John mayer isquote:
Ik ook!quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een nekpijn niet op aan te gluren,.
D'r laptop is traag en loopt vast, ze vroeg of ik het wilde doenquote:
Door jouquote:Op maandag 25 april 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe ik ook, en hou het topic in de gaten..
hoe kwam jij ook alweer op john mayer?
Nu nog wat aankomen!quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme man, ik lijk wel op Heloef met dit kleurtje.
Nah, ik heb er liever wat afquote:
Zien!!quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme man, ik lijk wel op Heloef met dit kleurtje.
Dat had ik al begrepen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D'r laptop is traag en loopt vast, ze vroeg of ik het wilde doen
[..]
Door jou
Minder zuipen en meer sporten dan babequote:
Boobmassage?quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb massage nodigen kleinere boobs
Ik heb ook een massage nodig, maar dan voor mijn rug.quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik heb massage nodigen kleinere boobs
www.heloef.nlquote:
Mja, wat ik nu doe is precies andersomquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder zuipen en meer sporten dan babe
Nee is niet nodig.quote:
Ik wil ook kleinere boobsquote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodig, maar dan voor mijn rug.
Mijn boobs zijn klein genoeg.
Wat is dat nu weer voor stom advies?quote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder zuipen en meer sporten dan babe
Voortaan maar nuchter chicks hosselen in de kroeg danquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
www.heloef.nl
[..]
Mja, wat ik nu doe is precies andersom
Ik weet hoe lekker hij is met net iets minder buikquote:
Dit dusquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wij willen dat niet. En pics, gewoon, ter keuring
Na koninginnendag danquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voortaan maar nucjter chicks hosselen in de kroeg dan
Dan nog Hups, nooit het advies geven om minder te drinken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet hoe lekker hij is met net iets minder buik
Randje spek mag bestquote:
Goed planquote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Na koninginnendag dan [ afbeelding ]
Jij ziet je inkomsten direct halveren zeker?quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog Hups, nooit het advies geven om minder te drinken.
Ohja, ik ga 'm nog even voor je oppoetsenquote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan![]()
En wanneer kom je weer naar Emmen? Ik heb van de week een echt koffiezetapparaat![]()
Dus geen senseo om mee wakker te worden maar echte koffie, op bed. Just the way you like it
Er was er ook een met "Aight1 is geen homofiel".quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef aight1 het volgende:
Eerste goede TT in heel de Radio ONZ geschiedenis.
quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ohja, ik ga 'm nog even voor je oppoetsen
Ehm, na koninginnendag?quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed plan![]()
En wanneer kom je weer naar Emmen? Ik heb van de week een echt koffiezetapparaat![]()
Dus geen senseo om mee wakker te worden maar echte koffie, op bed. Just the way you like it
Klinkt matigquote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Er was er ook een met "Aight1 is geen homofiel".
Omzet in de kroeg is al een stuk minder.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ziet je inkomsten direct halveren zeker?
Week erna?quote:
Kijk jij niet mee dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Week erna?![]()
Week daarna kan jij niet, dan wil je voetbal kijken met je vriendjes
Als het een mooi-weer-weekend is ga ik al vissenquote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Week erna?![]()
Week daarna kan jij niet, dan wil je voetbal kijken met je vriendjes
Vooral 15 mei voor julliequote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het een mooi-weer-weekend is ga ik al vissen
En mei gaat de mooiste maand van het jaar worden
Huppelkind krijgt een baardagaam en is jarig danquote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het een mooi-weer-weekend is ga ik al vissen
En mei gaat de mooiste maand van het jaar worden
Twente kampioenquote:
Sowieso niet bij zijn vriendjes neequote:
Nee!quote:
quote:
Ik ga luisterenquote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen van 21:00 - 22:00 alleen maar muziek uit mijn geboortjejaar: 1987
broekiequote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen van 21:00 - 22:00 alleen maar muziek uit mijn geboortjejaar: 1987
quote:
Ben je er al klaar voor?quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind krijgt een baardagaam en is jarig dan
Gelukkig nog iemand die me steuntquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig nog iemand die me steunt![]()
Als je die er maar uit laat.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn jaar heeft tenminste de rickroll
daardoor ben je nog steeds een broekiequote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn jaar heeft tenminste de rickroll
Twente een provincie?quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]tuurlijk.. ik volg geen voetbal.. maar als ik ergens voor moet zijn.. dan is het twente... omdat twente na drenthe de beste provincie is.
Hoooh, twente is GEEN provincie hèquote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]tuurlijk.. ik volg geen voetbal.. maar als ik ergens voor moet zijn.. dan is het twente... omdat twente na drenthe de beste provincie is.
Absoluut helemaal niet.quote:
Niet al te snugger, die Drentenaren. Dat blijkt wel weer.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoooh, twente is GEEN provincie hè
Heb m gister nog aangevraagd op Draakjequote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Als ik hem erin zet wordt dat mijn slechtste nummer
Begin er dan mee, heb je het slechtste gehadquote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je beste nummer.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet zo goed waarom je een baardagaam koopt... Echt niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut helemaal niet.
Heb jou sowieso nodig voor de aanschaf van dat ding
Ja.. nee.. dat zijn geen grapjesquote:
Ik moet mee uitzoeken?quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut helemaal niet.
Heb jou sowieso nodig voor de aanschaf van dat ding
ghehehe ik vond het behoorlijk grappig andersquote:Op maandag 25 april 2011 19:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja.. nee.. dat zijn geen grapjes![]()
Ik vergeef t jequote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehehe ik vond het behoorlijk grappig anders![]()
Ja alsof iemand gelooft dat je het expres doetquote:
die had ik verwachtquote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alsof iemand gelooft dat je het expres doet![]()
Ik ben bang voor mijn zoon. Het onderwijs hier is schijnbaar zo extreem slecht
Waarom ben je bang dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mijn zoon. Het onderwijs hier is schijnbaar zo extreem slecht
Jaquote:
Kijk dan naar knetter haar taalfaal en provinciefaal!!!quote:
Zelfde als toen bij dat programma Lekker Slim. Noem 3 provincies: Groningen, Amsterdam en de Achterhoekquote:
Iets meer rock aubquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets meer rock aub
Ik ben die boem boem inmiddels echt spuugzat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |