SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
sig verwijderd door FA
Dat zou geweldig zijnquote:
Dit!quote:
Vast wel via de BBC maar dan heb je een engelse proxy nodigquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef FigureBirdStars het volgende:
Weet iemand of dit toevallig nog ergens live online is te kijken? Ik de komende tijd geen tv, maar wil dit uiteraard wel graag een beetje volgen.
Bij ES roepen ze op TV geregeld dat je online ook kunt kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef FigureBirdStars het volgende:
Weet iemand of dit toevallig nog ergens live online is te kijken? Ik de komende tijd geen tv, maar wil dit uiteraard wel graag een beetje volgen.
Is ook niet gratis, toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij ES roepen ze op TV geregeld dat je online ook kunt kijken
quote:Williams 0 - 0 Allen
Current frame : / Status : Started
Ik mag niet streamen hier. Helaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef tja77 het volgende:
http://www.fromsportcom.com/v-2/4/110/v-251068.html
Kijk ik op dit moment... weet niet of ie overal werkt.
Dat belooft veel goeds voor de rest van de wedstrijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet 't prima hier, met BBC-commentaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:48 schreef tja77 het volgende:
server not found....
Kan ook aan de firewall op mijn werk liggen.
Tegenwoordig heb je atdhenet.tv maar daar is niet veel te vinden.quote:Paar maanden geleden was er atdhe.net nog, maar die is ook al down....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef tja77 het volgende:
Ik heb Dott toch echt wat missers zien maken, die ik niet van hem gewend ben.
Als je Trump heet behoor je ook een raar kapsel te hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:00 schreef tja77 het volgende:
Neh, kapsel moet zo blijven. Het barst al van de 13 in het dozijn snookerspelers.
Een Snookerspeler mag zich best onderscheiden van de grijze massa, en als dat door een maf kapsel is, prima. Al speelde hij met een hanekam, gast heeft alles in zich om een blijvertje te worden.
ES1? Ziggo kanaal 20.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:54 schreef Szura het volgende:
Kan ik Ding-Selby ook ergens zien trouwens?
Goed vrijgespeeld door Ronnie maar daarna mist ie de bruine...quote:
Ik ook maar alleen het resultaat teltquote:
Niet als lubje25 en ik niet kunnen kijken (wat het uitgangspunt was van lubje25's postquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
nou... Mooi snooker is toch ook leuk meegenomen.
Zoiets, ik heb het niet geteld, frame duurt nu al 40 minuten.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef tja77 het volgende:
Ik heb geen beeld, maar heeft Ding al 6 keer geprobeert uit een snooker te komen?
Als je Ding ergens op kunt pakken is het dit welquote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef tja77 het volgende:
Ik heb geen beeld, maar heeft Ding al 6 keer geprobeert uit een snooker te komen?
Die was echt perfect inderdaad. Goed voor de spanning dit in ieder geval.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Szura het volgende:
Oef dat scheelde echt niks of die rode was er nog in gegaan ook
Dan had Ding een goede kans op 9-5 gehad.
http://livescores.worldsnookerdata.com/LiveScores.aspx?p=1&t=368quote:Op woensdag 27 april 2011 14:15 schreef vogelkooi het volgende:
Wel leuk die tussenstanden hier als je zelf niet in staat bent om zelf te kijken.
Jij volgt ook alleen de livescore?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef Steffie het volgende:
Lekker spannnend laatste frame van de sessie. Staat ook veel op het spel voor Selby.
Een gelopen wedstrijd, terwijl je ook Higgins - O'Sullivan kunt kijken die gisteren in topvorm waren?quote:
Eh ik kan NIKS kijken helaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:41 schreef Steffie het volgende:
[..]
Een gelopen wedstrijd, terwijl je ook Higgins - O'Sullivan kunt kijken die gisteren in topvorm waren?
Als hij hem pakt wel ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef wdn het volgende:
Mooi! Dit is de eerste keer dat Ronnie voor komt in frames(?)
Als hij blauw had gepot had hij nog wel een snooker nodig.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef Szura het volgende:
Wat een dwaas shot van Higgins.
Mazzel dat Ronnie de blauwe bal niet pot.
7-5
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als hij blauw had gepot had hij nog wel een snooker nodig.
Als het cupcakes zijn is het altijd britse humorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Er stond iemand met cupcakes uit te leggen hoe effect werkt.
Higgins
Gast.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Er stond iemand met cupcakes uit te leggen hoe effect werkt.
Higgins
... die iemand was... Davis? Parrot?quote:
Dacht ik wel, dan volgens mij Ding tegen Selby.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef Nober het volgende:
Wist niet eens dat ze al aan de kwartfinale begonnen zijn, 15de frame was wel interessant bij O'Sullivan-Higgins. Misschien straks een paar frames meepikken voor ik naar voetbal ga kijken, 20 uur toch de avondsessie?
Groot talent, won al de China open.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef Nober het volgende:
10-6 voor Ding, nog 3
Edit:
Wie is Judd Trump, staat 'gewoon' in de halve finale.
Maar verder valt het tegen, bij de China Open ook niet tegen Higgins, O'Sullivan en Williams gespeeld, die beschouw ik als de grote drie.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groot talent, won al de China open.
En O'Sullivan - Higgins.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dacht ik wel, dan volgens mij Ding tegen Selby.
Maar die partij begint volgens mij later pas. Zij hebben vanmiddag ook nog een sessie gehad.quote:
Is alweer bezig, ref gaf net een free ball, Higgins was het er niet mee eens, Ronnie gaf het uiteindelijk toe en Higgins potte de rode en won het frame. 9-8 Higgins dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die partij begint volgens mij later pas. Zij hebben vanmiddag ook nog een sessie gehad.
Trump maakte met 14 jaar een 147 tijdens een competitie. Kan Higgins, O'Sullivan of Williams niet zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar verder valt het tegen, bij de China Open ook niet tegen Higgins, O'Sullivan en Williams gespeeld, die beschouw ik als de grote drie.
Ik kijk het op de BBC, maar die stoppen nu denk ik. 10-9 Higgins.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Is het al afgelopen of gewoon niet op ES ?
ES1 vanaf 21:00quote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Is het al afgelopen of gewoon niet op ES ? Ah BBCis sowieso leuker
Ik ben vooral voor Selby dan tegen Ding. Selby is altijd al mijn favoriete speler geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Hehe ES is ook weer bij.
Wat heeft iedereen hier tegen Ding eigenlijk?
Niet veel, maar ik vind Selby een leukere speler om zien te spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Hehe ES is ook weer bij.
Wat heeft iedereen hier tegen Ding eigenlijk?
Hij heeft ook erg veel vlagen van geweldig spel gehad in het verleden, die waren er tijdens dit WK helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:02 schreef Hanneke12345 het volgende:
O'Sullivan speel tnog altijd niet echt goed, of wel?
Haha, wie weet. Ik dacht dat ik het CL-topic open had staan, maar had hem hier op staanquote:
die kan amper overweg met 1 bal. Laat staan met 22quote:
Mja in het verleden... Ik kan me nog één van de eerste 147's die ik zag herinneren in een deciding frame. Maar laatste tijd wat ik van hem zie stelt weinig voorquote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft ook erg veel vlagen van geweldig spel gehad in het verleden, die waren er tijdens dit WK helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |