Mooi pak, ben benieuwd hoe lang dat wit mooi blijft.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik zat er aan te denken om
dit twee delig pak te kopen
[ afbeelding ]
http://www.motoport.nl/ep(...)1/SubProducts/043651
¤600 is toch een redelijke prijs ??
maar ik doe het denk ik na dat ik mijn avb heb gedaan
Nat van zweet? Het heeft niet geregend dus dat moet bijna welquote:Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Lijkt me best netjes.
Zat zelfs eerst aan textiel te denken, maar vandaag was zelfs m'n spijkerbroek nat en ik word toch een mooi weer rijder. Na het papiertje ook maar eens op zoek naar zoiets
Ik zou alleen wel een losse broek en jas doen, kan je die jas nog eens uittrekken als je even ergens bent.
als je die houding ook tijdens je examen heb, kom je al een heel eind! tenminste dat is mijn mening, als je relax overkomt op de examinator kijkt hij al heel anders naar je (tenminste, dat was het eerste wat mijn examinator in de auto vroeg "Goh, volgens mij voel je je wel op je gemak in een grote auto, of niet?")quote:Op maandag 2 mei 2011 19:22 schreef WitteHamster het volgende:
Ik heb donderdag weer les, heb er echt zin in! Mijn instructeur ziet ook dat ik met veel plezier rijd. Het gaat ook redelijk goed vind ik zelf. Het is dan nog maar de tweede les maar goed, vertrouwen hebben en lol erin hebben toch?!
Hehe gelukkig nietquote:Op maandag 2 mei 2011 23:23 schreef rene90 het volgende:
Succes morgen, maar Knack, heb ej nu avd en avb op 1 dag gelijk?
Leer is slijtvast, maar niet waterdicht. Zit vaak het meest comfortabel omdat het naar je lichaam vormt. Textiel doet qua veiligheid niet onder voor leer, mits je een goed pak koopt natuurlijk. Voordelen van textiel is dat het goedkoper is vaak, en makkelijker als je woon/werk doet omdat je gewone kleding eronder kan doen. Het heeft dan ook zakken etc. Dat is het zo een beetje uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef thenxero het volgende:
Wat zijn eigenlijk de voordelen van textiel in vergelijking met leer en andersom?
Leer is net zo slijtvast als textiel, maakt geen kont uit, leer is ouderwets, duur en onpraktisch. zomerrijders in het leer zweten zich het apelazerus, en hoe ga je een leren pak wassen, hmm?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Leer is slijtvast, maar niet waterdicht. Zit vaak het meest comfortabel omdat het naar je lichaam vormt. Textiel doet qua veiligheid niet onder voor leer, mits je een goed pak koopt natuurlijk. Voordelen van textiel is dat het goedkoper is vaak, en makkelijker als je woon/werk doet omdat je gewone kleding eronder kan doen. Het heeft dan ook zakken etc. Dat is het zo een beetje uit mijn hoofd.
Crutch succes!!!quote:
Gefeliciteerd! Waar heb je afgereden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef knack het volgende:
[..]
Crutch succes!!!
Ik heb mijn avb gehaald! Was dan wel niet helemaal perfect, maar binnen is binnendus 2 down.. only one to go
Die langzame slolom ging de eerste keer uiterraard fout. Gelukkig ging de herkansing helemaal goed!
Voor de rest:
- lopen met de motor
- langzame slalom
- uitwijk oefening
- noodstop
- precisie stop
- achtje
- vertragings oefening
Hakken over de sloot valt wel mee toch, je mocht er zelfs nog 1 helemaal fout doen, dus ook in de herkansing nog fout.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Crutch het volgende:
Dames en heren ik ben zojuist geslaagd voor AVB!
Met de hakken over de sloot.
- Lopen met de motor en in het parkeervak zetten;
- Snelle slalom;
- Uitwijkoefening;
- Halve draai;
- Langzame slalom;
- Precisiestop (deed ik fout);
- Noodstop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |