abonnement Unibet Coolblue
pi_95965237
Hi, welkom in TRU chat :D

Deze chat is voor iedereen toegankelijk, je mag rustig meedoen, enige regel hier is doe normaal.

Het vorige deeltje vindt je hier mocht je daar belangstelling voor hebben.

:? OP ?
klik

Je mag het hier overal over hebben, over het mooie weertje ^O^ , over rare dingen ^O^ , over lekkere wijven, van alles eigenlijk ^O^

Waar staat TRU OH voor?
The tRUth is here, OuweHoeren.

Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even ;)

Dus veel plezier dan maar :)

Game on.

[ Bericht 44% gewijzigd door summer2bird op 26-04-2011 10:33:14 ]
Twiddel
pi_95965254
Zo. :7
Twiddel
pi_95965854
Even een OP gemaakt, is niet heel mooi maar ja...
Twiddel
  maandag 25 april 2011 @ 20:26:38 #4
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_95967456
:')

Gaat met jou ook lekker zie ik :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_95967473
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef R0N1N het volgende:
:')

Gaat met jou ook lekker zie ik :P
Huh? wattan?
Twiddel
  maandag 25 april 2011 @ 20:29:24 #6
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_95967608
niks O-)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_95969221
Hier is Topspin die oude gekke dromenvanger die al lang niet meer bestaat. Hele tijd niet hier geweest omdat ik bezig ben geweest met herstellen. Het gaat beter dan ooit nu. Blij dat ik even hier ben weer. FOK! nooit vergeten maar bezig geweest met leven oppakken.

De hel in mijn bestaan is wat voorbij op dit moment. Ben klaar om eindelijk eens een keer te gaan genieten van het leven na bijna 34 jaar van ellende in mijn leven.

Iedereen fijne paasavond nog en tot snel!!! Ik zal hier weer regelmatig te zien zijn maar op een vele nuchtere en 'normale' manier.

Ondanks dat nog steeds geinsteresseerd in het paranormale en veel meer dan dat. Mijn interesse's zijn toegenomen. Nu ook bezig met accountancy en informatica.

Twitter ben ik nog te volgen maar ik zet mijn twitter account nog wel neer hier :)

Ik vind jullie geweldig allemaal!!!!

Groeten,

Topspin!
Genieten is toegestaan!!!
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 21:11:32 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95969695
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Topspin het volgende:
Hier is Topspin die oude gekke dromenvanger die al lang niet meer bestaat. Hele tijd niet hier geweest omdat ik bezig ben geweest met herstellen. Het gaat beter dan ooit nu. Blij dat ik even hier ben weer. FOK! nooit vergeten maar bezig geweest met leven oppakken.

De hel in mijn bestaan is wat voorbij op dit moment. Ben klaar om eindelijk eens een keer te gaan genieten van het leven na bijna 34 jaar van ellende in mijn leven.

Iedereen fijne paasavond nog en tot snel!!! Ik zal hier weer regelmatig te zien zijn maar op een vele nuchtere en 'normale' manier.

Ondanks dat nog steeds geinsteresseerd in het paranormale en veel meer dan dat. Mijn interesse's zijn toegenomen. Nu ook bezig met accountancy en informatica.

Twitter ben ik nog te volgen maar ik zet mijn twitter account nog wel neer hier :)

Ik vind jullie geweldig allemaal!!!!

Groeten,

Topspin!
Hey!

Wat leuk je te zien weer en nog leuker om te horen dat het goed met je gaat :)

accountancy en informatica, dat klinkt goed!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_95969701
Zoveel te updaten op dit moment maar ik doe het rustig aan. Zal hier weer regelmatig komen om te lezen en reageren. Ben helemaal klaar om FOK! eens vanuit een ander perspectief te benaderen.

Zal niet te serious zijn want humor hoort er altijd bij :)
Genieten is toegestaan!!!
pi_95969764
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Hey!

Wat leuk je te zien weer en nog leuker om te horen dat het goed met je gaat :)

accountancy en informatica, dat klinkt goed!
Hallo Senesta :)

Jah ik ben bezig weer om mijn oude leven op te pakken een beetje. Genoeg gedwaald in mijn bestaan afgelopen jaren. Ben wat meer exact bezig. Maar niet tot het bizarre aantoe.

Getallen en cijfers die me nog steeds boeien en ga zo door.

Hoe gaat het met jou?
Genieten is toegestaan!!!
pi_95969865
Ik zat op twitter en kwam steeds bepaalde getallen tegen die precies leken te kloppen op mijn account. Een staatslot heb ik nu met bijna het getal 46664 erin. Getal van Nelson Mandela dus misschien win ik wel wat.

Staatslot laten uitprinten zonder zelf te kiezen voor eindcijfer. 46664 is een getal dat belangrijk voor me is.
Genieten is toegestaan!!!
pi_95969912
Het gaat gewoon erg lekker. Ik sla wel nog vaker nachten over omdat ik niet meer zo moe wordt maar met laptop is het in bed uit te houden. Dus be prepared als ik een nachtbraker ga worden hier ;)
Genieten is toegestaan!!!
pi_95970003
De getallen die ik overal tegenkom lijken te kloppen overal. Op Twitter de eerste keer echt weer in contact gekomen met de synchroniteit van cijfers. Cijfers vind ik echt zo boeiend. Call me nerd maar ik kan er niets aandoen. Wil er een heel topic aan gaan wijden hier nog een keer.

Voor later is dat. Blij dat ik weer hier ben. Straks even abonnement afsluiten weer. Volgens mij is mijn oude abonnement verlopen ondertussen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_95970067
Vandaag naar de Jan Linders geweest en bier, red bull plus lucky strike gekocht. Weer een getal dat leek te kloppen.

1919 als bedrag in euro's. 1990 afgerond naar beneden betalend met pinpas.

" This means something, this is improtant".

En zo kom ik de hele dag van die dingen tegen :)
Genieten is toegestaan!!!
pi_95970191
Laaste post klopt niet. Het was 19:91 afgerond naar 1990. Soms nog steeds iets te snel. Nog steeds dat ik alles exact wil noteren altijd.

Ben blij weer op FOK! te zijn :)
Genieten is toegestaan!!!
pi_95970451
Ik ben op dreef maar geen 3 A4'tjes meer. Twitter waar ik bijna 7000 berichten geschreven heb heeft me geleerd om meer kort en bondig te schrijven :)
Genieten is toegestaan!!!
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 21:29:10 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_95970588
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hallo Senesta :)

Jah ik ben bezig weer om mijn oude leven op te pakken een beetje. Genoeg gedwaald in mijn bestaan afgelopen jaren. Ben wat meer exact bezig. Maar niet tot het bizarre aantoe.

Getallen en cijfers die me nog steeds boeien en ga zo door.

Hoe gaat het met jou?
Prima :Y Ook nog altijd erg druk maar het gaat erg goed :Y
Hoe gaat het met je hondje?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_95970713
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef senesta het volgende:

[..]

Prima :Y Ook nog altijd erg druk maar het gaat erg goed :Y
Hoe gaat het met je hondje?
Fijn om te horen dat het goed met je gaat :)

Mijn hondje gaat het goed mee. Hij heeft alleen al vanaf geboorte een kromme poot maar die wil ik laten rechtzetten door een goede dierenarts als dat mogelijk is. Hij struikelt vaker over zijn eigen benen als ik met hem wandel.

Verder is mijn hond een stuk rustiger, misschien omdat ik ook rustiger ben nu. Zijn staart was altijd helemaal gekruld van de spanning en nu laat hij zijn staart vaker hangen wat voor mij een teken is dat hij zich eindelijk ook eens relaxed aan het voelen is.

10 jaar ondertussen maar hij zou zo kunnen meedoen met de 100 meter sprint op de Olympische hondenspelen :P
Genieten is toegestaan!!!
pi_95970826
Mijn dwergpapegaai is bijna 20 jaar oud en ook nog zo fit als een hoentje. Zelf groot gebracht heb ik hem toen hij hier uit het nest verstoten was door zijn ouders. We hebben een tijdje dwergpapegaaien gekweekt.

Die vogel is ook een 'geval' apart. Geweldig beest te noemen. Volgens mij haalt die nog wel de 100 jaar als het zo doorgaat.

Mijn oma die bijna 100 jaar is gaat het ook goed mee :) Alles gaat goed op dit moment volgens mij.
Genieten is toegestaan!!!
pi_95970898
Eindelijk heb ik het idee dat het leven me eens toelacht op dit moment. Vanaf geboorte tot een paar dagen geleden is mijn hele bestaan een grote hel geweest. Spanningen constant. Ben mijn hele leven vanaf kinds af aan overspannen geweest.
Genieten is toegestaan!!!
pi_95971160
Binnenkort het bios boekje kopen voor moderne computers. Ik wil wat gaan kloten in de bios van mijn laptop. Als experiment. Deze laptop is ver verslten dus binnenkort een DELL kopen.
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 25 april 2011 @ 22:09:19 #22
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95972735
Zow.. Ben benieuwd of we ook zulk mooi weer hebben met koninginnendag :)
Er was eens....
pi_95973162
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Maitje het volgende:
Zow.. Ben benieuwd of we ook zulk mooi weer hebben met koninginnendag :)
Ik schat de kans in dat dit jaar geweldig gaat zijn op de grootste feestdag in Nederland :)

Dit jaar niet veel activiteit voor mij. Volgend jaar wil ik naar Amsterdam.
Genieten is toegestaan!!!
  Grootste baggeraar 2022 maandag 25 april 2011 @ 22:35:57 #24
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95974167
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Topspin het volgende:
Eindelijk heb ik het idee dat het leven me eens toelacht op dit moment. Vanaf geboorte tot een paar dagen geleden is mijn hele bestaan een grote hel geweest. Spanningen constant. Ben mijn hele leven vanaf kinds af aan overspannen geweest.
Tip: lees het boek "de kracht van ja" van John Kalse eens. Super eenvoudig te begrijpen en gemakkelijk toe te passen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_95974185
Weet je waarom ik een gelukkig vrijgezel ben?

Omdat ik verliefd ben op het leven eindelijk. Ik heb het zo druk met van alles en nog wat dat ik tijd te kort kom.

Vandaag is zo snel voorbij gegaan. Ik keek om 1600 voor het eerst op de klok en dacht echt van. " Time is on my side".
Genieten is toegestaan!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')