Je zit nog in de ontkennende fase manquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn dat ik het zelf dan ook weet![]()
Dat wist je toch al langer? je wilt me.. iedereen wil mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fijn dat ik het zelf dan ook weet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat wist je toch al langer? je wilt me.. iedereen wil mij
Ligt aan je accent, slikken alles inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat wist je toch al langer? je wilt me.. iedereen wil mij
Ohh is dat het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk de hele tijd maar dat ik honger heb..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee je bent een femme fatale je moet mannen aan je bindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum geeft stok een pets op zijn billen voor de tt![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ligt aan je accent, slikken alles in![]()
Hou op, ik zeik haast in m'n broek van 't lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ligt aan je accent, slikken alles in![]()
Beetje humor in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou op, ik zeik haast in m'n broek van 't lachen
Dan weet jij meer dan ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je zit nog in de ontkennende fase man
Ik heb stokstaart al aan me gebonden.. dus kan ik hen rustig slaan.. vindt hij lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee je bent een femme fatale je moet mannen aan je binden
quote:
Zijn wij nu officieel een setje dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb stokstaart al aan me gebonden.. dus kan ik hen rustig slaan.. vindt hij lekker![]()
wel vrije relatie en alles he.. ik mag doen wat ik wil.. jij ook. zolang je het maar niet verteld.. tenzij je zin hebt aan billenkoekquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn wij nu officieel een setje dan?
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel vrije relatie en alles he.. ik mag doen wat ik wil.. jij ook. zolang je het maar niet verteld.. tenzij je zin hebt aan billenkoek
Don't i know itquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowiesopak die zweep maar vast, hou wel van een dominante chick
Oh yeahquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
de zwoelheid :p
quote:
Wel uitkijken voor je snelle roem, maar als er problemen zijn dan help ik je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
karzai.. dankje wel voor je fenomenale uitspraken trouwens
je helpt mijn fobo langer worden
Klinkt als goeie ideeën voor op vakantie ofzo..quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, Alleen geen idee waar de tekst over gaat
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt als goeie ideeën voor op vakantie ofzo..
dan zal ik het je laten wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor je snelle roem, maar als er problemen zijn kan help ik je.
"Vroeger" veel geluisterd. Vooral tijdens gamen en zoquote:
Tuurlijk je moet altijd voor backup zorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zal ik het je laten weten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk je moet altijd voor backup zorgen
andere betekenis schatquote:
Ik doe het nogsteedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
"Vroeger" veel geluisterd. Vooral tijdens gamen en zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |