemaal nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen he
Hier, precies op tijd: gast niet zo hequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal nietMaar als jij niet wilt, dan gaat 't over he
Gast zeg je maar tegen je mattiesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier, precies op tijd: gast niet zo he
wat zit erin danquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef -Datdus- het volgende:
pff, ik word genaaid. Ik bestelde 2e paasdag een pakket en zou de eerstvolgende werkdag afgeleverd worden. Krijg ik net een mail. Uw pakketje is nu bij TNT en wordt morgen bij u afgeleverd.
Ja dat is toch logischquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef -Datdus- het volgende:
pff, ik word genaaid. Ik bestelde 2e paasdag een pakket en zou de eerstvolgende werkdag afgeleverd worden. Krijg ik net een mail. Uw pakketje is nu bij TNT en wordt morgen bij u afgeleverd.
Voor een VROUWquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een VROUWJe noemt een vrouw toch geen mattie?
Duhuh. 2e paasdag is een zondag, dus dinsdag worden de bestellingen verwerkt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef -Datdus- het volgende:
Dan moeten ze niet zeggen dat het afgeleverd zou worden de eerstvolgende werkdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duhuh. 2e paasdag is een zondag, dus dinsdag worden de bestellingen verwerkt.
Waarom niet? Pasen is een uitzondering op de regel. Dat kan je met een beetje verstand zelf ook wel nagaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeggen dat het afgeleverd zou worden de eerstvolgende werkdag
Ik vind dat ze dan in het standaardmailtje de afgeleverd beter kunnen veranderen in verwerktquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Pasen is een uitzondering op de regel. Dat kan je met een beetje verstand zelf ook wel nagaan.
Bij mij is het altijd goed gegaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dan in het standaardmailtje de afgeleverd beter kunnen veranderen in verwerkt![]()
Maar ja ik heb sowieso weinig vertrouwen in TNT
Dat zou matig zijn..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de 22e ('s nachts) een JBL dockinstation gekocht:
[ afbeelding ]
Die wordt ook vandaag pas bezorgd denk ik
Hmm niet dus zie ik wanneer ik net inlogdequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb de 22e ('s nachts) een JBL dockinstation gekocht:
[ afbeelding ]
Die wordt ook vandaag pas bezorgd denk ik
wtf, waarom duurt dat zo kk langquote:Totaalbedrag: ¤ 75,90
Besteldatum: 22-04-2011
Betaalmethode: iDEAL/iDEAL
Verwachte verzenddatum 29-04-2011
Verzendstatus: Wachten op verzenden
quote:
Degene die dit heeft aangevraagd moet wel koninklijk zijn op zijn minst, of nee goddelijkquote:
Heeft zeker weer iets met Apple te maken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm niet dus zie ik wanneer ik net inlogde
[..]
wtf, waarom duurt dat zo kk lang?!
Dank je!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Degene die dit heeft aangevraagd moet wel koninklijk zijn op zijn minst, of nee goddelijk
Omdat ze het waarschijnlijk zelf eerst ook moeten bestellen bij hun leverancierquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm niet dus zie ik wanneer ik net inlogde
[..]
wtf, waarom duurt dat zo kk lang?!
Ik heb er gewerkt zowel bij de post als de pakketdienst.quote:
HIER gaat iets misquote:
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Degene die dit heeft aangevraagd moet wel koninklijk zijn op zijn minst, of nee goddelijk
Lol nee, het is gewoon een systeem wat je iPhone oplaadt (ik ben hem nu altijd kwijt of gooi hem uit mijn bed)quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft zeker weer iets met Apple te maken?
Oh leuk. Dan ga jij constant zeuren dat het zo lang duurt voor het bezorgd wordt en als het er dan is ga je weken vloeken omdat je het niet snapt
En zag je het??quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Dat zeg ik. Apple, niet snappen, leuk voor onsquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol nee, het is gewoon een systeem wat je iPhone oplaadt (ik ben hem nu altijd kwijt of gooi hem uit mijn bed)
En het is tevens een wekker die je wakker maakt met de muziek van je iPhone
Hmm dat is het waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Omdat ze het waarschijnlijk zelf eerst ook moeten bestellen bij hun leverancier
Ik zag het!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zag je het??
Die stomme rens wilde met de eer gaan dingussen
Precies, ze hebben het gewoon niet op voorraadquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is het waarschijnlijk.
Vorige keer stond er bij dat iBood specifiek dat ze het uit voorraad leverde, toen had ik het na 1 dag al in huis!
Die verdient billenkoekquote:
Ik mag echt niet ff ongegeneerd over jou roddelen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |