Dat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Sealnova het volgende:
Nee, en dat kunnen de meeste fokkers denk ik beamen
Eindelijk iemand die dit antwoord geeftquote:
Tijdens carnaval met een zak over je hoofd of zo ??quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben raar, ik deed eerder aan seks dan aan tongzoenen.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Oh dat hoor je ook steeds vaker ja.quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Oei over welk deel van seks hebben we het?quote:
Waarom heb je die sekscontacten nooit gezoend? Zat daar nog een reden achter?quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Oei over welk deel van seks hebben we het?
Ik was een vreselijk hitsig klein ventje. Ik was al veel te vroeg uitgerust met teveel hormonen.
Eerste sekscontacten, 9 eerste keer echte seks uhh in de grote vakantie van de basis school naar de middelbare, dat zijn van die dingen die je bij blijvendus jaartje of 12
.
Ik was 18 toen ik mijn eerste (vaste vriendin) zoende.
Maarja ik ben dan ook niet helemaal "sjust gelijk n ander"
Ik ben niet zo'n zoen freak uhh zoiets. En op mijn 18e was ik zo heftig verliefd dat het anders was.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je die sekscontacten nooit gezoend? Zat daar nog een reden achter?
Dat is wel een flink verschil, 12 voor ontmaagding en 18 voor ontgroening.
Vind je zoenen dan ook intiemer dan seks?quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zoen freak uhh zoiets. En op mijn 18e was ik zo heftig verliefd dat het anders was.
Van mijn 15e tot mijn 17e was ik ook verliefd op een en hetzelfde meisje, maar dat was in de categorie hopeloos.
Ik vond die meiden niet speciaal genoeg ofzo. Ik weet niet, ik was veel meer geďnteresseerd in al het andere.
owowww wij verschillen eventjes..quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zoen freak uhh zoiets. En op mijn 18e was ik zo heftig verliefd dat het anders was.
Van mijn 15e tot mijn 17e was ik ook verliefd op een en hetzelfde meisje, maar dat was in de categorie hopeloos.
Ik vond die meiden niet speciaal genoeg ofzo. Ik weet niet, ik was veel meer geďnteresseerd in al het andere.
Ja duidelijk, dat zeker wel.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je zoenen dan ook intiemer dan seks?
En dan heb je mensen die het totaal niet intiem vinden en met iedereen lopen te bekken. Grappig, dat contrast.quote:
Zoals ik al zei, ik ben niet helemaal "sjust gelijk n ander"quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan heb je mensen die het totaal niet intiem vinden en met iedereen lopen te bekken. Grappig, dat contrast.
Komt nog welquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Dientje12 het volgende:
ik op me 15e, verder dan zoenen is ook niet gekomen
Ja maar het gaat erom dat ik iemand heb in me leven waar ik me goed bij voel en een leuke tijd mee kan hebben ik mis het na 5 jaar alleen te zijn, en ja verder wil ik ook wel gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Komt nog welAls je tenminste wat leuks en origineels verzint om met die meid te gaan doen.
Net als met seks is er natuurlijk wel degelijk een verschil met een dronken zoen in de kroeg of een zoen uit liefde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan heb je mensen die het totaal niet intiem vinden en met iedereen lopen te bekken. Grappig, dat contrast.
Nou ja, dat liet ik maar buiten beschouwing want iets wat ik persoonlijk als intiem beschouw doe ik niet met een vreemde of zo. Anders zou ik het niet intiem noemen, dat klinkt dan raar...intiem heeft toch zo'n bijklank van exclusiviteit en romantiek.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net als met seks is er natuurlijk wel degelijk een verschil met een dronken zoen in de kroeg of een zoen uit liefde.
Ben nu 18e, en schaamde me ook. Toen heb ik gewoon aan een vriendin gevraagd of we effe zouden zoenen. Maar met jongens onderling, tja, dat wordt over het algemeen wat minder geaccepteerd ^^quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:
Lol; 13? Serieus?
Ik ben 23 en nog volledig groen. Schaam me overigens wel kapot, dus aanrader is het niet. Vanaf je 18de mag je je denk ik pas terecht zorgen gaan maken.
Hier dacht ik ook aanquote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef superdrufus het volgende:
Ja ts laat hem lid worden van een studentenvereniging
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook aan
Maar tegenwoordig is 13 wel een beetje laat, maar maakt weinig uit hoor. Pas als je een echte alfa man wordt kun je gaan hosselen.
Er zit ook gigantisch veel verschil in zoenen. Ook al vind je zoenen an sich intiem kan ik me niet voorstellen dat die personen denken dat twee mensen die in de disco staan te tongen erg intiem met elkaar bezig zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pardon? Get a life man, kom achter die PC weg, bestel een hoer (probeer die te kussen want dat mag niet). Doe iets........Woon je ook nog thuis?quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haha dan ben je nog snel erbij hoor jongen! ik ben nu 39 en heb nog nooit gezoend
Leuk dat je er zo serieus op ingaat btwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Pardon? Get a life man, kom achter die PC weg, bestel een hoer (probeer die te kussen want dat mag niet). Doe iets........Woon je ook nog thuis?
Top dat jij ook zo serieus weer op mijn in gaat. Top topic dit....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Leuk dat je er zo serieus op ingaat btw
Top dat je dit zon top topic vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:39 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Top dat jij ook zo serieus weer op mijn in gaat. Top topic dit....
Dat dus. Wat een deceptie, dit topic kan beter verhuizen naar PUB.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, ik denk dat er een leuk topic over ontgroeningen bij studentenverenigingen kwam, gaat het over van die stomme pubers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |