Yep, bij DX.. SKU 608, ik zie alleen dat deze niet meer beschikbaar is. Geen dodgy kwaliteit, ziet er gewoon echt uit, netjes in bubblewrap achtig groen zakje met Microsoft logo's all over.. Ziet er wel genuine uit, misschien refurbished o.i.d. Maar goed, aangezien niet meer op de site = waarsch. niet meer leverbaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand al eens een draadloze xbox controller gekocht? Of een goede site?
Heb laatst de #3 binnen gekregen. Maar ondanks de duidelijke uitleg op internet lukt het me niet om de tijd te veranderen. Jullie tips?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Schild het volgende:
[..]
Waar heb je 'm gekocht? Heb zelf ook al beetje gezocht, maar twijfel toch wel of degene die ik vind ook daadwerkelijk '#11' zijn...
Vanaf minuut 8quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heb laatst de #3 binnen gekregen. Maar ondanks de duidelijke uitleg op internet lukt het me niet om de tijd te veranderen. Jullie tips?
Pm je email.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heb laatst de #3 binnen gekregen. Maar ondanks de duidelijke uitleg op internet lukt het me niet om de tijd te veranderen. Jullie tips?
Jup. Easy as pie.quote:
Glad you like itquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor het microfoontje moet ik Shiznuts nogmaals bedanken(heb er 1 met kabeltje genomen).
Klinkt goed en nu hoef ik niet meer met die idiote koptelefoon op alleen voor de microfoon.
[..]
Ik heb nog nooit een goede site gekocht...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand al eens een draadloze xbox controller gekocht? Of een goede site?
Was $39,99 bij eh... http://myworld.ebay.nl/hxelepro360 Is een Top-rated seller.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Schild het volgende:
[..]
Waar heb je 'm gekocht? Heb zelf ook al beetje gezocht, maar twijfel toch wel of degene die ik vind ook daadwerkelijk '#11' zijn...
Ook goeiemorgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ola...
Dit horloge ziet er wel nice uit: http://www.tinydeal.com/s(...)w78021a-p-28322.html
Ff kijken of er een ander exemplaar is. Tnx.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Yep, bij DX.. SKU 608, ik zie alleen dat deze niet meer beschikbaar is. Geen dodgy kwaliteit, ziet er gewoon echt uit, netjes in bubblewrap achtig groen zakje met Microsoft logo's all over.. Ziet er wel genuine uit, misschien refurbished o.i.d. Maar goed, aangezien niet meer op de site = waarsch. niet meer leverbaar.
Ten eerste, wát wil je bestellen, bij welke webshop want uit dit verhaal wordt dat niet duidelijk..quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
wie heeft er al wat besteld wat onder de $30 is? want ik wil wat bestellen maar er staat dat je niet onder de $30 kan bestellen omdat je in nederland airmail moet doen. Dat airmail kan pas als je $30 hebt en voor airmail moet je ook $15 betalen?
mvg kevin
ik wil ipod oortjes bestellen 3 setjes en een ventilator. bij dealextreme.com bij elkaar $14.73quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ten eerste, wát wil je bestellen, bij welke webshop want uit dit verhaal wordt dat niet duidelijk..
En het meerendeel van alle orders made hier zijn onder de 30 usd, dus ik snap niet helemaal wat/hoe minimum order van 30 usd voor airmail jij bedoelt?
ik zie nergens slow flat post staan bij dealextreme.comquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:20 schreef UncleSam het volgende:
Je moet ook niet registered airmail (fastpost) selecteren maar slow flat post.
Maar je moet geen EMSquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef yo0wzaa het volgende:
er staat EMS service is beschikbaar voor de volgende landen: dan allemaal landen nederland er niet bij. er staat als je land er niet bij staat wat dus het geval is moet je airmail service gebruiken.
Gewoon de standaard verzendoptie gebruiken. Er is geen minimum, en het kost geen geld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
wie heeft er al wat besteld wat onder de $30 is? want ik wil wat bestellen maar er staat dat je niet onder de $30 kan bestellen omdat je in nederland airmail moet doen. Dat airmail kan pas als je $30 hebt en voor airmail moet je ook $15 betalen?
mvg kevin
Je moet gewoon free airmail gebruiken, kan zeker onder de 30 usd....quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef yo0wzaa het volgende:
er staat EMS service is beschikbaar voor de volgende landen: dan allemaal landen nederland er niet bij. er staat als je land er niet bij staat wat dus het geval is moet je airmail service gebruiken.
Waarschijnlijk heeft ie dan de bulkrate aangezet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon free airmail gebruiken, kan zeker onder de 30 usd....
[ afbeelding ]
Gewoon gratis gewoon geen gezeik.
Weer een tevreden Fok! gebruiker erbij, jeejquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef yo0wzaa het volgende:
jaa bulkrate heb ik aangeklikt oke dan is het goed bedankt allemaal
Tijdens het Fokken! moet ik af en toe eens werken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Weer een tevreden Fok! gebruiker erbij, jeej![]()
(Mooi om te zien dat minimaal 3 mensen deze threat non-stop open hebben staan en mensen willen helpen![]()
)
Volgends mij werken ze nog 15 minuten en dan stoppen ze.. 6 uur in chinaquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef lipjes het volgende:
pff zit nu te wachten op de live customer support, sta al ongeveer een half uur in de rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |