Je zit nog in de ontkennende fase manquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn dat ik het zelf dan ook weet![]()
Dat wist je toch al langer? je wilt me.. iedereen wil mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn dat ik het zelf dan ook weet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat wist je toch al langer? je wilt me.. iedereen wil mij
Ligt aan je accent, slikken alles inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat wist je toch al langer? je wilt me.. iedereen wil mij
Ohh is dat het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk de hele tijd maar dat ik honger heb..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee je bent een femme fatale je moet mannen aan je bindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geeft stok een pets op zijn billen voor de tt![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ligt aan je accent, slikken alles in![]()
Hou op, ik zeik haast in m'n broek van 't lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ligt aan je accent, slikken alles in![]()
Beetje humor in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou op, ik zeik haast in m'n broek van 't lachen
Dan weet jij meer dan ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkennende fase man
Ik heb stokstaart al aan me gebonden.. dus kan ik hen rustig slaan.. vindt hij lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee je bent een femme fatale je moet mannen aan je binden
quote:
Zijn wij nu officieel een setje dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb stokstaart al aan me gebonden.. dus kan ik hen rustig slaan.. vindt hij lekker![]()
wel vrije relatie en alles he.. ik mag doen wat ik wil.. jij ook. zolang je het maar niet verteld.. tenzij je zin hebt aan billenkoekquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn wij nu officieel een setje dan?
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel vrije relatie en alles he.. ik mag doen wat ik wil.. jij ook. zolang je het maar niet verteld.. tenzij je zin hebt aan billenkoek
Don't i know itquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowiesopak die zweep maar vast, hou wel van een dominante chick
Oh yeahquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
de zwoelheid :p
quote:
Wel uitkijken voor je snelle roem, maar als er problemen zijn dan help ik je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
karzai.. dankje wel voor je fenomenale uitspraken trouwens
je helpt mijn fobo langer worden
Klinkt als goeie ideeën voor op vakantie ofzo..quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, Alleen geen idee waar de tekst over gaat
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt als goeie ideeën voor op vakantie ofzo..
dan zal ik het je laten wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor je snelle roem, maar als er problemen zijn kan help ik je.
"Vroeger" veel geluisterd. Vooral tijdens gamen en zoquote:
Tuurlijk je moet altijd voor backup zorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zal ik het je laten weten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk je moet altijd voor backup zorgen
andere betekenis schatquote:
Ik doe het nogsteedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
"Vroeger" veel geluisterd. Vooral tijdens gamen en zo![]()
Surequote:Op dinsdag 26 april 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
andere betekenis schat![]()
moet ik het je een keer laten zien
Gamen nog wel, maar wel met andere muziek er onderquote:
quote:
veel plezier in dromenlandquote:
Nogsteeds zelfde muziekquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sure
[..]
Gamen nog wel, maar wel met andere muziek er onder
Metallica luister ik sowieso veel na. Maar ben tegenwoordig van de hardere, zwaardere metalen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds zelfde muziek
Ik luister ook nog veel naar het oude spul van Metallica en Guns 'n Roses enzo..
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ja jij![]()
je weet dat ik het over jou heb he
Knetter
Bericht:
ja jij![]()
je weet dat ik het over jou heb he
oh had ik het over jou?quote:
Over wie gaat t ?quote:
Ik ben niet zo van de Death en Trash Metal eigenlijk.. Dat gaat me iets te ver.. Vroeger wel hoor, maar nu niet meer..quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Metallica luister ik sowieso veel na. Maar ben tegenwoordig van de hardere, zwaardere metalen.
Tevens ook Melodisch Dood metaal
eigenlijk over jullie allemaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Over wie gaat t ?
Laat ons niet langer in spanning
Ik heb t precies andersomquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Death en Trash Metal eigenlijk.. Dat gaat me iets te ver.. Vroeger wel hoor, maar nu niet meer..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk over jullie allemaal
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk over jullie allemaal
Vroeger zat er veel Slayer etc in m'n playlist.. nu eigenlijk nooit meer..quote:
Slayerquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vroeger zat er veel Slayer etc in m'n playlist.. nu eigenlijk nooit meer..
Wel onbekendere dingen zoals Disturbed en Godsmack..
Stokstaart
Bericht:
D'r was nog iets daarboven.. Ik weet de bandnaam niet meer.. Veel schmink en herrie enzo..quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slayer. Maar Disturbed en Godsmack zijn ook wel vrij stevig hoor
Vrij stevig ja, maar geen Death of Thrashquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slayer. Maar Disturbed en Godsmack zijn ook wel vrij stevig hoor
Boven wat ? Cradle of Filth , Cannibal Corpse ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D'r was nog iets daarboven.. Ik weet de bandnaam niet meer.. Veel schmink en herrie enzo..
King Diamond ? Alice Cooper ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrij stevig ja, maar geen Death of Thrash
Die heb ik ook beiden.. Nog zwaarder...quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Boven wat ? Cradle of Filth , Cannibal Corpse ?
Dark Funeral ? Dimmu Borgir ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb ik ook beiden.. Nog zwaarder...
Die ken ik dan weer niet..quote:
Job For A Cowboyquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet..
1 van de meest extreme bands was het..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dimmu ken ik wel, ook niet wat ik bedoel..
Ik kan wel ff een screenshot maken van mn muziek, misschien dat t daar tussen staat ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope.. Vrij korte bandnaam geloof ik..
Bands radenquote:
Doe eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan wel ff een screenshot maken van mn muziek, misschien dat t daar tussen staat ?
ja ik volgde jullie al niet meerquote:
Er wordt niet geneukt omdat je 200+ km verderop zit ofzo..quote:
Koel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Koel:Nu leesbaar svp.. Veel te klein manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
en anders deden we het wel.. sure...hmm nee schat.. jij krijgt geen kansquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er wordt niet geneukt omdat je 200+ km verderop zit ofzo..
jij daarintegenquote:
Ja zag t, upload hem ff opnieuwquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu leesbaar svp.. Veel te klein man
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en anders deden we het wel.. sure...hmm nee schat.. jij krijgt geen kans
[..]
jij daarintegen
komt door je goeie muzieksmaakquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Whohoo, wordt steeds populairder (
)
Jah nou, zo geweldig ben je vast toch nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en anders deden we het wel.. sure...hmm nee schat.. jij krijgt geen kans
[..]
jij daarintegen
blijf jezelf dat voorhouden schatquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah nou, zo geweldig ben je vast toch niet![]()
Volgensmij faal jij echt in bed
Ja kom nou, volgensmij krijgt geen enkele vent 'm omhoog bij jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
blijf jezelf dat voorhouden schat
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komt door je goeie muzieksmaak
en dat neem jij aan omdat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom nou, volgensmij krijgt geen enkele vent 'm omhoog bij jou
Jij faalt met linkjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[ http://img339.imageshack.us/i/muzieko.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Sorry , t is al laat en zo ..quote:
Omdat je zo'n lelleke heks bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat neem jij aan omdat?
nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lelleke heks bent![]()
Dan wordt een vent echt niet snel geil hoor..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat je zo'n lelleke heks bent![]()
Dan wordt een vent echt niet snel geil hoor..
ik wees jofu af.. jofu zeg nu ineens dat hij mij niet wilquote:
Ik hoef ook geen volle zalen, 1 tegelijk is zat, dat jij er nou 4 tegelijk nodig hebt om die put te vullenquote:
en zelfs die ene lukt je al nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen volle zalen, 1 tegelijk is zat, dat jij er nou 4 tegelijk nodig hebt om die put te vullen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wees jofu af.. jofu zeg nu ineens dat hij mij niet wil
Doe nu niet zo boos zijn tegen elkaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen volle zalen, 1 tegelijk is zat, dat jij er nou 4 tegelijk nodig hebt om die put te vullen
Hij begint ineens zo.. tja.. dan ben ik er vrij makkelijk in hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
Doe nu niet zo boos zijn tegen elkaar
Maar heb je de link kunnen copy/pasten of moet ik m ff opnieuw posten ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is gemeenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en zelfs die ene lukt je al niet
Vaker dan je denktquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en zelfs die ene lukt je al niet
kan niet zeggen dat hij nou zo charmant doetquote:
Werktquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar heb je de link kunnen copy/pasten of moet ik m ff opnieuw posten ?
tuurlijk schat... betaald dan zeker?quote:
quote:
Ok je blijft goed in je rolquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat hij nou zo charmant doet
Sorry, ik kijk zo even, nu te druk met die heks enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, heb je ook kunnen vinden wat je zocht ?
Ik ben altijd lief en aardig.. tenzij mensen dat niet tegen mij zijnquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk zo even, nu te druk met die heks enzo
Heul niet.. Chloroform is goedkoper..quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk schat... betaald dan zeker?
Gast spoor jij wel helemaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk zo even, nu te druk met die heks enzo
Stokkiequote:
ah.. dat verklaart hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul niet.. Chloroform is goedkoper..
stokkie.. jij ging toch slapen?quote:
Ik werd wakker van jullie geschreeuw. Ruzies enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokkie.. jij ging toch slapen?
ja sorry.. maar ik begon niet hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik werd wakker van jullie geschreeuw. Ruzies enzo
Jij neemt t van me overquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik werd wakker van jullie geschreeuw. Ruzies enzo
Dat zijn maskers, maar niet echt extreme metalquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat zijn maskers, maar niet echt extreme metal
Tuurlijk dan heeft knetter hem om haar vingertje gebondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij neemt t van me over. Dan duik ik mn bed in
![]()
Knetter en Jofu, als ik morgen terug ben hebben jullie t wel bijgelegd hè
Dank u, jij ook voor straksquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
Gewoon de Sig aanhouden, dan weet je dat t serieus isquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk dan heeft knetter hem om haar vingertje gebonden
ik wil jofu niet om mijn vingerquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk dan heeft knetter hem om haar vingertje gebonden
Dank uquote:
Yeshquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil jofu niet om mijn vinger
Ik wens je een kutnacht en faaldromen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga ook naar dromenland toe![]()
![]()
tot later schatjes:W
'jofu
Afgewezen homo ben jequote:Op dinsdag 26 april 2011 05:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wens je een kutnacht en faaldromen..
1 de nacht is al voorbijquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu gaan die kankervogels ook weer lawaai maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:09 schreef Karzai het volgende:
Ja tis al te laat ik had allang in bed moeten liggen
Handjes boven de lakensquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schelden met kankerquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu gaan die kankervogels ook weer lawaai maken.
Kutbeesten, ja daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu gaan die kankervogels ook weer lawaai maken.
Meisjes uitscheldenquote:
Das iets tussen Knetter en mij, hoef jij je niet mee te bemoeien of druk om te maken..quote:
Wie aan Knetter komt die komt aan mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das iets tussen Knetter en mij, hoef jij je niet mee te bemoeien of druk om te maken..
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie aan Knetter komt die komt aan mij.
Je bent gewoon erg respectloos bezig zonet door haar uit te schelden voor weet ik veel wat. Notabene in het topic dus dan moet je ook niet janken als er wat van gezegd word. .
Ik heb straks weer verantwoordelijkheid over 50 mensenlevens. Dus ik doe verstandig en ga slapen.quote:
Goeie smoes pik, ga nou maar naar bedquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb straks weer verantwoordelijkheid over 50 mensenlevens. Dus ik doe verstandig en ga slapen.
Wat heeft dat met Knetter uitschelden te maken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb straks weer verantwoordelijkheid over 50 mensenlevens. Dus ik doe verstandig en ga slapen.
Gelijk op zn smoel klappen BAMquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:19 schreef Karzai het volgende:
Stokkie goed gedaan, ik had even een fittie met een andere idioot
Of je kijkt eens heel goed naar de posts.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Knetter uitschelden te maken?
Doe ff normaal halve tamme beunhaas.
Ja gvdquote:Op dinsdag 26 april 2011 05:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je kijkt eens heel goed naar de posts.
Heeft ze jou uitscholden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je kijkt eens heel goed naar de posts.
Ook goedemorgen!quote:
Ik hoor net dat mijn trein uitvalt, dus ik ga via Utrecht. Stomme NSquote:Op dinsdag 26 april 2011 06:25 schreef Melting het volgende:
Maar jij gaat weer een heerlijke werkdag tegemoed?![]()
Ik vertrek over een klein kwartiertje ook weer.
Altijd weer benieuwd waar we vandaag tegenaan lopen op het werk.
Is toch niets wat we nog niet wisten?quote:
Enjoy my dearquote:
Lees de laatste pagina's eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch niets wat we nog niet wisten?
Van vorige topic?quote:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:49 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ragt er net een met een koffer tegen m'n enkels
Ik haat mensenBlegh.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet zo de dokter bellen maar die zijn altijd een uur in gesprek
quote:
Geef liever die vent een trap voor z'n hassesquote:
Watser vrijdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jeuj ik kan vrijdag.
Wedden dat dan al mn bultjes weg zijn en ik geen uitslag meer heb?
Ga straks wel factor 10000 zonnebrand halen
Ha! Ik belde vanochtend en kon vandaag nog erin gepropt worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jeuj ik kan vrijdag.
Wedden dat dan al mn bultjes weg zijn en ik geen uitslag meer heb?
Ga straks wel factor 10000 zonnebrand halen
Kusje op je auwquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ha! Ik belde vanochtend en kon vandaag nog erin gepropt worden.![]()
Gelukkig maar, want over een paar dagen is het al over, hopelijk.![]()
Het is nu al een stuk minder erg, want ik loop er al 4 dagen mee, maar ik wil even bevestiging van de dokter dat ik zielig was de afgelopen dagen. [ afbeelding ]
Oeh. Waar ging het over?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over jou. En eze. En Mono.
Droomde jij ook dat we gingen neuken en Ez en Mono toen maar besloten om samen verder te gaan met de seks en ons te negerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over jou. En eze. En Mono.
Het was nasty.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh. Waar ging het over?
Mag per PM/DM eventueel
Nee, jij wint. In mijn droom gingen we vergelijken wie de grootste had.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droomde jij ook dat we gingen neuken en Ez en Mono toen maar besloten om samen verder te gaan met de seks en ons te negeren
Weet je zeker dat Mono het niet organiseerde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was nasty.Huppel had een soort feest georganiseerd, en toen kwam ik daar heel onschuldig aan, was iedereen naakt!
Ik weet wie dat zou winnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij wint. In mijn droom gingen we vergelijken wie de grootste had.
Nee, dat was jij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Mono het niet organiseerde?
Sounds like a great partyquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat was jij.En er waren een soort spaarpunten, weet alleen niet meer hoe je daar aan kwam, maar daar kon je dan onderdelen van een soort leren outfitje van kopen. En echt half FOK! van mensen die ik gemeet heb, kwamen er wel in voorbij.
Wil jij geen FOK!kers naakt zien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:05 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nooit meer dat soort dromen hebben. FOK!kers en naakt zien, niet tof.
Er zijn wel een aantal FOK!kers die ik naakt wil zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:05 schreef Myraela het volgende:
quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal FOK!kers die ik naakt wil zien![]()
Bij voorkeur in mijn bed
Oh dearquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
Hier Huppeltje.
Zelfs mij nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:05 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ik denk dat jij wel bij de groep hoort die gewoon naakt in haar bed moet gaan liggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.Maar voor de rest liever niet nee.
Nee, dat moet oma maar snappen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja Huppel, wat een geniaal weekend om Ajacied te zijn heh?!
De dag van Ajax - Twente moet ik uit eten met de oma van mijn vriendin.
Maar ik heb het afgezegd, omdat wanneer wij winnen ik naar Amsterdam wil
is dat erg slecht?
Ik zei vorige week al dat de minimeet die ik 14 mei zou hebben niet door zou gaan ivm voetbal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
is dat erg slecht?
Gelukkig doet feyenoord het wel heel goed in de competitie hequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat moet oma maar snappen.
Het kan zo maar weer eens een jaartje of 10 gaan duren voor jullie weer kampioen worden.
Uit eten kan altijd nog.
Nee, dat is terecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
is dat erg slecht?
Dit was een tussenjaar, ik verwacht volgend jaar gewoon naar de Coolsingel te moeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig doet feyenoord het wel heel goed in de competitie he
Ik heb (nog) geen vlagquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat is terecht.
Als we volgende week winnen ga ik ook vast mijn vlag van de muur halen, en een stok zoeken om hem aan te bevestigen
Om te vieren dat jullie gedegradeerd zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit was een tussenjaar, ik verwacht volgend jaar gewoon naar de Coolsingel te moeten.
Mijn vriendin zei ook nog "Ja maar ze wordt nu 87, straks is ze dood en kunnen we niet meer uit eten"quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat moet oma maar snappen.
Het kan zo maar weer eens een jaartje of 10 gaan duren voor jullie weer kampioen worden.
Uit eten kan altijd nog.
Verplaats het naar een dag/week later.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei ook nog "Ja maar ze wordt nu 87, straks is ze dood en kunnen we niet meer uit eten"
Ik voel me wel een beetje schuldig
Maar ik ben echt heel erg bang dat Ajax het alsnog gaat laten liggen!
Tuurlijk niet Hups.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om te vieren dat jullie gedegradeerd zijn?
Niet schuldig voelen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn vriendin zei ook nog "Ja maar ze wordt nu 87, straks is ze dood en kunnen we niet meer uit eten"
Ik voel me wel een beetje schuldig
Maar ik ben echt heel erg bang dat Ajax het alsnog gaat laten liggen!
Ik vind het wel best dat jullie in dat rechter rijtje staan. Vooral daar blijvenquote:
Hmm ik geef mijn vriendin wel een bos bloem mee voor haar oma, namens mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet schuldig voelen!
Oma snapt dat heus wel en maak het goed door haar de 16de een HUGE bos bloemen te sturen, oma's houden van bloemen![]()
Mjah ik ergens ook wel
Gaan we nu weer gelijk zo beginnen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel best dat jullie in dat rechter rijtje staan. Vooral daar blijven
Blijf dan maar weg zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik geef mijn vriendin wel een bos bloem mee voor haar oma, namens mij
En als we verliezen zal ik alsnog naar het restaurant komen hoor, alleen staat mijn gezicht dan op onweer
Nee, ze horen in het linker rijtje. De traditionele top 3.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel best dat jullie in dat rechter rijtje staan. Vooral daar blijven
Jij begonquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we nu weer gelijk zo beginnen?
Zondag was er nog zoveel liefde.
Okay maar dan heb ik nog een paar eisen!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ze horen in het linker rijtje. De traditionele top 3.
Ja maar jij hapt zo lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij begon![]()
En tjah nu is het dinsdag he.
Nou ja zegquote:
We kunnen winnen of verliezennnnnnnnnquote:
Met dank aan een feyenoordfamilie kan ik hem dus ook echt HELEMAAL meezingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zing even met me mee Hups.
HAND IN HAND KAMERADEN HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1
Beetje flauwquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met dank aan een feyenoordfamilie kan ik hem dus ook echt HELEMAAL meezingen![]()
Maar ik weiger
Zo ben ikquote:
Ja, wil je geen privetopic met mij dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja merk het.
Zijn we trouwens de enige in dit topic?
Ik zeg toch nergens dat ik dat niet wil?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, wil je geen privetopic met mij dan?
Zeggen dat je beter niet kunt zingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
What would you doooooooooo
If I sang out of tuneeeeeeeee
Nou ja zeg!quote:
Ezechielk pakte vorige week in de auto spontaan oordopjes uit zn tasquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De waarheid is hard maar mag gezegd worden hups.
Mwah, vind die audities altijd wel grappig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezechielk pakte vorige week in de auto spontaan oordopjes uit zn tas![]()
Ik kan beter niet mee gaan doen aan idols geloof ik
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Altijd kippenvel als ik deze hoor in de ArenA
Mooi met vlaggetjes zwaaien!!
quote:
Jawel, past wel bij hemquote:
Misschien moet ie z'n naam veranderenquote:
Goed planquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet ie z'n naam veranderen
Wedden dat ik dan wel Ezechielk lees
JBquote:
Die 2 luister ik ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind Justin Bieber sowieso niet super vervelende muziek maken hoor.
Ik bedoel, het is niet veel slechter dan die hoer van een Kesha of Lady Gaga
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind Justin Bieber sowieso niet super vervelende muziek maken hoor.
Ik bedoel, het is niet veel slechter dan die hoer van een Kesha of Lady Gaga
En zelfs die kan het niet reddenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Enige goede aan het nummer is Ludacris
True.quote:
Kun je toch downloaden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Verdomme ik heb het laatste nieuwe album van Luda niet meer. Stomme ex heeft hem op zn laptop gezet ipv op de schijf
Er rust serieus een vloek op mij en downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |