John mayer isquote:
Ik ook!quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een nekpijn niet op aan te gluren,.
D'r laptop is traag en loopt vast, ze vroeg of ik het wilde doenquote:
Door jouquote:Op maandag 25 april 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe ik ook, en hou het topic in de gaten..
hoe kwam jij ook alweer op john mayer?
Nu nog wat aankomen!quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme man, ik lijk wel op Heloef met dit kleurtje.
Nah, ik heb er liever wat afquote:
Zien!!quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme man, ik lijk wel op Heloef met dit kleurtje.
Dat had ik al begrepen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D'r laptop is traag en loopt vast, ze vroeg of ik het wilde doen
[..]
Door jou
Minder zuipen en meer sporten dan babequote:
Boobmassage?quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb massage nodigen kleinere boobs
Ik heb ook een massage nodig, maar dan voor mijn rug.quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb massage nodigen kleinere boobs
www.heloef.nlquote:
Mja, wat ik nu doe is precies andersomquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder zuipen en meer sporten dan babe
Nee is niet nodig.quote:
Ik wil ook kleinere boobsquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodig, maar dan voor mijn rug.
Mijn boobs zijn klein genoeg.
Wat is dat nu weer voor stom advies?quote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder zuipen en meer sporten dan babe
Voortaan maar nuchter chicks hosselen in de kroeg danquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
www.heloef.nl
[..]
Mja, wat ik nu doe is precies andersom
Ik weet hoe lekker hij is met net iets minder buikquote:
Dit dusquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wij willen dat niet. En pics, gewoon, ter keuring
Na koninginnendag danquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voortaan maar nucjter chicks hosselen in de kroeg dan
Dan nog Hups, nooit het advies geven om minder te drinken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet hoe lekker hij is met net iets minder buik
Randje spek mag bestquote:
Goed planquote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Na koninginnendag dan [ afbeelding ]
Jij ziet je inkomsten direct halveren zeker?quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog Hups, nooit het advies geven om minder te drinken.
Ohja, ik ga 'm nog even voor je oppoetsenquote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan![]()
En wanneer kom je weer naar Emmen? Ik heb van de week een echt koffiezetapparaat![]()
Dus geen senseo om mee wakker te worden maar echte koffie, op bed. Just the way you like it
Er was er ook een met "Aight1 is geen homofiel".quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef aight1 het volgende:
Eerste goede TT in heel de Radio ONZ geschiedenis.
quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ohja, ik ga 'm nog even voor je oppoetsen
Ehm, na koninginnendag?quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan![]()
En wanneer kom je weer naar Emmen? Ik heb van de week een echt koffiezetapparaat![]()
Dus geen senseo om mee wakker te worden maar echte koffie, op bed. Just the way you like it
Klinkt matigquote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er was er ook een met "Aight1 is geen homofiel".
Omzet in de kroeg is al een stuk minder.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ziet je inkomsten direct halveren zeker?
Week erna?quote:
Kijk jij niet mee dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Week erna?![]()
Week daarna kan jij niet, dan wil je voetbal kijken met je vriendjes
Als het een mooi-weer-weekend is ga ik al vissenquote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Week erna?![]()
Week daarna kan jij niet, dan wil je voetbal kijken met je vriendjes
Vooral 15 mei voor julliequote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het een mooi-weer-weekend is ga ik al vissen
En mei gaat de mooiste maand van het jaar worden
Huppelkind krijgt een baardagaam en is jarig danquote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het een mooi-weer-weekend is ga ik al vissen
En mei gaat de mooiste maand van het jaar worden
Twente kampioenquote:
Sowieso niet bij zijn vriendjes neequote:
Nee!quote:
quote:
Ik ga luisterenquote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen van 21:00 - 22:00 alleen maar muziek uit mijn geboortjejaar: 1987
broekiequote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen van 21:00 - 22:00 alleen maar muziek uit mijn geboortjejaar: 1987
quote:
Ben je er al klaar voor?quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind krijgt een baardagaam en is jarig dan
Gelukkig nog iemand die me steuntquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig nog iemand die me steunt![]()
Als je die er maar uit laat.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn jaar heeft tenminste de rickroll
daardoor ben je nog steeds een broekiequote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn jaar heeft tenminste de rickroll
Twente een provincie?quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]tuurlijk.. ik volg geen voetbal.. maar als ik ergens voor moet zijn.. dan is het twente... omdat twente na drenthe de beste provincie is.
Hoooh, twente is GEEN provincie hèquote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]tuurlijk.. ik volg geen voetbal.. maar als ik ergens voor moet zijn.. dan is het twente... omdat twente na drenthe de beste provincie is.
Absoluut helemaal niet.quote:
Niet al te snugger, die Drentenaren. Dat blijkt wel weer.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoooh, twente is GEEN provincie hè
Heb m gister nog aangevraagd op Draakjequote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Als ik hem erin zet wordt dat mijn slechtste nummer
Begin er dan mee, heb je het slechtste gehadquote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je beste nummer.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet zo goed waarom je een baardagaam koopt... Echt niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut helemaal niet.
Heb jou sowieso nodig voor de aanschaf van dat ding
Ja.. nee.. dat zijn geen grapjesquote:
Ik moet mee uitzoeken?quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut helemaal niet.
Heb jou sowieso nodig voor de aanschaf van dat ding
ghehehe ik vond het behoorlijk grappig andersquote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja.. nee.. dat zijn geen grapjes![]()
Ik vergeef t jequote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehehe ik vond het behoorlijk grappig anders![]()
Ja alsof iemand gelooft dat je het expres doetquote:
die had ik verwachtquote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alsof iemand gelooft dat je het expres doet![]()
Ik ben bang voor mijn zoon. Het onderwijs hier is schijnbaar zo extreem slecht
Waarom ben je bang dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mijn zoon. Het onderwijs hier is schijnbaar zo extreem slecht
Jaquote:
Kijk dan naar knetter haar taalfaal en provinciefaal!!!quote:
Zelfde als toen bij dat programma Lekker Slim. Noem 3 provincies: Groningen, Amsterdam en de Achterhoekquote:
Iets meer rock aubquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets meer rock aub
Ik ben die boem boem inmiddels echt spuugzat
Drenthe zekerquote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dan naar knetter haar taalfaal en provinciefaal!!!
Zo slecht is het onderwijs hier. Mijn zoon gaat datzelfde slechte onderwijs krijgen
je moet mij niet als voorbeeld nemen.. ik ben wel het ergste van hele provincie hoorquote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo slecht is het onderwijs hier. Mijn zoon gaat datzelfde slechte onderwijs krijgen
geniaal tochquote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zelfde als toen bij dat programma Lekker Slim. Noem 3 provincies: Groningen, Amsterdam en de Achterhoek![]()
Jaquote:
Gelukkig ben jij de enige drent die ik kenquote:Op maandag 25 april 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet mij niet als voorbeeld nemen.. ik en wel het ergste van hele provincie hoor
Ja, het is ontzettend gaafquote:
Dan snap ik niet waarom je in daar bent gaan wonen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf ook al jaren af!quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je in daar bent gaan wonen?
je meest dan wel heel veel leuke mensen hoorquote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
[..]
Gelukkig ben jij de enige drent die ik ken![]()
Mijn ex was ook al zo'n faalhaas op het gebied van taal en algemene kennis.
Que?quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je meest dan wel heel veel leuke mensen hoor
Drenten zijn beregezellig
Ik heb dezelfde ervaring als Knetter.quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Die stugge sukkels hier gezellig?
je gaat af van je ghettoquote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Die stugge sukkels hier gezellig?
Neuken?quote:Op maandag 25 april 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Let's talk about sex!!
Dus... wie begint?
Oh noes.quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gaat af van je ghetto![]()
maar ja.. de meeste drenten hebben het niet zo op westerlingen.. dus tja.. dat helpt je ook niet echt
Nee ik woon pas 2 maanden in de ghetto. Ik ga af op jaren in Emmen wonen en toen ik nog bij het callcenter werkte was drenthe de provincie from hell om te moeten bellenquote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ja.. de meeste drenten hebben het niet zo op westerlingen.. dus tja.. dat helpt je ook niet echt
Pff als het ff kanquote:
Dus continue de westside representen kunnen ze niet waarderen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pain- SHut your mouht?quote:
nee drenten zijn beregezellig, mits je ze een eerlijke kans geeft.quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik woon pas 2 maanden in de ghetto. Ik ga af op jaren in Emmen wonen en toen ik nog bij het callcenter werkte was drenthe de provincie from hell om te moeten bellen![]()
Oh dus ze hebben het niet op westerlingen, gaan dan stug en nors doen en toch moet ik ze gezellig vinden?
Je spreekt jezelf min of meer tegen hoor kkj
Nuchtere Tukkersquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik woon pas 2 maanden in de ghetto. Ik ga af op jaren in Emmen wonen en toen ik nog bij het callcenter werkte was drenthe de provincie from hell om te moeten bellen![]()
Oh dus ze hebben het niet op westerlingen, gaan dan stug en nors doen en toch moet ik ze gezellig vinden?
Je spreekt jezelf min of meer tegen hoor kkj
Het is ook wel lame om in Drenthe steeds te gaan verkondigen hoe gaaf Rotterdam (of wat dan ook) wel niet is en hoe graag je er zou willen wonenquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus continue de westside representen kunnen ze niet waarderen?
Ik dacht dat de east west beef wel gesetteld was.
Maar goed dat mijn tattoeage niet zichtbaar is dan.
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee drenten zijn beregezellig, mits je ze een eerlijke kans geeft.
Met die instelling van jou, gaan ze je niet zo snel een kans geven denk ik
Rotterdam de gekstuh1!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook wel lame om in Drenthe steeds te gaan verkondigen hoe gaaf Rotterdam (of wat dan ook) wel niet is en hoe graag je er zou willen wonen
Dan zou ik ook denken van tief dan lekker op
Exactquote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook wel lame om in Drenthe steeds te gaan verkondigen hoe gaaf Rotterdam (of wat dan ook) wel niet is en hoe graag je er zou willen wonen
dat is emmenquote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA
Nog voordat we het huis hadden gekocht had mijn drentse buurvrouw al aan iedereen in de straat verteld dat er een rotterdamse kwam wonen. Toen ik me ging voorstellen toen we er net woonden werden de deuren in mn gezicht dichtgeslagen![]()
En dan ligt het aan mij?
Ik wil helemaal niet in Rotterdam wonen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik serieus nog nooit gedaan.quote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dan ook OF WAT DAN OOK. Maar daar lees je voor het gemak overheen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in Rotterdam wonen.
Als ik moet verhuizen naar een stad dan word het Amsterdam.
Is ook een stukje oons kent oonsquote:Op maandag 25 april 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA
Nog voordat we het huis hadden gekocht had mijn drentse buurvrouw al aan iedereen in de straat verteld dat er een rotterdamse kwam wonen. Toen ik me ging voorstellen toen we er net woonden werden de deuren in mn gezicht dichtgeslagen![]()
En dan ligt het aan mij?
Ik doel ook niet specifiek op jou en ik denk ook niet dat jij dat doetquote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik serieus nog nooit gedaan.
Weet je Emmen is prachtig om te wonen. Hell om naar het centrum te gaan moet ik door een bos heen![]()
Maar die instelling van zij komt uit rotterdam DUS zij is asociaal ben ik in de afgelopen 4 jaar iets te vaak tegengekomen.
En dan ook nog voordat ik ook maar 1 woord heb gezegd.
Over vooroordelen gesproken
Ja stel je voor dat je nieuwe mensen leert kennen enzquote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is ook een stukje oons kent oons
Ja sommige mensen zijn idd mensenschuw ( ik nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je nieuwe mensen leert kennen enz![]()
Ach ik vind het best. Ik ga kleding om mn kont gooien en wat te eten scoren
Mjah mijn verhuizing naar Emmen was ook niet geheel vrijwillig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel ook niet specifiek op jou en ik denk ook niet dat jij dat doetMaar mensen die dat doen bestaan, dan snap ik niet waarom je daar naartoe verhuisd in the first place.
Ik lees selectief Samzz.quote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dan ook OF WAT DAN OOK. Maar daar lees je voor het gemak overheen?
Lijkt t wel opquote:
Succesquote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan douchen en scheren enzo, later
Ik vind dat idd ook niet echt prettig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit wil ik niet horen op de radio onlogisch!
Ook zo'n smerige eastsiderquote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
puff daddy, p.diddy. dady. diddy dinges
Origineel is 1000x beterquote:
Sean Combs dusquote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
puff daddy, p.diddy. dady. diddy dinges
P.Diddy en Faith Evans - I'll be missing youquote:
Waar haal je al die liefde vandaan ?quote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
Unchained Melody
Nog meer liefde voor de DJ
NEGERRRRRRquote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Of jij, met je te dikke boobs. Pics, neger.
Ik loop over van de liefde die ik weg kan gevenquote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waar haal je al die liefde vandaan ?
Wat moet je nou?quote:
Ik wil wel wat van je.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop over van de liefde die ik weg kan geven
wat hij zegt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi
SUP POPS, ga jij ns ff uitzenden op die apparatuur van koelkast
Hij gaat dan ook stiekem over jou hihiquote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kelly familie.. nooit toegeven.. maar stiekem is dit wel een heel mooi nr
ik vind jou ook lievquote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij gaat dan ook stiekem over jou hihi
Morgen kom je toch weer deze richting in, kun je dan niet even doorreizen?quote:
Nee joh, niemand die naar mij wil luisterenquote:Op maandag 25 april 2011 20:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi
SUP POPS, ga jij ns ff uitzenden op die apparatuur van koelkast
Ik welquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee joh, niemand die naar mij wil luisteren
Waarheen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen kom je toch weer deze richting in, kun je dan niet even doorreizen?
ik heb nog helemaal niet gehoord hoe de date was...quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen.. tot later vanavond
NUTTIG!quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Welke datequote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niet gehoord hoe de date was...
hoor je nog wel vandaag of morgenquote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niet gehoord hoe de date was...
Komop met die info knetter.quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoor je nog wel vandaag of morgen
Ik eis details.quote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, geen fokker, maar meer weet ik dus ook niet, behalve dat ze een date had...
Ja ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Na dit nummer gok ikquote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zou je kunnen zeggen wanneer je stopt?
Nietquote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef EggsTC het volgende:
fluffehhhhhhh wanneer ga jij ns uitzenden
Jawel, maar waar moet ik naar doorreizenquote:
quote:
Ik zal je even dm'en.quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet
[..]
Jawel, maar waar moet ik naar doorreizen
naisquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef ElmoFan het volgende:
wat vonden jullie van mijn ubercoole comeback jingle?
Toppiequote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef ElmoFan het volgende:
wat vonden jullie van mijn ubercoole comeback jingle?
quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peerd vind het ook niet leuk dat je niet uitzend
Waarom zit je op zolder dan?quote:
zijn die er nog...? Volgens mij bestaan die dingen niet meerquote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef ElmoFan het volgende:
heeft iemand nog een linkje naar waar ik de jingles kan vinden? Ik heb ze allemaal verwijderd toen
Oei.... Peerd kan ik niet negeren hequote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peerd vind het ook niet leuk dat je niet uitzend
dat weet ikquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat doe jij/doet je progje toch echt zelf
meen je dit?quote:Op maandag 25 april 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Echt lekker, zo'n rocknummer en dan even dubstep ertussendoor. Moet ik onthouden.
Kan ik ook wel waarderen, eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Echt lekker, zo'n rocknummer en dan even dubstep ertussendoor. Moet ik onthouden.
dat is waar.quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, anders zou er wel een andere PI voor mijn post staan
quote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
en zo heeft ook dit nummer met pasen te maken
t mag van mijquote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou, aangezien ik nergens meer heen ga vanavond ga ik maar aan 't bier..
is die ook uit jouw geboortejaar dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik heb het voor elkaar gekregen om geen Rick Astley in m'n show te stoppen
Daarvoor in de plaats wel een zooi andere foute liedjens
Jepquote:Op maandag 25 april 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is die ook uit jouw geboortejaar dan?
Tjah, ik hoef Myra niet te halen want die is nogsteeds ziek, andere vriendin komt ook niet want die zat een uur geleden nog ergens te eten..quote:
SPOILER: muziek 1987, volgens wikiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik EIS rickquote:Op maandag 25 april 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
Oh en ik heb het voor elkaar gekregen om geen Rick Astley in m'n show te stoppen
Daarvoor in de plaats wel een zooi andere foute liedjens
goed hoorquote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef quaas het volgende:
Ja, ik verveel me best wel, hoe is het hier?
Ongelooflijk kuthumeur aanwezig hierquote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef quaas het volgende:
Ja, ik verveel me best wel, hoe is het hier?
Graag gedaanquote:
jaquote:Op maandag 25 april 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
of ga je deze echt helemaal draaien zonder verkloteringen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |