Ik heb ze nu opnieuw gedraaid maar ga nu eerst boodschappen doen en dan kijken of het gelukt isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
draai ze nog eens?
want eerst stonden ze wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee, 2e hands en nog niet geplaatst, maar het is dus de bedoeling dat hij in mn badkamer komt
Zelf doen natuurlijkEerst even al het materiaal verzamelen en plannen hoe en wat
(huurhuis natuurlijk, dus ik wil niet te veel verbouwenGelukkig lopen de meeste leidingen gewoon voor de muur dus lijkt het een kwestie van aftakken)
Wordt vervolgd!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ookquote:
Al ruim een jaar niet gepostquote:* » Er is al 377 dagen niet in dit topic gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastjes in elkaar zetten, en aan de achterkant een "ingang" maken voor de katten:
Sawyer test de kattenbak alvast
Tafelblad erop, planken erin en ertussen (er komen nog 2-3 planken in het middendeel, nu ff geen puf meer voor) en inrichten maar:
(zie ook hoe Sawyer heel netjes demonstreert dat de achteringang werkt![]()
)
Uitzicht vanaf de bank (dichtbij de tv)
Overzicht
Is het een groot meubel? Jazeker. Maar het past, het is functioneel en het is net zo mooi geworden als ik had bedachtDus ik ben super superblij
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zeur-hertquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Die 2 tellen zijn inmiddels wel voorbij
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha die Sawyer demonstratie![]()
Idd echt met dat schuine koppie alsof ie in een catalogus moest poseren.
Maar hoe ver staat het geheel dan van de muur aan de achterkant? Want de gaten voor de katten zitten aan de achterkant toch?
Ja je breekt in een ikea-meubel in en past het aan ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog steeds snap ik Ikeahackeren niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |