waquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
2x gequote door appel binnen een minuut en iemand wou zijn piemel laten zien aan mij, mijn dag kan niet meer stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Kom ik nu in je lijstje?quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
2x gequote door appel binnen een minuut en iemand wou zijn piemel laten zien aan mij, mijn dag kan niet meer stuk!
quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Ez had flips toen als fuckbuddySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het bier lekker?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Eze is tof, leuke gozer, wat FOK! betreft zijn daar onjuiste verhalen, maar goed dat heb je met meets en dergelijke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, meets maken meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eze is tof, leuke gozer, wat FOK! betreft zijn daar onjuiste verhalen, maar goed dat heb je met meets en dergelijke.
Mijn netvlies....quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
de gouda onzin radio meet heeft niets kapot gemaakt
Haha, wie waren er mee dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
de gouda onzin radio meet heeft niets kapot gemaakt
Niets kapot gemaakt. Ik ga binnenkort nog in de stad met hem terrassen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True, meets maken meer kapot dan je lief is.
faye was daar niet, goudvis, snuf en lamaquote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, wie waren er mee dan?
goudvis, jij, faye? En verder?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |