Laat jij je nu piepelen door Spirit?quote:Op maandag 25 april 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
Ik erken mijn meerdere in jou op dat vlak.
Heyquote:
Is bij mij in het cafe ook.quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Winter = vrieskou
Zomer = oven
Gotta love my home
Mijn kamer dan:quote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Winter = vrieskou
Zomer = oven
Gotta love my home
Enkel glas.quote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is bij mij in het cafe ook.
Vooral boven ga je nu helemaal kapot van de hitte.
Ik laat haar in de waan. Bij haar soort vrouwen werkt dat.quote:
Nou, die belde me zaterdagavond dus met zijn zatte kop op, wat niet echt een heel goed idee was. Zondagochtend half 11 smsje met excusesquote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
Spirit, vertel eens over je datemeneer, ik hoor maar niks.
Dat boeit mij niet. Ik deel je haat, dat is het enige dat relevant is.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
Ik zeg het alleen maar omdat ik er niet mee overweg kan.
Is hij echt ziek of was het een kutsmoes?quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, die belde me zaterdagavond dus met zijn zatte kop op, wat niet echt een heel goed idee was. Zondagochtend half 11 smsje met excusesFlapdrol. En we hadden voor vanavond afgesproken, maar hij belde dat hij ziek was
![]()
Dus eigenlijk weet ik het niet zo goedIk wil hem heel graag weer zien, maar ik ben altijd zo'n verschrikkelijke muts als ik iemand leuk vind
Oh ja, nee, dan is het goed. Ik dacht al even.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
Ik laat haar in de waan. Bij haar soort vrouwen werkt dat.
Wat heb je liever, de hitte of de kou?quote:Op maandag 25 april 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Enkel glas.
Groot raam op het zuiden.
Plat dak.
Echt
Als mijn "zonnescherm" dit jaar wel blijft zitten: absoluut de hitte.quote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je liever, de hitte of de kou?
Nou, hij smste smiddags al dat hij zich niet lekker voelde, dus mijn reactie was ook direct "die smoes is wel heel doorzichtigquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Is hij echt ziek of was het een kutsmoes?
Prachtig woordquote:
Piepelen. pie·pe·len (ov.ww.) 1 [inf.] met kwade bedoelingen bedriegenquote:
Dat zeker. En Spirit kent 't niet.quote:
Dat zal je leren mij te piepelen.quote:
Zie het meer als iemand buiten spel zetten op een onfrisse manierquote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Piepelen. pie·pe·len (ov.ww.) 1 [inf.] met kwade bedoelingen bedriegen
Dat doe ik heul niet
Ik ook niet. Als je hem leuk vindt zou ik wel actie ondernemen. Had je nu al gezoend?quote:Op maandag 25 april 2011 22:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, hij smste smiddags al dat hij zich niet lekker voelde, dus mijn reactie was ook direct "die smoes is wel heel doorzichtig", maar volgens hem was hij echt ziek. Hij belde me savonds nog en hij zei dat hij me morgen weer zou bellen. Dus we zullen zien... Ik weet het allemaal niet hoor
Nopequote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je hem leuk vindt zou ik wel actie ondernemen. Had je nu al gezoend?
Veel plezier.quote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef PeuRac het volgende:
Jaaaa, vriendinnetje vanafgezet, ik ga lekker met
knuffelen zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Yup, maar we hadden al eerder geconstateerd dat jij te preuts bent in relatie tot mijn wensen.quote:
Nee. Je bent een muts, je ware aard komt naar boven als je iemand leuk vindt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NopeIk ken hem net 10 dagen en heb hem 2 keer gezien
As I said, als ik iemand leuk vind word ik een muts
Faalquote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
NopeIk ken hem net 10 dagen en heb hem 2 keer gezien
As I said, als ik iemand leuk vind word ik een muts
Nee, we hadden al eerder geconstateerd dat ik het gewoon uberhaupt niet op je kanquote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, maar we hadden al eerder geconstateerd dat jij te preuts bent in relatie tot mijn wensen.
Oh nee hoor, dat valt reuze mee. Ik ben gewoon een schijterd die niet op zn bek wil gaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Je bent een muts, je ware aard komt naar boven als je iemand leuk vindt.
Spirit is een man?quote:Op maandag 25 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, we hadden al eerder geconstateerd dat ik het gewoon uberhaupt niet op je kan
[..]
Oh nee hoor, dat valt reuze mee. Ik ben gewoon een schijterd die niet op zn bek wil gaan
Faal!! Niet als het de beste vriend van je oude buurman is die jou al kent sinds je 10 bent en die pal naast je aan de bar hangtquote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Faalzoenen doe je gewoon binnen 1 min
quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ze zitten nog ff lekker te kletsen, ik dut een beetje weg op de achterbankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gezien de snelheid waarmee jij mannen afwerkt, begrijp je toch wel dat ik mij lichtjes in mijn kruis getast voel?quote:Op maandag 25 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, we hadden al eerder geconstateerd dat ik het gewoon uberhaupt niet op je kan
Hou nou eens opquote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de snelheid waarmee jij mannen afwerkt, begrijp je toch wel dat ik mij lichtjes in mijn kruis getast voel?
Ga knuffelen jij!quote:Op maandag 25 april 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Faalzoenen doe je gewoon binnen 1 min
Spirit is een mietje, Spirit is een mietjeeeeeeeee!quote:Op maandag 25 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat valt reuze mee. Ik ben gewoon een schijterd die niet op zn bek wil gaan
Guilty as charged... als ik iemand leuk vind, ben ik inderdaad een mietjequote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Spirit is een mietje, Spirit is een mietjeeeeeeeee!
Ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Guilty as charged... als ik iemand leuk vind, ben ik inderdaad een mietje
quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik niet.
Maar leuk voor je.Wat heb je gedaan?
Oh ik vaak genoeg, maar dan boeide het me niet bijzonder veel wat de man in kwestie ervan zou vindenquote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zelfs nog nooit een eerste move gemaakt. Nog nooit.
Eenschquote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
ow wat ben ik weer heerlijk verzuurd vanavond
liefdesliedjes moeten verboden worden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |