Er stond een jongedame te wachten om over te steken, ik denk richting de bushalte. in een jurkje. kleur onbekend. ze deed me aan jou denken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar woon ik wel!
Maar daar was ik niet gisteren, ben bij Zus thuis. Ik had een groen met wit jurkje aan.
Ben zo verliefd dat ik me aan mezelf zit te ergerenquote:
Gelukkig, ik kan altijd slecht tegen dat kleffe gedoe in het openbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben zo verliefd dat ik me aan mezelf zit te ergeren
We kunnen wel een hele dag van elkaar afblijven (als er anderen bij zijn)
@royco, geen stationze wil al die nieuwe lelijke Mini
Zat er mascara op haar wangen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Er stond een jongedame te wachten om over te steken, ik denk richting de bushalte. in een jurkje. kleur onbekend. ze deed me aan jou denken.
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.quote:
Ze heeft een Mini Cooper S(D) echt leuke auto, maar ze wil weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Mini
Gisteren nog naar een autootje gekekenVoor de lol. Misschien een keer een proefritje maken
Waterproof mascara is een hoax.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewektquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag nog uit als een pandabeertje. Maar dat was omdat ik net uit de megajacuzzi van de ouders van vriendinnetje kwam.
Het ligt eraan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vind het nogal wat een politicus met een massamoordenaar te vergelijken... Dus ik kan het me wel voorstellen dat Wilders daar niet blij van wordt.
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen ouders. Wekt dat ook interesse?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewekt
Leuk wagentje....quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft een Mini Cooper S(D) echt leuke auto, maar ze wil weer een nieuwe.
Dan moet je snel zijn, 13 mei gaat ze trouwen met haar oude manquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem me een materialist, maar iemand die ouders heeft met een megajacuzzi heeft direct mijn interesse gewekt
Het spellen gaat ook hard achteruit hequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me er geen MI van vormen, ligt eens toe?
Ik weet niet in hoeverre hij met Hitler vergeleken wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ligt eraan.
Je kan iedereen met iedereen vergelijken, zolang je het eerlijk doet. En als je zegt dat er punten zijn die overeen komen, heb je gewoon gelijk. Als je mij vergelijkt met mn ex bv, vind ik dat niet leuk, maar er zijn echt wel dingen waarin we op elkaar lijken. (Allebei koppig bv)
Dan kun je wel gaan roepen dat het niet mag blabla, maar als je vrijheid van meningsuiting zo hoog in het vaandel hebt, moet je dat gewoon niet doen, dat ondermijnt mi je geloofwaardigheid.
Als je alleen roept: Je bent net je ex! Word ik ook giftig, maar als je het toespitst op bepaalde karaktertrekken, kan ik het gewoon niet tegenspreken.
Hetzelfde geldt volgens mij voor Wilders. Hij kan niet ontkennen dat er een kern van waarheid in zit en daarom roept ie zo hard. Maar nee, leuk is anders en dat snap ik.
En nu moet ik gaan.
Dat was altijd al slecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het spellen gaat ook hard achteruit he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |