quote:Op maandag 25 april 2011 18:46 schreef illusions het volgende:
Met scooter moet je toch juist verplicht op de weg rijden?
quote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef Stekelbees het volgende:
Sterke username tot post-inhoud correlatie.
edit: goddamnit brandx!
Jij weet het wel deftiger te verwoordenquote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef Stekelbees het volgende:
Sterke username tot post-inhoud correlatie.
edit: goddamnit brandx!
die had ik niet.quote:
invallen ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef Bargehassus het volgende:
Wat doet een kantooragent op straat?
Ik leef naar deze quote:quote:Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Jij weet het wel deftiger te verwoorden
Denzel Washinton in Philadelphiaquote:Explain this to me like I'm a six year old, okay?
goed geargumenteerd man, ik heb alleen uitkering omdat ik in de ww zit (afgekeurd)quote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef Parietale_kwab het volgende:
TS is:
- een uitkeringstrekker die kennelijk wel geld heeft voor een gemotoriseerd voertuig
- een kansloze stakker die kennelijk wel aanneukt
- een dom persoon die huilie gaat doen als hij volkomen terecht boetes krijgt
- een klapjosti die afgeeft op agenten, terwijl die tenminste wel een baan hebben
Ja, wel slim om dat aan te houden als je op Fok! zitquote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik leef naar deze quote:
[..]
Denzel Washinton in Philadelphia
Je kan blijkbaar wel op een brommer rijden, derhalve ben je onterecht afgekeurdquote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
goed geargumenteerd man, ik heb alleen uitkering omdat ik in de ww zit (afgekeurd)
Snapt Uquote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ja, wel slim om dat aan te houden als je op Fok! zit
Precies! TS kan dus als pizzakoerier aan de slag!quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar wel op een brommer rijden, derhalve ben je onterecht afgekeurd
Iemand met een hart.quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Adelante het volgende:
Dat is niet leuk op Tweede Paasdag nee.
ik verdien af en toe bij maar anders kan ik mijn huur niet betalen he dus heb geen tijd daarvoorquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Precies! TS kan dus als pizzakoerier aan de slag!
linker is verplicht vanaf bouwjaar 2006quote:
Je scooter verkopen en gaan fietsen, scheelt verzekering en benzinequote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
ik verdien af en toe bij maar anders kan ik mijn huur niet betalen he dus heb geen tijd daarvoor
als je zoveel bijverdient dat je geen tijd meer hebt voor een echte baan, kan je net zo goed gewoon gaan werkenquote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
ik verdien af en toe bij maar anders kan ik mijn huur niet betalen he dus heb geen tijd daarvoor
Pizza's bezorgen op een fietsquote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je scooter verkopen en gaan fietsen, scheelt verzekering en benzine.
En boetes van agenten die gewoon hun werk doen terwijl jij de wet overtreedt
Je was me net een slag voor.quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je scooter verkopen en gaan fietsen, scheelt verzekering en benzine.
Pizaaria's hebben zelf ook scooters inderdaad, ga je lekker lopend naar je werk, scheelt weer platte banden krijgen of weer een fiets te moeten jatten.quote:
runner is heel zuinig en volgens mij hoef ik geen verzekering te betalenquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Je was me net een slag voor.
Alleen wilde ik erbij zeggen dat dat weer een maandje huur scheelt. Ook al is hij gejat.
NEE TH's hoeven mijn berichten niet te corrigeren.
ik doe wel soms iets gratis voor iemand mijn moeder ofzo en andere familie dus niet dat ik heel de dag nix doe en zit in de coffeeshopquote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die in de WW zitten maar prima kunnen werken
Mensen die verkeersregels overtreden
Mensen die profiteren van hardwerkende mensen en de gemakzuchtige wetgeving
Oftewel: TS
Op welke dag is een boete krijgen dan wel reden voor een feestje?quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Adelante het volgende:
Dat is niet leuk op Tweede Paasdag nee.
Gefeliciteerd! Je hebt slechts 1 van de 4 opmerkingen nauwelijks weerlegd...quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
goed geargumenteerd man, ik heb alleen uitkering omdat ik in de ww zit (afgekeurd)
TS = tokkiequote:Op maandag 25 april 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf heeft paasdag hier nu weer mee te maken?
Nimmer voor een feestje, maar op een regenachtige herfstdag is het minder een domper dan op een stralende zonnige vrije dagquote:Op maandag 25 april 2011 19:13 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Op welke dag is een boete krijgen dan wel reden voor een feestje?
Maar op een dag dat je humeur sowieso al slecht is, komt zo'n tegenvaller harder aan dan dat je vrolijk bent en je humeur niet slecht kan blijven op zo'n mooie dagquote:Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nimmer voor een feestje, maar op een regenachtige herfstdag is het minder een domper dan op een stralende zonnige vrije dag
Even ter informatie, dit is denk ik wat TS onder een brommer verstaat.quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar wel op een brommer rijden, derhalve ben je onterecht afgekeurd
quote:
Elke boete die jij krijgt is terecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Broodmongool het volgende:
net boete voor door rood licht rijden was oranje maarja :S nog nooit boete gehad vroeger nu 3 in 2 dagen
ja waarom ook zo veel ik verdien bijna niks en moet zoveel betalen iemand met hummer die drinkt en bijna mensen overrijd krijgt ook zoveelquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef Lambighini het volgende:
Altijd hetzelfde met die klote skotoe
Ik kreeg laatst 80 euro boete voor 'zonder redelijk doel in portiek/poort ophouden'. Die kekke popo hebben echt niks beters te doen met hun tijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
ja waarom ook zo veel ik verdien bijna niks en moet zoveel betalen iemand met hummer die drinkt en bijna mensen overrijd krijgt ook zoveel
haha ja mijn broer kreeg boete voor witwassen omdat hij paar scooters had gespoten voor gratis :Squote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 80 euro boete voor 'zonder redelijk doel in portiek/poort ophouden'. Die kekke popo hebben echt niks beters te doen met hun tijd
Onbegrijpelijk hé, ze zijn alleen maar uit op die doekoe van de jeugd. Het is eigenlijk tijd dat we gewoon in opstand komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
haha ja mijn broer kreeg boete voor witwassen omdat hij paar scooters had gespoten voor gratis :S
ik dagt eerst, ja ik ga m niet boeke, krijg vast maar 1tje, dus ik beleefd stoppen, ze waren met zwaailicht op fietspad, ik heel aardig zegt die gelijk ja schrijf die andere maar uit, doe ik deze wel, ik denk tfoe, als ik blank was zou ik echt wel wegkomen met een waarschwuing maar nu krijg ik ze allebei en dat op pasenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Allessio het volgende:
Als je jezelf als een normaal, weldenkend persoon gedraagt is er niets aan de hand.
Als je binnen heel de dag zit te FOK!-en heb je nergens last van maar anders zit de popo echt wel op je lippen vriend. Ik hou me hard (hihi) vast voor 30 april en 4/5 meiquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef Allessio het volgende:
Als je jezelf als een normaal, weldenkend persoon gedraagt is er niets aan de hand.
net of ik de verjaardag ga vieren van die oma door haar kost alles zoveel geld anders was de boete maar de helft ofzo maar omdat het koningshuis zo duur is en de ministers daar vaak op bezoek gaan en duur eten eten waardoor steur bijna uitsterft en greenpeace subisidie moet krijgen en die kunnen dan niet werken dus lopen we inkomen in nederland mis anders was het goedkoperquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Als je binnen heel de dag zit te FOK!-en heb je nergens last van maar anders zit de popo echt wel op je lippen vriend. Ik hou me hard (hihi) vast voor 30 april en 4/5 mei
Wat zeg jij allemaal varkenszoonquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Als je binnen heel de dag zit te FOK!-en heb je nergens last van maar anders zit de popo echt wel op je lippen vriend. Ik hou me hard (hihi) vast voor 30 april en 4/5 mei
is nog geen zomer en alleen op scooter dus niet op skorro ofzo dan heb ik gewone windrunner of adidas ofzo moet nog nieuwe halen maar zag bij de footlocker alleen skirre, ook new era caps zijn al 10 jaar hetzelfde en adidas top ten staat al anderhalf jaar in de etalge, vroeger beste winkel nu echt 1 van de mindere maarja als je op de lijnbaan aant chillen ben ga je toch wel daarheen want anders moet je naar pro ofzo of andere sport winkel maar die hebben alleen lelijke hardloopschoenen en new eras hebben ze daar ook niet maar wel bij de andere skate winkels, woei ofzo , hebben ook mooie t shirtsquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef Internepper het volgende:
TS wat ik mezelf afvroeg, draag je zo in de zomer ook een bontkraagje?
Ooh ja broertje wollah je heb gelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Je kan de skotoe niet omzeilen tenzij je heel de dag binnen zit breh
Een uitkering krijgen en dan überhaupt zeggen dat je iets verdient. Je verdient niets, je krijgt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Broodmongool het volgende:
[..]
ja waarom ook zo veel ik verdien bijna niks en moet zoveel betalen iemand met hummer die drinkt en bijna mensen overrijd krijgt ook zoveel
quote:Op maandag 25 april 2011 18:45 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon je eigen schuld en gewoon terechte boetes. Lekker voor je, paupervolk op scooters.
nou gr gr
Ik verdien het wel maar krijg het nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Een uitkering krijgen en dan überhaupt zeggen dat je iets verdient. Je verdient niets, je krijgt...
ik verdien af en toe bij, je weet nikssss, en nee ik betaal gewoon huur voor mijn appartement (vlakbij marconiplein) woon daar sinds 5 maanden opzich wel een fijn huis, beetje klein maar de inboedel kreeg ik erbij meubel enzo tafeltje, nu sparen voor een waggie, hoewel die wel snel deuken krijgt denk ik bij marconiplein, het is altijd heel druk met veel mensen die haast hebben, kfc is wel dichtbij, is wel goed eten en goed openbaar vervoer, tramkruispunt is 500m lopen en metro stopt er ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Een uitkering krijgen en dan überhaupt zeggen dat je iets verdient. Je verdient niets, je krijgt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |