Zal dan wel nomineren van de mannen worden. sliep uit Mo dan ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
MamaJo heeft die beelden al wel gezien dus die Flip kon wel eens de volgende zijn die weg gaat.
En Jo gebruikt Flipje. Ze heeft gezegd dat Flipje haar type helemaal niet was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dus Flipje gebruikt Jo om in de finale te komen
Als ze die buik afmag is ze gelijk schijnzwangerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef Ireth het volgende:
Jo mag Mo niet aanvallen, een zwangere vrouw slaan is not done![]()
Ja....rare gasten zijn het daarquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jo gebruikt Flipje. Ze heeft gezegd dat Flipje haar type helemaal niet was.
En dan is het nog nep he? Moet je nagaan als ze ECHT zwanger is en een kind heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik hoor alleen maar gekreun en gesteun op de streams wat heeft mo het zwaar zeg
Ja vocht vast gaat houden, weeen krijgt nou zoek maar dekking danquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan is het nog nep he? Moet je nagaan als ze ECHT zwanger is en een kind heeft.
Ik denk dat Gerard meer haar type isquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jo gebruikt Flipje. Ze heeft gezegd dat Flipje haar type helemaal niet was.
Hormonenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ja vocht vast gaat houden, weeen krijgt nou zoek maar dekking dan
ja mo geraden gisterquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ow geheim van Karim is er dus uit!!?
Dat zeulen met die popen echte baby slaapt vooral in de wieg, en ligt in de wandelwagen als je een wandeling maakt !quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dan is het nog nep he? Moet je nagaan als ze ECHT zwanger is en een kind heeft.
het geld van geer ja....quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard meer haar type isMaar gelukkig voor de mensheid ziet Gerard zo niks in haar
Flip en Mo hadden (toen ik laatst keek) samen een idee wat Karim zijn geheim zou zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Jammer Karim wilde het zo graag houden tot het einde
Kan je nagaan als ze écht zwanger zou zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daar heeft ze nou al last van, zonder zwanger te zijn
flip had eerst gedrukt en het niet geraden en erna heeft mo gedruktquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Flip en Mo hadden (toen ik laatst keek) samen een idee wat Karim zijn geheim zou zijn.
Is er overleg geweest wie ervoor zou gaan drukken?
Hoe komt t dat Mo dat geheim geraden heeft?
Ik denk dat iedere man met de bankrekening van Gerard helemaal haar type isquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard meer haar type isMaar gelukkig voor de mensheid ziet Gerard zo niks in haar
Waar hebben ze het over?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Poezewoes het volgende:
haha Geer en Karim hebben het er net over
aha....thnxquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
flip had eerst gedrukt en het niet geraden en erna heeft gedrukt
helaas is dat niet nep. dat doet ze al die weken al. vraag me al die tijd dus ook al af wat voor ziekte ze zal hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |