abonnement Unibet Coolblue
pi_96015505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef RingBewoner het volgende:

Gisteren met mijn Corsa reed ik met ongeveer 120 over Schwedenkreuz heen en ik voelde de auto al licht worden.
Huh? Die bocht kun je echt heel veel harder door (ja, ook met een Corsa)... Heb je wel de juiste bocht op je netvlies?

(overigens: met een hele snelle auto is de hobbel aan het eind van het "rechte" stuk voor SK ook bijzonder listig. Heb daar wel eens met 265 km/u een zwabberende achterkant gehad. Minder zeg maar... Sindsdien rem ik al voor de hobbel... Heel houden is toch belangrijker dan de tijd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:38 #32
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_96015609
@Caspercv

Valt mee, er rijden genoeg auto's die geen 2 euroton kosten en niet harder gaan dan 200.

@Palomar

Klopt, maar er is echt niks te vergelijken met dit circuit. En wat ik eerder zei over oefenen met games. Dat is heel leuk en aardig maar het echte werk is toch heel anders, ook vanwege G-krachten en wisselende baanomstandigheden.

@DS4

Heb je wel eens gezien ja. Heb volgens mij zelfs wel eens een praatje met je gemaakt. De 16e kan ik er helaas niet zijn. Kom een andere keer wel weer. Laat je via DM wel even weten als ik er weer ben.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:30:13 #33
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_96015737
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Huh? Die bocht kun je echt heel veel harder door (ja, ook met een Corsa)... Heb je wel de juiste bocht op je netvlies?

(overigens: met een hele snelle auto is de hobbel aan het eind van het "rechte" stuk voor SK ook bijzonder listig. Heb daar wel eens met 265 km/u een zwabberende achterkant gehad. Minder zeg maar... Sindsdien rem ik al voor de hobbel... Heel houden is toch belangrijker dan de tijd.
Hebben we het over deze bocht:

Linksboven aan, gaat de weg naar links én omlaag.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_96015868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef RingBewoner het volgende:
Laat je via DM wel even weten als ik er weer ben.
Prima.

Als je wil kun je dan ook eens een rondje meerijden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_96016019
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:30 schreef RingBewoner het volgende:

Hebben we het over deze bocht:

Yep. En daar zou je met 120 km/u geen problemen moeten hebben. Alleen als er olie op de baan ligt oid...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:41:49 #36
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96016520
Dit is wel een mooi rondje:

Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:48:24 #37
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96017002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef rene29 het volgende:
Dit is wel een mooi rondje:

kon de volle lap van Stephan Bellof niet vinden. (6.11)
Hij stierf tijdens crash.


Geen ring, wel veel beheersing:



[ Bericht 17% gewijzigd door rene29 op 26-04-2011 22:09:36 ]
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_96018738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef rene29 het volgende:
Dit is wel een mooi rondje:

Wat een heerlijk epilepsie-opwekkend begin... :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:13:07 #39
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_96018902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Wat een heerlijk epilepsie-opwekkend begin... :)
Yup

not for the vaint at heart....
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:32:47 #40
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_96020327

Deze had afgelopen week behoorlijk wat geluk! :o
pi_96020977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef Tinos85 het volgende:

Deze had afgelopen week behoorlijk wat geluk! :o
Die spin valt nog wel mee, maar dat achteropkomende verkeer wat je niet ziet kan pas echt verkeerd gaan :o (tenminste, neem aan dat er geen mannetjes met gele vlaggen staan in elke bocht...).
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:44:42 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96021166
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef Palomar het volgende:
Wil hem misschien ook wel een keer rijden. Gewoon om te rijden en niet om te racen, want mn auto moet wel heel blijven ;)

Hoe zit dat eigenlijk met gevaarlijke situaties? Want er zullen ook figuren van het type 'randdebiel' rondrijden... Of valt dat wel mee? Ben niet zo bang uitgevallen, maar mijn auto gaat niet zo hard als een getunede porsche :P En als die met 200+ km/u achter je komt waar jij 100 gaat... ?
Dan ben jij inderdaad de gevaarlijke gek :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:47:29 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96021340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Palomar het volgende:

[..]

Die spin valt nog wel mee, maar dat achteropkomende verkeer wat je niet ziet kan pas echt verkeerd gaan :o (tenminste, neem aan dat er geen mannetjes met gele vlaggen staan in elke bocht...).
Er staan meer gele mannetjes als je denkt ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:59:27 #44
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_96022120
Grappig, die Porsche reed zondag ook weer rond.

Er was ook een Nederlander met een wat oudere peugeot (Volgens mij 205) die ergens rond Karussell begon met olie lekken en die vlak aan het einde van de ingang bij start/finish tot stilstand kwam. Die kon dus gelijk de portomonee trekken.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_96023534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef Tinos85 het volgende:

Deze had afgelopen week behoorlijk wat geluk! :o
Zo dan, die zwarte auto die er bijna nog bovenop klapt...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_96023644
Deze blijft ook leuk :D


"There is a bike in my way" _O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:28:59 #47
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_96024086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef bas-beest het volgende:
Deze blijft ook leuk :D


"There is a bike in my way" _O-
Die is echt briljant. Het zal je maar gebeuren, zit je daar op je motor te stoempen als een gek om een snelle ronde te rijden, komt er een f*cking transit je voorbij zetten. Ik zou mijn motor accuut aan de kant neerzetten en nooit meer rijden. :'(
UI Made bij VanilleKwark.
pi_96026884
pwnd!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96034199
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Palomar het volgende:

[..]

Dat is idd ook wel iets om rekening mee te houden. Op een circuit wordt je auto stukken zwaarder belast dan op de weg. Normaal ga je nooit met 160 vol in de remmen. Dan ineens wel meerdere keren. En echt hard door de bocht kan normaal in het verkeer ook niet. Je auto wordt dan wel op de proef gesteld en bij een oudere auto kunnen dan best ineens allerlei verborgen gebreken aan het licht komen..... En dan nog niet te spreken over de motor die ook wat meer te verduren krijgt ind e poging om een beetje snelheid te maken.
Exact. Zeker omdat het blok wat ik heb enorm betrouwbaar en duurzaam is, maar ze staan wel bekend om oliedrukproblemen bij zware belasting. Dus of een ander carter, of nog even wachten. Maargoed eerst andere (Nederlandse) circuits opzoeken als er weer een een meeting op het circuit is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_96036500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:06 schreef RingBewoner het volgende:
Je bent verzekerd! Tijdens de toeristendagen is het namelijk een éénrichtingsweg, snelweg om precies te zijn met een tolheffing. Je bent verzekerd onder de duitse snelwegomstandigheden mits je niet hebt "geraced". Als je wat krijgt maakt de politie altijd proces-verbaal op. Als hieruit blijkt dat je niet hebt zitten scheuren moet je verzekering betalen. ALLES, als je op de snelweg schade rijd zijn namelijk ook vangrail en verkeersborden gedekt. Er zijn echter wel verzekeraars die vanwege akkefietjes in het verleden de Nürburgring expliciet vermelden als zijnde niet gedekt.
Je bent hoogstwaarschijnlijk niet verzekerd, ook al staat de nordschleife niet expliciet in je verzekeringsvoorwaarden vermeld. Sterker nog; je schijnt zelfs geroyeerd te kunnen worden als je verzekeraar erachter komt dat je met je auto daar rijdt - dus nog zonder dat er überhaupt sprake is van schade.

Er zijn de afgelopen maanden diverse topics op autofora verschenen van mensen die daarmee te maken hebben gehad. Ook is er inmiddels jurisprudentie waaruit blijkt dat rijden op de Nordschleife gezien moet worden als rijden op een circuit en dat je aldus niet gedekt bent. Het verweer dat het een éénrichtingsweg met tol was, vond geen gehoor bij de rechter.

Zie o.a. hier.
pi_96036616
quote:
4s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:17 schreef k_man het volgende:

Je bent hoogstwaarschijnlijk niet verzekerd, ook al staat de nordschleife niet expliciet in je verzekeringsvoorwaarden vermeld.
Dat hangt toch ernstig af van de voorwaarden...

quote:
Sterker nog; je schijnt zelfs geroyeerd te kunnen worden als je verzekeraar erachter komt dat je met je auto daar rijdt - dus nog zonder dat er überhaupt sprake is van schade.
Dat is hoe dan ook onzin. Het is verzekerd of niet, maar een verzekeraar kan jou niet vertellen dat je daar niet mag rijden, laat staan daar zware consequenties aan verbinden.

quote:
Er zijn de afgelopen maanden diverse topics op autofora verschenen van mensen die daarmee te maken hebben gehad. Ook is er inmiddels jurisprudentie waaruit blijkt dat rijden op de Nordschleife gezien moet worden als rijden op een circuit en dat je aldus niet gedekt bent. Het verweer dat het een éénrichtingsweg met tol was, vond geen gehoor bij de rechter.

Zie o.a. hier.
Een uitspraak waar genoeg op af te dingen valt overigens en die je moet lezen ten aanzien van die specifieke verzekeringsvoorwaarden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_96036817
Die 'specifieke' verzekeringsvoorwaarden zijn vrij algemeen. Zo ongeveer elke verzekeraar heeft iets in de voorwaarden staan over rijden op een circuit (niet gedekt). De rechter heeft nu bepaald dat de Nordschleife wel degelijk een circuit is.

Het geroyeerd worden lijkt mij ook een nogal sterk verhaal, toch wordt het door diverse mensen gemeld en is het een reden geweest om fora af te schermen, zodat ze niet eenvoudig meer te checken zijn door iedere medewerker van een verzekeringsmaatschappij..

Overigens zijn er steeds meer maatschappijen die - om elke verwarring te voorkomen - expliciet de Nordschleife vermelden (o.a. FBTO, Centraal Beheer).

Het is hoe dan ook veel te simpel om hier - zoals Ringbewoner doet - simpelweg te stellen dat je wel verzekerd bent en users moeten dat goed beseffen voor ze hun rondjes gaan rijden. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 11:27:12 ]
pi_96037324
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef k_man het volgende:
Die 'specifieke' verzekeringsvoorwaarden zijn vrij algemeen.
Nee hoor.

quote:
Zo ongeveer elke verzekeraar heeft iets in de voorwaarden staan over rijden op een circuit (niet gedekt). De rechter heeft nu bepaald dat de Nordschleife wel degelijk een circuit is.
Mijn voorwaarden hebben niets staan over rijden over een circuit. Wel deelnemen aan snelheidswedstrijden. Maar TF is geen snelheidswedstrijd, sterker nog: het is expliciet verboden om je tijd te meten tijdens TF.

En die rechter heeft uitspraken gedaan op basis waarvan hij concludeert dat het een circuit is die niet juist zijn (anders gezegd: is uitgegaan van onjuiste feiten). Verder vind ik het allemaal niet zo relevant, als het nu de HR zou zijn geweest...

In het geval waar jij naar verwijst is recht gesproken. En daarbij is verwezen naar de voorwaarden van (ik meen) Unigarant. En zelfs daar zou ik het aandurven om daar nog eens over te procederen, want die rechter mag mij gaan vertellen wat bussen doen op een circuit, hoe het kan dat ik naar Breidscheid kan rijden vanuit Nurburg via de NS, enz.

quote:
Het geroyeerd worden lijkt mij ook een nogal sterk verhaal, toch wordt het door diverse mensen gmeeld en is het een reden geweest om fora af te schermen, zodat ze niet eenvoudig meer te checken zijn door iedere verzekeringsmaatschappij-medewerker.
Dat lijkt mij dan een gevalletje klok-klepel te zijn geweest. ;)

quote:
Overigens zijn er steeds meer maatschappijen die - om elke verwarring te voorkomen - expliciet de Nordschleife vermelden (o.a. FBTO, Centraal Beheer).
En alleen al daaruit blijkt dat het kennelijk nog niet zo vast staat dat de TF onder de normale uitsluiting valt.

quote:
Het is hoe dan ook veel te simpel om hier - zoals Ringbewoner doet - simpelweg te stellen dat je wel verzekerd bent en users moeten dat goed beseffen voor ze hun rondjes gaan rijden. :)
Dat is een feit. Gewoon je voorwaarden checken en dan met name de uitsluitingen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_96039080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:38 schreef DS4 het volgende:
Nee hoor. Mijn voorwaarden hebben niets staan over rijden over een circuit.
Oh ja. als het er bij jou niet in staat dan kan het natuurlijk nooit een veel voorkomende passage zijn. Kom op, voor een jurist mag je wel wat beter redeneren hoor. Er zijn - naast Unigarant - vele maatschappijen die zoiets in de voorwaarden hebben staan. Dat het bij jou toevallig (nou ja...?) niet zo is, doet daar niks aan af.

quote:
In het geval waar jij naar verwijst is recht gesproken. En daarbij is verwezen naar de voorwaarden van (ik meen) Unigarant. En zelfs daar zou ik het aandurven om daar nog eens over te procederen, want die rechter mag mij gaan vertellen wat bussen doen op een circuit, hoe het kan dat ik naar Breidscheid kan rijden vanuit Nurburg via de NS, enz.
Het is een uitspraak van een lagere rechter en het is inderdaad een uitspraak waar wel iets op af te dingen valt, maar het is momenteel de enige uitspraak die er is. Nu is het voor jou waarschijnlijk vrij makkelijk om door te procederen tot de HR, maar voor de 'normale' consument is dat een kostbare en tijdrovende zaak (zeker als je ook daar zou verliezen). Dat risico moet je dus wel durven nemen.

quote:
Dat lijkt mij dan een gevalletje klok-klepel te zijn geweest. ;)
Het zijn users die melden dat ze zelf uit hun verzekering zijn gegooid, dus niet van horen zeggen. Wat er van waar is kan ik natuurlijk niet toetsen.

quote:
En alleen al daaruit blijkt dat het kennelijk nog niet zo vast staat dat de TF onder de normale uitsluiting valt.
Niet persé. Het kan ook zijn om aan eventuele verwarring een einde te maken voor er een claim ligt. Dat is voor iedereen prettiger.
pi_96039413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef k_man het volgende:

Oh ja. als het er bij jou niet in staat dan kan het natuurlijk nooit een veel voorkomende passage zijn.
Ik was de b.v. vergeten, maar ik kan je vertellen dat de tekst zoals ik hem in de voorwaarden heb niet uniek is.

quote:
Kom op, voor een jurist mag je wel wat beter redeneren hoor. Er zijn - naast Unigarant - vele maatschappijen die zoiets in de voorwaarden hebben staan. Dat het bij jou toevallig (nou ja...?) niet zo is, doet daar niks aan af.
Ik heb mijn verzekering niet uitgezocht op basis van de uitsluitingen... Wel gecheckt op een later moment. Even voor de goede orde...

Bij Unigarant vind ik het ook niet waterdicht.

quote:
Het is een uitspraak van een lagere rechter en het is inderdaad een uitspraak waar wel iets op af te dingen valt, maar het is momenteel de enige uitspraak die er is. Nu is het voor jou waarschijnlijk vrij makkelijk om door te procederen tot de HR, maar voor de 'normale' consument is dat een kostbare en tijdrovende zaak (zeker als je ook daar zou verliezen). Dat risico moet je dus wel durven nemen.
Klopt. Ik zou ook iedereen aanraden om naar een betere verzekering te zoeken. ;)

quote:
Het zijn users die melden dat ze zelf uit hun verzekering zijn gegooid, dus niet van horen zeggen. Wat er van waar is kan ik natuurlijk niet toetsen.
Uit je verzekering gegooid zijn nadat je daar schade hebt gereden is wat anders dan om het enkele feit dat je daar rijdt. Ik geloof daar niets van en als het al gebeurd is, dan zouden ze een klacht er over in moeten dienen. Want als de verzekeraar het niet wil dekken: prima. Maar bepalen wat jij met die auto doet buiten de dekking om: niet hun zaak.

quote:
Niet persé. Het kan ook zijn om aan eventuele verwarring een einde te maken voor er een claim ligt. Dat is voor iedereen prettiger.
Evidente zaken hoef je niet te benoemen. Nog afgezien dat je jezelf daarmee in de vingers kan snijden. Door zaken heel expliciet te noemen kun je zaken die niet expliciet genoemd zijn er juist weer buiten laten vallen... immers, je was zaken expliciet aan het noemen.

Er zijn dus ook risico's verbonden aan expliciete uitsluitingen. Waarbij opgemerkt dat de TF vrij uniek zijn, dus dat risico is in dezen wel beperkt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 27 april 2011 @ 12:47:30 #56
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_96039831
Helaas zul je op dit circuit veel arrogante nederlanders tegen komen die denken dat ze de baan beheersen, ik zou er iig niet naar toe gaan, veelste gevaarlijk met al die debielen :)
Op elke fokker past een bril.
pi_96040524
Hier ook een matig maar regelmatig bezoeker :)

Probeer inderdaad eerst de NS een beetje te verkennen vooraleer je snel wil gaan. Er zijn een groot aantal bochten met een goed zicht waar je kan "testen" hoe snel je bochten kan nemen met je wagen (bvb Hatzenbach). Het stukje Adenauer-Forst (zie dat 70ies filmpje eerder) is bijvoorbeeld héél verraderlijk, daar ben ik al uitgevlogen :') Volledig verkeerd aangesneden en veel te scherp moeten draaien met als resultaat rechtdoor het gras is. Helaas staan daar nu redelijk steile curbs...
Ook richting Aremberg zou ik als beginner opletten (dat is waar DS4 tegen 265 een los kontje kreeg). Je hebt een hele tijd volgas kunnen rijden, je rijdt dan ff bergop waardoor je auto ff héél licht wordt. Als je dan nog hard moet remmen, dan kunnen je wielen nogal snel blokkeren..... de bocht erna lijkt onscherp, maar tegen een te hoge snelheid een bocht ingaan die dan nog eens off camber licht ook... pfieuw :P Daar heb ik me in 't begin toch een aantal keren bijna aan mispakt.

Om te "oefenen" kan je de NS in GT5 gebruiken, die is redelijk accuraat. Maar in 't echt rijden is toch nog helemaal iets anders. Er gaan stukken zijn waar je in je broek gaat schijten, bvb fuchsrohre: lang en steil stuk, omlaag. Als je dat na verloop van tijd volgas kan nemen (enfin, lukt toch met mijn wagen :D), zalig!

Ik zou als beginner zeker je rondje niet timen, dat zou je pas moeten doen vanaf je de NS echt goed begint te kennen. En dat is niet na 10 rondjes ;) Timen als beginner zorgt waarschijnlijk voor brokken. Al weet ik dat het héél moeilijk is om dat te laten.

Als je tijdens je eerste rondjes merkt dat je remmen plots minder goed pakken, dan heb je last van fading. Dat probleem lost zichzelf op als de remmen terug afkoelen. Rij je rondje dan op 't gemak af. Je weet nog niet goed hoe scherp een blinde bocht soms kan zijn. Als je regelmatig wil gaan rijden, zeker goeie sportremblokken monteren en de remolie vervangen (dot4 is meestal meer dan genoeg), anders ga je altijd fading krijgen...


Die zwarte op 01:58 ben ik. En ja, die moto hield mij verrassend genoeg op.
pi_96040751
Lijkt me echt tof!
Zou wel eens een keer mee willen rijden met zo'n Porsche ofzo :Y
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96066029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:47 schreef Catch_me het volgende:
Helaas zul je op dit circuit veel arrogante nederlanders tegen komen die denken dat ze de baan beheersen, ik zou er iig niet naar toe gaan, veelste gevaarlijk met al die debielen :)
Herken ik niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_96066144
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef FalleNk810i het volgende:
Zou wel eens een keer mee willen rijden met zo'n Porsche ofzo :Y
Als je mij aanspreekt is dat altijd mogelijk. En er zijn veel meer mensen die je graag meenemen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')