Combinatie van homo en ander tuig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik twijfel nog even onder welke definitie ik wil vallen, daar kom ik later op terug.
wutquote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Combinatie van homo en ander tuig.
hallo mijn naam is henk en hoe groot is jouw piemel? groetjes ilonaquote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef gastwatdefok het volgende:
ik val onder Heameaux
rolt zo lekker van je tong
watquote:Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hallo mijn naam is henk en hoe groot is jouw piemel? groetjes ilona
Was een compliment.quote:
Het heeft wel een hoog duplo-gehalte, maar ziet er praktisch uit hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn zelfgebouwde terashaard heeft wel iets oers.
[ afbeelding ]
Jawel zelfgebouwd, stoer mannelijk he?
[ afbeelding ]
Ok jij bent dan ander tuig met een vleugje heameauxquote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Was een compliment.
[..]
Het heeft wel een hoog duplo-gehalte, maar ziet er praktisch uit hoor.
haaaai nog veel gebatst in ruil voor breezers?quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hallo alles goed?[ afbeelding ]
nee ik durfde nietquote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
haaaai nog veel gebatst in ruil voor breezers?
Daar kan ik mee leven, denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ok jij bent dan ander tuig met een vleugje heameaux
doe je al 19 jaar, dusjaquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven, denk ik.
Ik voor iedereen behalve mijn oudersquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef gastwatdefok het volgende:
is iedereen hier trouwens openlijk gay?
Ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef gastwatdefok het volgende:
lol andersom hierquote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik voor iedereen behalve mijn ouders
warum nicht?quote:
Website TheaterMaMa: gay.nl/mamaquote:
Ik zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
lol andersom hier
[..]
warum nicht?
Terwijl nergens voor nodigquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase.
Een beetje prehistorisch dorpquote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn zelfgebouwde terashaard heeft wel iets oers.
[ afbeelding ]
Jawel zelfgebouwd, stoer mannelijk he?
[ afbeelding ]
ik heb ook een jaar in ontkenning gezeten, toen ik 15 en een half was tot 16 jaarquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase.
Hoezo ben je niet out dan? (zegt degene die op zijn 21e pas out ging)quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik heb ook een jaar in ontkenning gezeten, toen ik 15 en een half was tot 16 jaar
quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje prehistorisch dorp![]()
Of in jouw geval dan: Prehysterisch
Jij bent er -volgens mij- ook best wel vroeg bij.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik heb ook een jaar in ontkenning gezeten, toen ik 15 en een half was tot 16 jaar
naar een aantal in mijn klas wel ja, ik straal het namelijk totaal niet uit, een iemand in mijn klas kwam erachter omdat ik in mijn WoW guild er heel openlijk over benquote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet out dan? (zegt degene die op zijn 21e pas out ging)
klopt jaquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jij bent er -volgens mij- ook best wel vroeg bij.
Ik werd meer een beetje gek van het idee dat ik maar alleen was en zo nooit een vriendje zou vindenquote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb er ook wel behoefte aan, word beetje schijtziek van mensen die chimeiden aan mij proberen te hosselen.
DnB!
is opzich wel grappig, omdat niemand het van mij verwacht, en er 2 jongens in m'n klas zijn die best wel het stereotype passenquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik werd meer een beetje gek van het idee dat ik maar alleen was en zo nooit een vriendje zou vinden(niet dat het geholpen heeft, maar ach)
quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb er ook wel behoefte aan, word beetje schijtziek van mensen die chimeiden aan mij proberen te hosselen.
DnB!
Dat komt vanzelf ooit.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik werd meer een beetje gek van het idee dat ik maar alleen was en zo nooit een vriendje zou vinden(niet dat het geholpen heeft, maar ach)
Hehe, jij valt op de stereotiepe homo's?quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
is opzich wel grappig, omdat niemand het van mij verwatcht, en er 2 jongens in m'n klas zijn die best wel het stereotype passen
( laat ik nou op allebei geilen)
ik val op de lichtelijk nerdy, stille, kleine jongensquote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat komt vanzelf ooit.![]()
[..]
Hehe, jij valt op de stereotiepe homo's?
Ik kan 'm hier niet bekijken met een duits IP-adres.quote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef gastwatdefok het volgende:
deze vindt iedereen gewoon prachtig, kan niet anders
kut ik moet oppassen voor jou dusquote:Op maandag 25 april 2011 20:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik val op de lichtelijk nerdy, stille, kleine jongens
zit bijvoorbeeld een jonge bij mij op school die gewoon zo adorable is :3
wees blijquote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik kan 'm hier niet bekijken met een duits IP-adres.
hohoho pheutoquote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
kut ik moet oppassen voor jou dus
al ben ik niet klein, maar ach
waarom, is mooi liedjequote:
I'm anonymous! Tenzij ik mijn cam aanzet op arg7 (die slowchat)quote:Op maandag 25 april 2011 20:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
hohoho pheuto
[..]
waarom, is mooi liedje
quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als iemand mij nu zou filmen had je echt het gayste dansje ooit gezien
Bwhihi.quote:
Ik ben niet openlijk hetero.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef gastwatdefok het volgende:
hihihihiquote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet openlijk hetero.
Ben jij de HBO serie Game of Thrones ook aan het volgen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet openlijk hetero.
Ik lig er ook al inquote:
Ik welquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef gastwatdefok het volgende:
Ik heb deel 1 gezien, en deel 2 gedownload. Maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ben jij de HBO serie Game of Thrones ook aan het volgen?
Maar out tov familie & vrienden. En sommige collega's weten het, maar ik weet eigenlijk niet precies wie wel en wie niet.quote:
Nou mijn ouders waren redelijk prehistorisch in hun gedachten...quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
tegenwoordig is het ook een stuk makkelijker om uit de kast te komen denk ik.
Toen ik jong was en uit de kast kwam was ik de enige openlijke in het dorp.
Toen werd je er nog om gekastijd...
Generatiekloofjequote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar TV, jij bent ook niet de generatie van "tegenwoordig".
Ik ben 3 jaar geleden pas uit de kast gekomen he...quote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar TV, jij bent ook niet de generatie van "tegenwoordig".
Ja, maar jouw ouders zijn nog van een oudere stempel dan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar geleden pas uit de kast gekomen he...
ja helaas wel jaquote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jouw ouders zijn nog van een oudere stempel dan.
geen foto's zonder toestemming posten!quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was weer een parkdagje.
Maar wel weer ff de laatste.
Ja, ja, hangjongere zijn is een zwaar leven.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
geen foto's zonder toestemming posten!
ja morgen wacht ons weer noeste arbeidquote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Ang3l het volgende:
mail ze maarquote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar er zitten wel leuke van je tussen
ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 gezien, en deel 2 gedownload. Maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Is die verhoging niet gewoon van het ontbijten in 't zonnetje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb 37,6 C, genoeg om me ziek te voelen, maar te weinig om me ziek te melden.
Het trieste vind ik eigenlijk nog het personeel. Dat die 2 ghetto kampwijven er op los slaan (uit een ander filmpje vanwege het feit omdat het slachtoffer heel kort met "Her man" had gepraat, niet omdat ze zag dat het een transeksueel was) kan ik nog toewijzen aan gebrek aan intelligentie, achtergrond en weet ik 't allemaal (nee, zeer zeker geen excuus). Maar dat een manager niets doet dan een paar keer "back off" roepen en er 1x naartoe lopen..... dat vind ik echt onvergeeflijk. Om nog maar te zwijgen over het giechelende personeel wat gewoon door blijft filmen, niet de politie belt maar zelfs tegen die hoeren zegt "Ren, de politie komt er aan". Dat vind ik eigenlijk nog VEEL erger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja was heel triest, dat filmpje van de McD.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:41 schreef TheVulture het volgende:
De laatste keer dat ik heb gevochten was op de basisschool
Vergeef mij de associatie, maar ik moet nu denken aan Billy Mack en zijn producer in Love Actually.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Erik & Ang3l, volgens mij worden jullie toch ooit nog een stel. Misschien duurt het nog 5 tot 10 jaar, maar toch.
Aww, een echte G_E en G_L deel 2quote:
Tof.quote:
Reintjuh!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Hey Vlarpje.....
Herken je de kapper uit bovenstaand reclame filmpje?
Ik zag hem gister toevallig op tv en dacht "Huh? WTF?"
Ja die jaquote:
Aparte belichtingquote:
zal ik hem komen maken dan?quote:
Deel 2 heb ik nu ook gezien en ehm... Kweenie. Ik ben niet enthousiast, iets te veel bloed & tieten, maar ik ga deel 3 ook nog wel kijken, denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 22:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 gezien, en deel 2 gedownload. Maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
Ik deel 1 gedownloadkocht als ebook bij Amazon, maar moet er nog aan beginnen. (Eerst andere boeken die ik nog moet lezen.)quote:
Omdat na een paar duizend topics je daar wel klaar mee bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom heeft deze reeks eigenlijk niet een mooie SC OP?
Dat kan ook - als je dat lastig vindt - zonder woorden, middels het dragen van een T-shirt met de tekstquote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef gastwatdefok het volgende:
binnekort maar eens de rest ook vertellen
Welcome to HBO.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Deel 2 heb ik nu ook gezien en ehm... Kweenie. Ik ben niet enthousiast, iets te veel bloed & tieten, maar ik ga deel 3 ook nog wel kijken, denk ik.
Ja precies! Nou.... er zitten genoeg creabea's onder ons..... en dat we dan de mooiste middels ene echte G_E poll kiezen of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat we te lui waren. Er was er wel ooit een. Maar misschien dat het nu wel weer een keertje kan, met de nieuw-topic-knop heb je dat gedoe met een OP maken ook niet meer natuurlijk.
Het is dinsdag?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom is er geen sneak preview/sneak vanavond?
Dan moet de boodschap wel duidelijk zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook - als je dat lastig vindt - zonder woorden, middels het dragen van een T-shirt met de tekst
"Only my boyfriend knows I'm gay"
Dat is de sneak-dag in Eindhoven.quote:
of gewoon me facebook open laten staan op schoolquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook - als je dat lastig vindt - zonder woorden, middels het dragen van een T-shirt met de tekst
"Only my boyfriend knows I'm gay"
Wat een vertrouwen in je schoolgenoten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:30 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
of gewoon me facebook open laten staan op school
lol hoebedoel je, ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in je schoolgenoten.
Maar als je het open laat staan, kan toch iedereen er gebruik/misbruik van maken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
lol hoebedoel je, ik weet wie ik wel en niet kan vertrouwen
ja, en na 5 minuten is je account gemold: password gereset en gebeurt er weet-ik-wat mee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar als je het open laat staan, kan toch iedereen er gebruik/misbruik van maken?
ik bedoel als in ik erbij zitten en dan kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar als je het open laat staan, kan toch iedereen er gebruik/misbruik van maken?
Het klinkt wel een beetje omslachtig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik bedoel als in ik erbij zitten en dan kijken
derpderpquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje omslachtig.
een paar, 3 of 4quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het probleem precies? Op school weten ze niet dat je homo bent?
mmmhmhquote:
Wat let je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mmmhmh![]()
weet niet waarom maar liefst zou ik dat nog een paar mensen het weten (goede vrienden etc.)
Nou, dan die gewoon vertellen als je het graag wil vertellen. Ik ben nooit echt een voorstander van het omslachtige gedoe met briefjes of ergens mee mee laten kijken ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
mmmhmh![]()
weet niet waarom maar liefst zou ik dat nog een paar mensen het weten (goede vrienden etc.)
Hangt van je doel af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb me net weer eens aangemeld op Gay.nl.
Zijn er eigenlijk andere vergelijkbare websites of is gay.nl dé website?
Ik vind het eigenlijk ook maar niks, althans de vorige keer dat ik heb ingelogd. Die berichten die je af-en toe krijgt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook nog gayromeo.com(/.nl?), maar ik heb altijd het idee dat het daar (nog) meer op seks gericht is. Al heb ik er ooit een profiel gehad. Maar gay.nl is het toch wel echt voornamelijk denk ik. Al vind ik het niet zo.
Um, alles behalve seks.quote:
Furaffinity.com?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Downelink? Dudesnude? Expreszo? Facebook?
Klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jij vind naakte kerels gewoon oké.
Chinezen zijn profielloosquote:
Wie is Flip?quote:
Val jij ook al op kleuters?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Qua looks verdient Zweden wel 12 punten dit jaar bij het Songfestival
Hoe oud issie? 16?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Qua looks verdient Zweden wel 12 punten dit jaar bij het Songfestival
Dat vind ik zo dan wel weer sexyquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft wel borsthaar. Maar ja, dat had ik ook op mijn 15e.
Die jongen is begin 20 ofzo... en ik hoef er verder geen relatie mee he... daar hebben we Tomasso al voorquote:
Volgens mij laat Tomasso zich niet wegpestenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Tomasso is de nieuwe Nathan? Inclusief het weggepest worden?
Wel door een tent vol dertigers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij laat Tomasso zich niet wegpesten
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel door een tent vol dertigers.
En ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft wel borsthaar. Maar ja, dat had ik ook op mijn 15e.
Daar komt je vriend vandaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog eens een half jaar een Parshipprofiel gehad ooit... dat was echt zo'n weggegooid geld
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Daar komt je vriend vandaan?
![]()
Ik denk dat gay.nl er dan nog het dichtste bij zit. Oke, daar zitten er ook op voor sex, en voor daten, maar je kan het ook voor andere doeleinden gebruiken zoals puur en alleen ouwehoeren op chats of met berichten of op het forum. Daarbij zijn gayromeo, homo.nl en gaydar wel echt veel meer op sex(dates) gericht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Overigens zijn er voor zover ik weet geen "normale" profielensites (denk aan Facebook) specifiek voor homo's. Er is altijd wel een dating en/of erotisch aspect.
Waarom haal jij toch altijd veel plezier uit het feit dat ik belachelijk gemaakt wordtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
G_E, wat ik soms ook van je zeg, ik kan je best waarderen meestal.
Het gaat me niet per se om jou. Dat jij in deze slachtoffer bent is buiten het punt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom haal jij toch altijd veel plezier uit het feit dat ik belachelijk gemaakt wordt
Van jou kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat me niet per se om jou. Dat jij in deze slachtoffer bent is buiten het punt.
Dat imago is toch al verpestquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook gewoon tof dat anderen de grapjes maken die ik niet wil maken omdat ze dan mijn imago zouden kunnen schaden.
Ik dacht hetzelfde, maar ik was ook bang voor imagoschade.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Ang3l het volgende:
Nu we weten dat je zo vals bent dat je de grapjes wel kan bedenken, maar zo laf dat je ze niet zelf durft te posten... gaat je imago natuurlijk dubbel zo hard achteruit he
Ga slapen dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb nu 38,2 graden. Ik wist dat je hooikoorts zo letterlijk moest nemen.
Ik denk niet dat die koorts (alleen) door hooikoorts komt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb nu 38,2 graden. Ik wist dat je hooikoorts zo letterlijk moest nemen.
Ik ben altijd heel lief tegen nieuwelingen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ik was ook bang voor imagoschade.
Daar sta je om bekend jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief tegen nieuwelingen hoor
Hahaha, nouhou...quote:
Beetje jammer van die bapao, maar verder.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
Mijn lunch:
4 bruine boterhammen met kipfilet
4 eieren
2 bananen
bakje aardbeien
broodje bapao <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Mjah mega kantine hier, moet me elke dag al een weg banen langs de patat, broodjes kroket, frikadel etc. Kan me niet altijd inhouden.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Beetje jammer van die bapao, maar verder.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang je mijn gezicht maar ver genoeg cropt en zwart wit maakt en contrast toevoegt zie ik er wel oké uit.
Toffe fotos inderdaad, zien er professioneel uit ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze zelf gemaakt of laten maken?Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ah oke, voordeel van de twijfel in dat geval.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Mjah mega kantine hier, moet me elke dag al een weg banen langs de patat, broodjes kroket, frikadel etc. Kan me niet altijd inhouden.
Vanavond naar de musical Mama Mia(van mijn nichtje haar school
)
Jij eet veel te weinig he?quote:
Met je telefoon!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelf. Met mijn telefoon. En een beetje photoshophulp, want telefoonfoto's
.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang je mijn gezicht maar ver genoeg cropt en zwart wit maakt en contrast toevoegt zie ik er wel oké uit.
Ik zie haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mooie foto's.Dit is niet erotiserend bedoeld.
Zijn wel verrekes scherp en helder voor telefoonfoto's jahquote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelf. Met mijn telefoon. En een beetje photoshophulp, want telefoonfoto's
.
Op fullsize niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn wel verrekes scherp en helder voor telefoonfoto's jah
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Erik!
De eerste Immortals trailer is uit (Tarsem Singh)
Ik heb dat boek waar het op is gebaseerd ooit gezien in Roermond, omdat ik de voorkant er zo gaaf uit vond zien, maar had hem toen niet gekocht. Hele tijd later zag ik hem toevallig bij de Slegte liggen, meteen gekocht. Puur om de cover. Terwijl het niet eens zo'n bijzondere cover is.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/weinstein/submarine/
Lijkt wel een soort Engelse Jeunet-film.
Wat showchat-achtigquote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb dat boek waar het op is gebaseerd ooit gezien in Roermond, omdat ik de voorkant er zo gaaf uit vond zien, maar had hem toen niet gekocht. Hele tijd later zag ik hem toevallig bij de Slegte liggen, meteen gekocht. Puur om de cover. Terwijl het niet eens zo'n bijzondere cover is..
En de director is Richard Ayoade, Moss uit de IT-crowd..
Volledige nutteloze info dit, maar ik heb het nu toch al getypt.
Jij 1 kipnugget, Des de andere 60?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Peter het volgende:
Gebakje, patat, lihanboutje, stukje frikandel en een kipnugget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |