Combinatie van homo en ander tuig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik twijfel nog even onder welke definitie ik wil vallen, daar kom ik later op terug.
wutquote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Combinatie van homo en ander tuig.
hallo mijn naam is henk en hoe groot is jouw piemel? groetjes ilonaquote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef gastwatdefok het volgende:
ik val onder Heameaux
rolt zo lekker van je tong
watquote:Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hallo mijn naam is henk en hoe groot is jouw piemel? groetjes ilona
Was een compliment.quote:
Het heeft wel een hoog duplo-gehalte, maar ziet er praktisch uit hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn zelfgebouwde terashaard heeft wel iets oers.
[ afbeelding ]
Jawel zelfgebouwd, stoer mannelijk he?
[ afbeelding ]
Ok jij bent dan ander tuig met een vleugje heameauxquote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Was een compliment.
[..]
Het heeft wel een hoog duplo-gehalte, maar ziet er praktisch uit hoor.
haaaai nog veel gebatst in ruil voor breezers?quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hallo alles goed?[ afbeelding ]
nee ik durfde nietquote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
haaaai nog veel gebatst in ruil voor breezers?
Daar kan ik mee leven, denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ok jij bent dan ander tuig met een vleugje heameaux
doe je al 19 jaar, dusjaquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven, denk ik.
Ik voor iedereen behalve mijn oudersquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef gastwatdefok het volgende:
is iedereen hier trouwens openlijk gay?
Ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef gastwatdefok het volgende:
lol andersom hierquote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik voor iedereen behalve mijn ouders
warum nicht?quote:
Website TheaterMaMa: gay.nl/mamaquote:
Ik zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
lol andersom hier
[..]
warum nicht?
Terwijl nergens voor nodigquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase.
Een beetje prehistorisch dorpquote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn zelfgebouwde terashaard heeft wel iets oers.
[ afbeelding ]
Jawel zelfgebouwd, stoer mannelijk he?
[ afbeelding ]
ik heb ook een jaar in ontkenning gezeten, toen ik 15 en een half was tot 16 jaarquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase.
Hoezo ben je niet out dan? (zegt degene die op zijn 21e pas out ging)quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik heb ook een jaar in ontkenning gezeten, toen ik 15 en een half was tot 16 jaar
quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje prehistorisch dorp![]()
Of in jouw geval dan: Prehysterisch
Jij bent er -volgens mij- ook best wel vroeg bij.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik heb ook een jaar in ontkenning gezeten, toen ik 15 en een half was tot 16 jaar
naar een aantal in mijn klas wel ja, ik straal het namelijk totaal niet uit, een iemand in mijn klas kwam erachter omdat ik in mijn WoW guild er heel openlijk over benquote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet out dan? (zegt degene die op zijn 21e pas out ging)
klopt jaquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jij bent er -volgens mij- ook best wel vroeg bij.
Ik werd meer een beetje gek van het idee dat ik maar alleen was en zo nooit een vriendje zou vindenquote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb er ook wel behoefte aan, word beetje schijtziek van mensen die chimeiden aan mij proberen te hosselen.
DnB!
is opzich wel grappig, omdat niemand het van mij verwacht, en er 2 jongens in m'n klas zijn die best wel het stereotype passenquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik werd meer een beetje gek van het idee dat ik maar alleen was en zo nooit een vriendje zou vinden(niet dat het geholpen heeft, maar ach)
quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef gastwatdefok het volgende:
ik heb er ook wel behoefte aan, word beetje schijtziek van mensen die chimeiden aan mij proberen te hosselen.
DnB!
Dat komt vanzelf ooit.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik werd meer een beetje gek van het idee dat ik maar alleen was en zo nooit een vriendje zou vinden(niet dat het geholpen heeft, maar ach)
Hehe, jij valt op de stereotiepe homo's?quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
is opzich wel grappig, omdat niemand het van mij verwatcht, en er 2 jongens in m'n klas zijn die best wel het stereotype passen
( laat ik nou op allebei geilen)
ik val op de lichtelijk nerdy, stille, kleine jongensquote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat komt vanzelf ooit.![]()
[..]
Hehe, jij valt op de stereotiepe homo's?
Ik kan 'm hier niet bekijken met een duits IP-adres.quote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef gastwatdefok het volgende:
deze vindt iedereen gewoon prachtig, kan niet anders
kut ik moet oppassen voor jou dusquote:Op maandag 25 april 2011 20:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik val op de lichtelijk nerdy, stille, kleine jongens
zit bijvoorbeeld een jonge bij mij op school die gewoon zo adorable is :3
wees blijquote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik kan 'm hier niet bekijken met een duits IP-adres.
hohoho pheutoquote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
kut ik moet oppassen voor jou dus
al ben ik niet klein, maar ach
waarom, is mooi liedjequote:
I'm anonymous! Tenzij ik mijn cam aanzet op arg7 (die slowchat)quote:Op maandag 25 april 2011 20:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
hohoho pheuto
[..]
waarom, is mooi liedje
quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als iemand mij nu zou filmen had je echt het gayste dansje ooit gezien
Bwhihi.quote:
Ik ben niet openlijk hetero.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef gastwatdefok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |